Izobraževalni program: GRADBENI TEHNIK
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
GRADBENA MEHANIKA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
50 |
20 |
70 |
3. |
75 |
30 |
105 |
4. |
91 |
45 |
136 |
skupaj |
216 |
95 |
311 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Gradbena mehanika posreduje temeljno strokovno teoretično znanje, ki je osnova in dopolnilo strokovni usposobljenosti v gradbeništvu.
Pri predmetu dijaki:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
SILE V RAVNINI |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija strokoven odnos do konstrukcij. Spozna pomen razumevanja in točnosti pri reševanju tehničnega problema. Razvija samozavest pri lastnem pristopu k reševanju problemov. Spozna pomen odgovornosti. Spozna prednosti in nujnost uporabe sodobnih delovnih pripomočkov. Razvija sposobnost povezovanja temeljnih splošnih in strokovnih znanj. Pridobiva strokovno rutino in izkušnje Razvija sposobnost utemeljevanja izbrane strokovne rešitve. |
|
RAVNINSKI NOSILNI SISTEMI |
|
|
|
|
|
Spozna pomen pravilnega in sistematičnega pristopa k reševanju problemov. Spozna pomen stalnega dopolnjevanja znanja za uspešno reševanje problemov. Razvija sposobnost analitičnega mišljenje in kritične presoje. Spozna pomen sistematičnosti in nazornega prikazovanja rezultatov. Spozna in razvija potrebo po izmenjavi mnenj in izkušenj. Nauči se poiskati informacije v literaturi in preko elektronskih medijev. Razvije potrebne spretnosti za rokovanje s programsko opremo. Spozna pomen izbire optimalne zasnove konstrukcij in matematičnega modela za ekonomiko izvedbe objekta. Razvija sposobnost povezovanja splošnih in strokovnih znanj ter jih zna uporabiti pri reševanju novega problema. Razvija strokovno samozavest in kritičen odnos do stroke. |
Vaja(10 ur): |
TRDNOST |
|||
|
|
Razvija sposobnost za točno in nazorno analiziranje sistemov. Zaveda se povezanosti splošnih in strokovnih znanj. Razvija čut za odgovornost pri izbiri materialov in upoštevanju trdnostnih preiskav pri projektiranju konstrukcij. Spozna pomen upoštevanja standardov in predpisov. Razvija strokovno samozavest in odgovornost. |
Vaje(30 ur): |
STATIČNO NEDOLOČENE KONSTRUKCIJE |
|
Razvija sposobnost izbiranja optimalne zasnove konstrukcij. |
|
PREDPISI IN STANDARDI S PODROČJA GRADBENIŠTVA |
|
|
|
|
|
Zaveda se pravnih posledic in odgovornosti konstrukterja, izvajalca in nadzora na objektu. Razvija sposobnost iskanja izvirnih tehničnih rešitev. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Matematika |
|
|
Fizika |
|
|
Informatika |
|
|
Visoke zgradbe |
|
|
Materiali |
|