Izobraževalni program: GRADBENI TEHNIK
Sprejeto na 44.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
70 |
70 |
|
2. |
70 |
70 |
|
3. |
70 |
70 |
|
4. |
102 |
102 |
|
skupaj |
|
312 |
312 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
GRADBENI ELEMENTI IN KONSTRUKCIJE |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Poglablja temeljna strokovna znanja in izkušnje o objektih. Razvija prostorsko predstavo, tehniko prostoročnega skiciranja in nazornega prikazovanja posameznih elementov in konstrukcij. Spozna pomen nazornosti in natančnosti risb in detajlov. Razvija pozitiven odnos do estetskega oblikovanja. Razvija poklicno identifikacijo. Spozna interdisciplinarnost problemov projektiranja in izvajanja del na objektu. Zna uporabljati grafične in analitične metode ter tabelarične podatke pri izdelavi projekta. |
Vaja: klasični izris konstrukcijskih in arhitektonskih detajlov na osnovi danih podlog in skic. |
RAČUNALNIŠKA GRAFIČNA OBDELAVA |
|
|
|
|
|
Spozna pomen in prednosti računalniške obdelave projektov. Razvija kritičen odnos do kvalitete grafične obdelave projekta in do uporabe različne programske opreme. Spozna pomen in nujnost stalnega izobraževanja in usposabljanja. Spozna interdisciplinarnost problematike projektiranja. Spozna pomen standardizacije in poznavanja veljavne zakonodaje. Razvija čut za sistematičnost in točnost. Zna oblikovati strokovno stališče do zasnove konstrukcije in detajlov v projektu. |
Vaje: pri vajah se uporabi razpoložljiva računalniška programska oprema: |
RAVNINSKI NOSILNI SISTEMI |
|
|
|
|
|
Spozna pomen pravilnega pristopa pri reševanju problemov. Zave se pomena stalnega izobraževanja. Razvija sposobnost analiziranja in kritične presoje. Razvija čut za sistematičnost. Spozna pomen nazornega prikazovanja rezultatov. Razvija spoznanje o koristnosti izmenjave mnenj in izkušenj. Razvija sposobnost uporabe različnih virov informacij in podatkov. Spozna pomen optimalne zasnove konstrukcije in matematičnega modela. |
Vaja: primeri izračuna ravninskih konstrukcij s pomočjo razpoložljive računalniške programske opreme. |
BETON |
|
|
|
|
|
Pozna pomembnost točne in nazorne analize konstrukcije. Spozna pomen povezovanja različnih splošnih znanj pri izdelavi projektov. Zave se pomena odločitve pri pravilni izbiri dimenzij konstrukcijskega elementa, materiala in trdnostnih preiskav gradbenih materialov. Razvija poklicno samozavest in kritičen odnos do stroke. Zna poiskati in uporabiti pri delu strokovno literaturo. Razvija sposobnost vrednotenja kvalitete obdelave projekta. Razvija sposobnost hitrega analiziranja in kontrole pravilnosti. |
Vaje: primeri dimenzioniranja konstrukcijskih elementov, obremenjenih na upogib, centrični in ekscentrični tlak. Primeri izrisa armiranih načrtov nosilca, stebra s točkovnim temeljem, ab plošče. |
NIZKE ZGRADBE |
|
|
|
|
|
Spozna povezanost praktičnih in teoretičnih znanj. Spozna pomen dobrega načrtovanja na kakovost konstrukcije. Nauči se uporabljati strokovno literaturo pri delu. Zaveda se odgovornosti in pomena gradnje v skladu s standardi. Pri reševanju praktičnih problemov razvija poklicno samozavest in pripadnost stroki. Razvija sposobnost vrednotenja različnih rešitev problemov. Spozna pomen interdisciplinarnosti pri reševanju strokovnih problemov. Razvija sposobnost za delo v skupini. Razvija sposobnost povezovanja znanja in uporabe v novi situaciji. Spozna pomen stalnega strokovnega izobraževanja. Razvija sposobnost prostorske predstave. Razvija čut za odgovornost in natančnost pri delu. Razvija pozitiven odnos do strokovnega dela in ga ceni. |
Vaje: |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Opisna geometrija |
|
|
Informatika |
|
|
Visoke zgradbe |
|
|
Gradbena mehanika |
|
|
Beton |
|
|
Kalkulacije in poslovanje |
|
|
Nizke zgradbe |
|
|
Materiali |
|