Izobraževalni program: GRAFIČNI TEHNIK
Sprejeto na 35.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
OSNOVE GRAFIČNEGA OBLIKOVANJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
75 |
30 |
105 |
2. |
75 |
30 |
105 |
3. |
|
||
4. |
|
||
skupaj |
150 |
60 |
210 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Pisava |
Dijak |
Dijak |
Dijak |
|
|
Je motiviran, da odda program čist. Razvija čut za čistočo. |
Vaja: |
Oblikovni elementi – črta |
|
|
|
|
|
Razvija iniciativnost, vztrajnost. Se navaja na natančnost in doslednost pri delu. Pozna pomen načrtovanja dela. |
Vaja: |
Osnove risanja |
|
|
|
|
|
Razvija vztrajnost: se navaja na natančnost in doslednost pri delu. Pridobiva občutek za pomembnost tehniške dokumentacije. |
Vaja: |
Projekcije |
|
|
|
|
|
Razvija čut za natančnost in odgovornost. Razvija čut za dosledno izvajanje predpisanih meril. Se zaveda pomena natančnosti pri delu. Razvija sposobnost logičnega razmišljanja in sklepanja. |
Vaja: |
Sorazmerje, zlati rez |
|
|
|
|
|
Razvija vztrajnost, iniciativnost. Se navaja na natančnost in doslednost pri delu. Razvija čut za urejenost. Razvija osebno in poklicno odgovornost za delo z orodji in se zaveda pomena natančnosti in zanesljivosti pri delu z njimi. |
Vaja: |
Barva |
|
|
|
|
|
Se navaja na natančnost in doslednost pri delu. Razvija čut za razlikovanje barv. |
Vaja: |
Tipografija-deformacija črke |
|
|
|
|
|
Razvija ročne spretnosti. Razvija iniciativnost, vztrajnost. Se navaja na natančnost in doslednost pri delu. Se zave problemov pri preoblikovanju posameznih oblik. |
Vaja: |
Črka – znak - zaščitni znak |
|
|
|
|
|
Razvija čut za natančnost in kreativnost. Razvija občutek za lepo in usklajeno. |
Vaja: |
Prelom |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, vztrajnost, doslednost. Pozna pomen načrtovanja dela Se navaja na vrednotenje dobljenih rezultatov. |
Vaja: |
Tonska obdelava ploskve |
|
|
|
|
|
Razvija čut za natančnost in doslednost. |
Vaja: |
Sredstva ekonomske propagande |
|
|
|
Plakat |
|
|
|
|
|
Je motiviran, da odda program čist in vnese v program čim več lastnih različic dobrega oblikovanja. Se zave pomembnosti enotnosti oblike in besedila v oblikovanju. |
Vaja: |
Sredstva ekonomske propagande |
|
|
|
Embalaža |
|
|
|
|
|
Azvije pozitiven odnos do lepega (loči lepo od kiča). Pridobi občutek za pomembnost oblikovanja embalaže. Razvija inciativnost. Se navaja na natančnost in doslednost pri delu. |
Vaja: |
Razgradnja črke |
|
|
|
|
|
Razvija čut za natančnost in odgovornost Se zaveda pomena čistoče pri izdelavi programa |
Vaja: |
Sredstva ekonomske propagande |
|
|
|
Koledar |
|
|
|
|
|
Zaveda se pomena dobrega oblikovanja. Zaveda se pomena barv pri oblikovanju. Zaveda se vloge kontrasta pri oblikovanju. |
Vaja: |
Oblikovni elementi – naslovnica |
|
|
|
|
|
Zaveda se pomena dobrega oblikovanja. |
Vaja: |
Kompozicija |
|
|
|
|
|
Je motiviran, da odda program čist in vnese v vajo čim več lastnih različic dobrega oblikovanja. |
Vaja: |
Celostna podoba |
|
|
|
|
|
Razvija iniciativnost, vztrajnost. Se navaja na natančnost in doslednost pri delu. Pozna pomen načrtovanja dela. |
Vaja: |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Tehnologija tiska |
|
|
Tehnologija dodelave |
|
|
Praktični pouk tiska |
|
|
Praktični pouk dodelave |
|
|
Fizika |
|
|
Tehnologija grafičnih procesov |
|