Izobraževalni program: GRAFIČNI TEHNIK
Sprejeto na 35.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
STROJESLOVJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
55 |
15 |
70 |
4. |
|
||
skupaj |
55 |
15 |
70 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Dijak |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Pozna pomen strojeslovja za odnose v človeški družbi. Se zave pomena natančnosti in zanesljivosti. |
|
|
|
Pri risanju razvija doslednost in vztrajnost. Pri branju načrtov razvija vztrajnost in samozavest. |
Uporaba načrtov strojev iz grafične, knjigoveške in kartonažerske industrije. |
|
|
Razvija sposobnost za timsko delo. Se zave delovne odgovornosti pri vodenju strojev v grafični, knjigoveški in kartonažerski industriji. |
Uporaba načrtov strojev iz grafične, knjigoveške in kartonažerske industrije. |
|
|
Razvija sposobnosti za timsko delo. Pozna pomen sestavnih delov strojev za kvalitetno vodenje proizvodnje v grafični , knjigoveški in kartonažerski industriji. |
Vaje na grafičnih, knjigoveških in kartonažerskih strojih. |
|
|
Razvija pripadnost stroki. Razvija odgovornost pri vodenju strojev. Razvija natančnost pri delu |
Ogled vzdrževalne delavnice v eni od večjih tiskarn, knjigoveznic ali kartonažnih tovarn. |
|
|
Razvija pripadnost stroki. Razvija odgovornost pri vodenju strojev. Razvija natančnost pri delu. |
Uporaba načrtov strojev iz grafične, knjigoveške in kartonažerske industrije. |
|
|
Pozna pomen avtomatizacije procesov za kvalitetno in konkurenčno proizvodnjo. |
Uporaba načrtov strojev iz grafične, knjigoveške in kartonažerske industrije. |
|
|
Razvija pripadnost stroki. Razvija odgovornost pri vodenju strojev. Razvija natančnost pri delu. |
Ogled večje tiskarske, knjigoveške ali kartonažerske linije. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Fizika |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Tehnologija grafičnih procesov |
|