Izobraževalni program: KMETIJSKI TEHNIK
Sprejeto na 38.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 4. 2000
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
105 |
105 |
|
2. |
140 |
140 |
|
3. |
175 |
175 |
|
4. |
204 |
204 |
|
skupaj |
|
624 |
624 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
1. letnik
A. POLJEDELSTVO
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
PODNEBNI DEJAVNIKI |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija sposobnost opazovanja. Razvija strokovnost in natančnost. |
|
OBDELAVA TAL |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost obdelave. Krepi znanja, pridobljena pri teoretičnem pouku. Osvoji spretnost upravljanja s kmetijskimi stroji in orodji. |
Ogled: traktorsko tekmovanje v oranju. |
ANALIZA TAL |
|
|
|
|
|
Zave se pomena strokovnega gnojenja. Krepi odgovornost za ohranitev zdravega okolja. |
Vaja: kemična analiza vzorca tal (vzorec analizira v šolskem laboratoriju, izračuna potrebe po gnojilih za posamezno poljščino,določi vsebnost N v žitu s pomočjo hitrega nitratnega testa in določi odmerek N za dognojevanje). |
GNOJENJE |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost pri rabi gnojil. Krepi ekološko zavest. Razvija poklicno odgovornost pri uporabi gnojil. |
Vaja: nauči se pravilno razporediti organska in mineralna gnojila. |
JEMANJE VZORCEV SEMENA ZA ANALIZO |
|
|
|
|
|
Zave se pomena določanja zunanjih lastnosti semena. Zave se pomena lastnosti semena. Osvaja strokovnost. Krepi občutek za varčnost pri uporabi semena. |
Vaja: Ogled laboratorija za določanje kvalitete semena. |
KOLOBAR |
|
|
|
|
|
Zave se vpliva posameznih poljščin v kolobarju. Osvaja tolerantnost med poljščinami. |
Izdelava kolobarne knjige za domačo kmetijo ali šolsko posestvo. |
B. ŽIVINOREJA
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
ANATOMIJA DOMAČIH ŽIVALI |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija osebno odgovornost do živali. Razvija sposobnost za opazovanjr živali. |
Demonstracija: prepoznavanje delov živali (hlev). |
FIZIOLOGIJA DOMAČIH ŽIVALI |
|
|
|
|
|
Razvija čut za živali, osebno odgovornost, zanesljivost. Osvaja natančnost. Zave se občutka skrbnosti. |
Ogled: |
SELEKCIJA DOMAČIH ŽIVALI |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, skrbnost, Razvija strokovnost, ustvarjalnost, ekološko zavest. Krepi zanesljivost, poklicno odgovornost. |
Ogled: Vaja: Demonstracija: uporaba evidenčnih listov za selekcijo. |
ŽIVINOREJSKA PRAKSA |
|
Razvija delovno odgovornost. |
Ogled hleva z živalmi. |
C. KMETIJSKI STROJI
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
VARSTVO PRI DELU V DELAVNICI |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Zave se pomena uporabe sredstev za varno delo. Razvija delovno odgovornost. |
Demonstracija: uporaba sredstev za varno delo. |
SPOZNAVANJE ORODJA IN DELAVNICE |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost; |
Prikaz: delo s posameznimi orodji. |
SPOZNAVANJE IN UPORABA MERIL |
|
|
|
|
|
Osvaja natančnost merjenja z merili. Razvija inovativnost. |
Demonstracija: uporaba meril. Vaja: merjenje različnih predmetov. |
OBDELAVA KOVIN |
|
|
|
|
|
Zave se pomena pravilne izbire žage za določen material. Razvija natančnost in vztrajnost. |
Vaja: Prikaz: uporaba točkala. |
VARJENJE |
|
|
|
|
|
Razvija vztrajnost, varčnost, ustvarjalnost in inovativnost. |
Vaja: izdelava risbe in izdelka (izdelava manjše jeklene konstrukcije, 2 - 3 deli, po risbi s pomočjo varjenja ter drugih postopkov). |
VIJAČNE ZVEZE |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, strokovnost. Zave se osebne odgovornosti. |
Vaja: |
OBDELAVA LESA |
|
|
|
|
|
Razvija varčnost, skrbnost, ekološko zavest, pripadnost. |
Vaja: |
VARNO DELO S TRAKTORJEM IN TRAKTORSKIMI PRIKLJUČKI |
|
|
|
|
|
Razvija osebno in delovno odgovornost pri uporabi traktorja in strojev. |
Vaja: |
VOŽNJA TRAKTORJA |
|
|
|
|
|
Krepi osebno in delovno odgovornost. |
Vaja: vožnja s traktorjem. |
2. letnik
A. POLJEDELSTVO
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
PRIDELOVANJE ŽIT |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija skrbnost pri pridelavi žit. Krepi ekološko zavest pri pridelovanju poljščin. Razvija inovativnost. |
Vaja: |
PRIDELOVANJE OKOPAVIN |
|
|
|
|
|
Razvije zanesljivost pri posameznih opravilih. Krepi ekološko zvest v pridelovanj poljščin. Razvija osebno odgovornost pri predelovanju hrane. |
Vaja: |
B. ŽIVINOREJA
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
KRMA ZA DOMAČE ŽIVALI |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija strokovnost, osebno odgovornost, zanesljivost, delovno odgovornost. Krepi natančnost,ekološko zavest, občutek skrbnost. |
Ogled: Prikaz: |
SESTAVLJANJE KRMNIH OBROKOV |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, strokovnost, osebno odgovornost, občutek za živali. Zave se pomena/učinka varčnosti. Krepi ekološko zavest. |
Vaja: Ogled: ekološka kmetija. |
ČEBELJA DRUŽINA |
|
|
|
|
|
Razvije prijaznejši odnos do čebel, strokovnost,za natančnost, zanesljivost, skrbnost, delovno odgovornost. Krepi odgovornost, ekološko zavest. |
Ogled: Vaja: |
REJA VODNIH ŽIVALI |
|
|
|
|
|
Razvija ekološko zavest. Zave se osebne odgovornosti. Krepi natančnost, skrbnost, zanesljivost, strokovnost. |
Prikaz: Vaja: čiščenje ribnika. |
ŽIVINOREJSKA PRAKSA |
|
Razvija delovno odgovornost. |
Ogled hleva z živalmi. |
C. KMETIJSKI STROJI
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
SESTAVLJANJE IN RAZSTAVLJANJE GONIL |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija natančnost in strokovnost. |
Vaja: |
VZDRŽEVANJE KMETIJSKIH STROJEV |
|
|
|
|
|
Razvija osebno in poklicno odgovornost. občutek za varčnost in skrbnost. Razvija ekološko zavest. |
Vaja: |
PRIPRAVA STROJEV ZA DELO |
|
|
|
|
|
Krepi strokovnost in delovno odgovornost. |
Vaja: |
D. SADJARSTVO IN VINOGRADNIŠTVO
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
ORGANOGRAFIJA SADNIH RASTLIN |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Pridobi sposobnost natančnega opazovanja. |
Vaja: |
FENOLOGIJA |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost opazovanja in zapisovanja. Razvije sposobnost povezovanja. |
Ogled: nasad v različnih časovnih obdobjih. Vaja: določitev fenofaze in potrebnega tehnološkega ukrepa. |
RAZMNOŽEVANJE SADNIH RASTLIN |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost in poklicno odgovornost. Krepi delovno odgovornost. Zave se natančnosti. |
Ogled: drevesnica. Vaja: |
ORGANOGRAFIJA VINSKE TRTE |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost natančnega opazovanja. |
Prikaz: rodni les. |
FENOLOGIJA |
|
|
|
|
Razvija sposobnost natančnega opazovanja in zapisovanja. |
Ogled: vinograd v različnih časovnih obdobjih, določitev fenofaze ter potrebnega tehnološkega ukrepa. |
|
RAZMNOŽEVANJE VINSKE TRTE |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost. Zave se pomena kakovosti. Razvija natančnost in zanesljivost. |
Vaja: cepljenje vinske trte (stroj za cepljenje, cepiči, podlage, zaboji za siljenje, parafin, silnica). Ogled: trsnica in matičnjak. |
3. letnik
A. POLJEDELSTVO
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Pridelovanje hmelja |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija poklicno odgovornost in strokovnost. |
Vaja: |
PRIDELOVANJE OLJNIC |
|
|
|
|
|
Razvija ustvarjalnost pri pridelovanju oljnic. Zave se pomena posameznih ukrepov v tehnologiji pridelovanja oljnic. |
Vaja: sodelovanje pri vseh delovnih procesih pridelovanja oljnic. |
PRIDELOVANJE ZRNATIH STROČNIC |
|
|
|
|
|
Zave se pomena pridelovanja zrnatih stročnic. Krepi ekološko zavest pri pridelovanju zrnatih stročnic. Osvoji strokovnost pri pridelovanju zrnatih stročnic. |
Vaja: sodelovanje pri vseh delovnih procesih v pridelovanju zrnatih stročnic. |
PRIDELOVANJE KRME NA NJIVAH |
|
|
|
|
|
Razvija delovno ustvarjalnost pri pridelovanju krme na njivah. Razvija pravilen odnos do zdrave prehrane živine. |
Vaja: |
PRIDELOVANJE KRME NA TRAVNIKIH |
|
|
|
|
|
Razvija zanesljivost v procesih pridelovanja krme na travinju. Osvaja strokovnost pri pridelavi dobre krme na travinju. |
Vaja: |
B. ŽIVINOREJA
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
SELEKCIJA PREŽVEKOVALCEV |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija natančnost, skrbnost, strokovnost, zanesljivost, ustvarjalnost. Krepi poklicno odgovornost, ekološko zavest. |
Demonstracija: Vaja Ogled: evidenčnih listov za selekcijo na ekološki kmetiji. |
RAZMNOŽEVANJE PREŽVEKOVALCEV |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za natančnost, strokovnost, zanesljivost, skrbnost, osebno odgovornost, poklicno odgovornost, ekološko zavest. |
Ogled: Vaja: |
PRIREJA MLEKA |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, strokovnost, zanesljivost, občutek za doslednost, delovno odgovornost, občutek za varčnost. Zave se potrebe humanega odnosa do živali. Krepi ekološko zavest. |
Ogled: ogled in presoja vimena. Vaja: |
PREDELAVA MLEKA |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost posameznih postopkov, inovativnost pri izdelavi izdelkov, natančnost, ustvarjalnost. Krepi ekološko zavest. |
Vaja: |
OSKRBA PREŽVEKOVALCEV |
|
|
|
|
|
Zave se odgovornosti. Razvija delovno odgovornost, sposobnost opazovanja, ekološko zavest, pravilen odnos do živali, vztrajnost in zanesljivost, sposobnost komunikacije. Zave se pomena natančnosti pri higieni. |
Vaja: Demonstracija: |
PREHRANA PREŽVEKOVALCEV |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, inovativnost pri sestavljanju krmnih obrokov, ekološko zavest, čut za živali, občutek za zanesljivost, strokovnost, delovno odgovornost. Krepi osebno odgovornost. |
Vaja: |
ŽIVINOREJSKA PRAKSA |
|
Razvija delovno odgovornost. |
Ogled hleva z živalmi. |
C. KMETIJSKI STROJI
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
PRIPRAVA IN NASTAVITEV STROJEV ZA DELO |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija ekološko zavest. Razvija delovno in osebno odgovornost. Razvija strokovnost. |
Vaja: priprava, nastavitev in preizkus nastavitve, priklop strojev, pranje in čiščenje strojev. |
IZVEDBA MEHANIZIRANIH DEL |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost. Razvija poklicno, delovno in osebno odgovornost. Razvija vztrajnost in inovativnost. |
Vaje povezujemo z ostalimi področji. Vaja: izvedba najpogostejših tehnoloških operaciji s stroji. Ogled: stroji, ki jih ni na šolskem posestvu. Demonstracija: stroji. |
D. SADJARSTVO IN VINOGRADNIŠTVO
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
REZ IN GOJITVENE OBLIKE |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija strokovnost in poklicno odgovornost. |
Ogled: različne gojitvene oblike. Vaja: rez sadnega drevja (škarje, žaga, lestev, cepilna smola, vrvica). |
NAPRAVA IN OBNOVA NASADOV |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za varčnost. Krepi ekološko zavest. Zave se pomena natančnosti in strokovnosti. Razvija sposobnost povezovanja znanja različnih naravoslovnih predmetov. |
Ogled: naprave nasadov. Vaja: |
OSKRBA NASADOV |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost povezovanja znanja različnih naravoslovnih predmetov. Razvija občutek za varčnost. Krepi ekološko zavest. Zave se pomena natančnosti in strokovnosti. |
Vaja: Ogled: sadjarski center. |
REZ IN GOJITVENE OBLIKE |
|
|
|
|
|
Pridobi občutek za pravilno obremenitev vinske trte pri zimski rezi. Razvije občutek za varčnost. |
Vaja: |
NAPRAVA IN OBNOVA VINOGRADOV |
|
|
|
|
|
Krepi ekološko zavest. Zave se pomena natančnosti in strokovnosti. Razvije občutek za varčnost. |
Ogled naprave vinogradov. Vaja: sajenje (lopata, samokolnica, kompost, kalež, gnojilo, trsna cepljenka, opora). |
OSKRBA VINOGRADOV |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost. Krepi osebno odgovornost. |
Vaja: pletev vinske trte. |
4. letnik
A. POLJEDELSTVO
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
PAŠNIŠTVO |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija odnos do krajine za pašno površino. Osvaja potek čredenja. |
Vaja: razdelitev pašnika na čredinke. |
SEMENARSTVO |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost pri pridelovanju semena, natančnost v pridelavi. |
Ogled: polje semenskih posevkov. |
OSNOVE AGROMETEOROLOGIJE |
|
|
|
|
|
Zave se pomena vremenskih dejavnikov v poljedelski proizvodnji. |
Ogled: meteorološke postaje. |
RABA IN VARSTVO TAL |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za ohranjanje kmetijskega prostora. Zave se posega v kmetijski prostor in njegovega vpliva v naravi. |
Ogled: |
POLJSKI POSKUS |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost pri opazovanju poljščin v preizkusu. Krepi strokovnost v poljedelski pridelavi. |
Ogled: poskusno polje ali postavitev poljskega poskusa na šolskem posestvu. |
PRIDELOVANJE ZDRAVILNIH ZELIŠČ |
|
|
|
|
|
Razvija inovativnost v pridelovanju zelišč. |
Ogled: zeliščni vrt ali ureditev zeliščnega vrta. |
B. ŽIVINOREJA
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
SELEKCIJA NEPREŽVEKOVALCEV |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija natančnost, skrbnost, strokovnost, zanesljivost. Krepi poklicno odgovornost, ekološko zavest. |
Demonstracija: uporaba evidenčnih listov za selekcijo. Vaja: |
OSKRBA PRAŠIČEV |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, skrbnost, strokovnost, zanesljivost, sposobnost opazovanja, krepi čut za živali. Krepi poklicno odgovornost, ekološko zavest. |
Vaje: |
RAZMNOŽEVANJE PRAŠIČEV |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, skrbnost, strokovnost, zanesljivost, sposobnost opazovanja. Krepi poklicno odgovornost, ekološko zavest. |
Vaje: Ogled: oziroma posvet z nadzorno organizacijo. |
PREHRANA PRAŠIČEV |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, inovativnost pri sestavljanju krmnih obrokov, ekološko zavest, čut za živali, zanesljivost, strokovnost, delovno odgovornost. Krepi osebno odgovornost. |
Vaja: Ogled: krmljenja na ekološki kmetiji. |
RAZMNOŽEVANJE PERUTNINE |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, ekološko zavest, čut za živali, zanesljivost, strokovnost, delovno odgovornost. Krepi osebno odgovornost. |
Vaja: valjenje (potrebuje matično jato, jajca, valilnik, hladilnik, embalažo, …). |
HLEVI ZA PERUTNINO IN OSKRBA PERUTNINE |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, skrbnost, strokovnost, zanesljivost, čut za živali, sposobnost opazovanja. Krepi poklicno odgovornost, ekološko zavest. |
Vaja: |
PREHRANA PERUTNINE |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, skrbnost, ekološko zavest, čut za živali, zanesljivost, strokovnost, delovno odgovornost. Krepi osebno odgovornost. |
Vaja: krmljenje perutnine (potrebuje krmo za mladiče, krmo za različne kategorije živali, pašnik, tehtnico, računalnik in računalniški program, samokolnico, …). |
RAZMNOŽEVANJE KONJ |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, strokovnost, Razvija zanesljivost, skrbnost, osebno odgovornost, poklicno odgovornost. |
Ogled: živali v času gonjenja. Vaja: pomoč pri pripustu (živali, boks za pripust, …). |
OSKRBA KONJ |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, skrbnost, strokovnost, zanesljivost, čut za živali, sposobnost opazovanja. Krepi poklicno odgovornost. |
Vaja: oskrba konj (potrebuje hlev s konji, pribor za čiščenje hleva, pribor za nego konja, oprema za konja in jahanje, …). |
PREHRANA KONJ |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, ekološko zavest, čut za živali, osebno odgovornost, zanesljivost, strokovnost, delovno odgovornost, občutek za skrbnost. |
Vaja: krmljenje konj (potrebuje krmo za različne kategorije in konje z različno obremenitvijo, pašnik, tehtnico, samokolnico, …). |
HLEVI IN OPREMA ZA KONJE |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za natančnost. Krepi ekološko zavest. |
Vaja: Ogled: hlev ekološke kmetije. |
RAZMNOŽEVANJE KUNCEV |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, strokovnost, zanesljivost in skrbnost. Razvija osebno odgovornost, sposobnost opazovanja in poklicno odgovornost. |
Vaja: pomoč pri razmnoževanju kuncev (potrebuje hlev z opremo kunce, …). |
OSKRBA KUNCEV |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, skrbnost, strokovnost, zanesljivost, čut za živali, sposobnost opazovanja. Krepi poklicno odgovornost, ekološko zavest. |
Vaja: Ogled: hleva ekološke kmetije. |
PREHRANA KUNCEV |
|
|
|
|
|
Krepi natančnost, skrbnost in osebno odgovornost. Razvija ekološko zavest, čut za živali, zanesljivost, strokovnost, delovno odgovornost. |
Vaja: krmljenje kuncev (potrebuje krmo za kunce, krmo za različne kategorije živali, pašnik, tehtnico, samokolnico, …). |
PREDELAVA MESA DOMAČIH ŽIVALI |
|
|
|
|
|
Zave se humanega odnosa do živali. Razvije skrbnost, osebno odgovornost. Krepi ekološko zavest. |
Ogled: Prikaz: razkosavanja zaklane živali. Demonstracija: izdelava izdelkov. Vaja: izpolnjevanje zapisnika ekološke pridelave. |
ŽIVINOREJSKA PRAKSA |
|
Razvija delovno odgovornost. |
Ogled hleva z živalmi. |
C. KMETIJSKI STROJI
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
ORGANIZIRANJE, VODENJE IN NADZOROVANJE DEL S KMETIJSKO MEHANIZACIJO IN STROJNIMI STORIVAMI |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija strokovnost, poklicno, delovno in osebno odgovornost, sposobnost komuniciranja, tolerantnost, občutek za varčnost in skrbnost. |
Vaja: organizacija, vodenje in nadzorovanje del. |
NABAVA REPROMATERIALA |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost, poklicno, delovno in osebno odgovornost. |
Vaja: izračun porabe materiala in izvedba nabave. |
D. SADJARSTVO IN VINOGRADNIŠTVO
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
OBIRANJE, SHRANJEVANJE IN PREDELAVA SADJA |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija natančnost in inovativnost, timsko delo. Krepi ekološko zavest. Zave se osebne odgovornosti. |
Ogled: hladilnica. Vaja: |
OSNOVE VINARSTVA |
|
|
|
|
|
Se zave delovne odgovornosti. Razvija natančnost in odgovornost. |
Vaja: |
VARSTVO SADNEGA DREVJA IN VINSKE TRTE |
|
|
|
|
|
Krepi ekološko zavest. Zave se pomena natančnosti in varčnosti. Razvija osebno in poklicno odgovornost. |
Vaja: |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
A. POLJEDELSTVO |
|
|
|
Poljedelstvo Kemija Matematika |
|
|
Poljedelstvo Biologija Matematika |
|
|
Poljedelstvo Kmetijski stroji |
|
|
Poljedelstvo Kemija Kmetijski stroji Matematika |
|
|
Poljedelstvo Biologija |
|
|
Poljedelstvo Kmetijski stroji Biologija |
|
|
Poljedelstvo Živinoreja |
|
|
Poljedelstvo |
|
B. ŽIVINOREJA |
|
|
|
Biologija |
|
|
Informatika Gospodarsko poslovanje |
|
|
Poljedelstvo Kmetijski stroji |
|
|
Matematika Informatika Kemija |
|
|
Biologija Poljedelstvo Varstvo rastlin |
|
|
Kemija Biologija |
|
|
Biologija |
|
|
Biologija Kemija Kmetijski stroji |
|
|
Biologija Kemija |
|
|
Kmetijski stroji |
|
C. SADJARSTVO IN VINOGRADNIŠTVO |
|
|
|
Biologija Poljedelstvo |
|
|
Sadjarstvo in vinogradništvo Poljedelstvo Kmetijski stroji Matematika |
|
|
Varstvo rastlin |
|
|
Vinarstvo |
|
D. KMETIJSKI STROJI |
|
|
|
Kmetijski stroji Matematika |
|
|
Informatika |
|
|
Matematika |
|
|
Kemija Biologija |
|
|
Biologija z ekologijo |
|
|
Poljedelstvo Sadjarstvo in vinogradništvo Praktični pouk |
|
|
Poljedelstvo Sadjarstvo in vinogradništvo Matematika |
|
|
Poljedelstvo Sadjarstvo in vinogradništvo Zelenjadarstvo |
|
|
Poljedelstvo Sadjarstvo in vinogradništvo Zelenjadarstvo |
|
|
Varstvo rastlin in okolja Sadjarstvo in vinogradništvo Zelenjadarstvo Matematika |
|
|
Poljedelstvo Sadjarstvo in vinogradništvo Živinoreja Zelenjadarstvo Vinarstvo |
|
|
Poljedelstvo Živinoreja |
|
|
Živinoreja |
|
|
Vinarstvo |
|
|
Poljedelstvo Sadjarstvo in vinogradništvo Zelenjadarstvo |
|
|
Informatika |
|
|
Gospodarsko poslovanje |
|
|
Gospodarsko poslovanje |
|
|
Gospodarsko poslovanje Informatika |
|