Izobraževalni program: KMETIJSKI TEHNIK
Sprejeto na 38.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 4. 2000
SADJARSTVO IN VINOGRADNIŠTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
85 |
20 |
105 |
3. |
55 |
15 |
70 |
4. |
82 |
20 |
102 |
skupaj |
182 |
55 |
277 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
2. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
SADJARSTVO KOT PANOGA |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Se zave pomena sadjarstva. |
Ogled: |
ORGANOGRAFIJA SADNIH RASTLIN |
|
|
|
|
|
Razvije občutek za natančnost. Razvije sposobnost povezovanja pri splošnih naravoslovnih predmetih pridobljenega znanja. |
Ogled: modeli organov različnih sadnih rastlin. Vaja: |
FENOLOGIJA |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost opazovanja in zapisovanja. Razvija sposobnost povezovanja znanja različnih naravoslovnih predmetov. |
Vaja: opazovanje in zapisovanje posameznih fenofaz. |
RAZMNOŽEVANJE SADNIH RASTLIN |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost in poklicno odgovornost. |
Ogled: Demonstracija: Vaja: |
VINOGRADNIŠTVO KOT PANOGA KMETIJSTVA |
|
|
|
|
|
Se zave vloge vinogradništva. |
Ogled: ali |
ORGANOGRAFIJA VINSKE TRTE |
|
|
|
|
|
Razvije sposobnost natančnega opazovanja. |
Ogled: modeli organov vinske trte. Vaja: prepoznavanje organov vinske trte. |
FENOLOGIJA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost natančnega opazovanja in zapisovanja. |
Vaja: opazovanje in zapisovanje posameznih fenofaz. |
RAZMNOŽEVANJE VINSKE TRTE |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost. Se zave pomena kakovosti. |
Demonstracija: cepljenje. Vaja: Ogled: |
NAPRAVA IN OBNOVA NASADOV |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za varčnost. Krepi ekološko zavest. Se zave pomena natančnosti in strokovnosti. Razvija sposobnost povezovanja znanja različnih naravoslovnih predmetov. |
Ogled: Demonstracija: jemanje vzorcev tal. Vaja: |
3. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
REZ IN GOJITVENE OBLIKE |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija strokovnost in poklicno odgovornost. |
Demonstracija: rez v nasadu. Vaja: rez različnih gojitvenih oblik v nasadu. Ogled: gojitvene oblike. |
OSKRBA NASADOV |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost povezovanja znanja različnih naravoslovnih predmetov. Razvija občutek za varčnost. Krepi ekološko zavest. Se zave pomena natančnosti in strokovnosti. |
Ogled: strojna oprema za oskrbo tal. Vaja: |
REZ IN GOJITVENE OBLIKE |
|
|
|
|
|
Razvije strokovnost. Se zave poklicne odgovornosti. Razvija inovativnost. |
Prikaz rodnega lesa. Vaja: Demonstracija: rez. Ogled: gojitvene oblike. |
NAPRAVA IN OBNOVA VINOGRADOV |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za varčnost. Krepi ekološko zavest. Se zave pomena natančnosti in strokovnosti. |
Ogled: Demonstracija: jemanja vzorcev tal. Vaja: |
OSKRBA VINOGRADOV |
|
|
|
|
|
Vaja: |
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
OBIRANJE, SHRANJEVANJE IN PREDELAVA SADJA |
Dijak |
Dijaki |
|
|
|
Se zave uporabne vrednosti sadja. Razvija občutek za natančnost. Razvija inovativnost. |
Ogled: Vaja: |
POMOLOGIJA |
|
|
|
|
|
Krepi sposobnost povezovanja in sklepanja. |
Ogled: ali |
AMPELOGRAFIJA |
|
|
|
|
|
Ogled: ali |
|
OSNOVE VINARSTVA |
|
|
|
|
|
Osvoji tehnologijo predelave rdečega grozdja. Se zave delovne odgovornosti. |
Vaja: Ogled: vinska klet. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Geografija |
|
|
Biologija |
|
|
Poljedelstvo |
|
|
Biologija |
|
|
Poljedelstvo Kmetijski stroji Praktični pouk Matematika |
|
|
Poljedelstvo |
|
|
Varstvo rastlin |
|
|
Vinarstvo |
|