Izobraževalni program: KOZMETIČNI TEHNIK
Sprejeto na 28.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 6. 1999
DERMATOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
70 |
70 |
|
4. |
|
||
skupaj |
70 |
|
70 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
EFLORESCENCE |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
|
Razvijajo komunikacijske spretnosti za vodenje strokovnega pogovora s stranko in za spremljanje strokovne kozmetične literature. Razvijajo natančnost, vztrajnost, strpnost. Pri pregledovanju kože upoštevajo etična načela. |
Demonstracija: makroskopske in mikroskopske slike različnih eflorescenc iz dermatološkega atlasa. |
DERMATITIS SIMPLEX in D. DETRITIVA |
|
|
|
|
|
Razvijajo motivacijo za zdrav način življenja in pozitivno zdravje. Razvijajo komunikacijske spretnosti. Spontano ravnajo etično. Se usposobijo za iskanje in branje strokovne in publicistične kozmetične literature. |
Demonstracija: slike enostavnega in obrabnega vnetja kože. |
BAKTERIJSKE BOLEZNI KOŽE |
|
|
|
|
|
Se zavedo svoje poklicne odgovornosti. Dojamejo ogroženost kozmetičnega tehnika in njegovega delovnega okolja. Se zaradi nevarnosti okužb zavejo pomena varstva pri delu. V diskusiji razvijajo komunikacijske spretnosti. Spontano v diskusiji in pri ukrepih upoštevajo etična načela. |
Demonstracija: slike naštetih kožnih bolezni. |
VIRUSNE BOLEZNI KOŽE |
|
|
|
|
|
V diskusiji razvijajo komunikacijske spretnosti. Se usposobijo za svetovanje nosečnicam. |
Demonstracija: slike naštetih kožnih bolezni. |
GLIVIČNE BOLEZNI KOŽE |
|
|
|
|
|
Razvijajo motivacijo za zdrav način življenja in pozitivno zdravje. Dojamejo potrebo in dolžnost kozmetičnega tehnika po stalni skrbi za lastno zdravje. Razvijejo odgovoren odnos do strank in njihovega zdravja. |
Demonstracija:slike naštetih kožnih bolezni. |
PARAZITARNE BOLEZNI KOŽE |
|
|
|
|
|
Razvijejo ustrezni odnos do naravnega okolja. Oblikujejo čut za primerno osebno urejenost in higieno. Razvijajo odgovoren odnos do strank. |
Demonstracija: slike naštetih kožnih bolezni. |
MEHANSKO POVZROČENE BOLEZNI KOŽE |
|
|
|
|
|
Sprejmejo načela osebne higiene in zdravega načina življenja in se po njih spontano ravnajo. |
Demonstracija: slike naštetih kožnih bolezni. |
|
|
||
FOTODERMATOZE |
|
|
|
|
|
Se zavedo nevarnosti onesnaževanja okolja. Sprejmejo načela etike in poslovne morale pri uporabi solarija v kozmetičnem salonu. |
Demonstracija: slike takojšnjih in poznih posledic Projekta: Kozmetični zaščitni izdelki na našem tržišču, Solarij v kozmetiki sončenja na koži. |
ALERGIJSKE BOLEZNI KOŽE |
|
|
|
|
|
Se zavedo dvojne vloge - koristnosti in hkratne škodljivosti kozmetičnih izdelkov. Sprejmejo poklicno odgovornost za razvoj alergij pri strankah in se usposobijo za njihovo preprečevanje. Dojamejo poklicno ogroženost kozmetičnega tehnika. |
Demonstracija: slike naštetih kožnih bolezni. Projekt: kozmetična sredstva na našem tržišču in njihovi alergološki atesti. |
BOLEZNI ZNOJNIC |
|
|
|
|
|
Se zavedo svojega prosvetljevalnega poslanstva med ljudmi Dojamejo vlog.o genetskih dejavnikov pri poklicni orientaciji. |
Demonstracija: slike milij. |
Se zavedo pomena primerne osebne higiene za osebno in poklicno uspešnost. |
|||
BOLEZNI LOJNIC |
|
|
|
|
|
Spontano ukrepajo etično in v skladu s poslovno moralo. Se zavedo svoje poklicne, strokovne odgovornosti do stranke in njenih zdravstvenih problemov. Spontano posredujejo svoje strokovno znanje stranki. |
Demonstracija: makroskopske in mikroskopske slike nevnetnih in vnetnih aken ter rozacee. |
BOLEZNI LASNIH MEŠIČKOV |
|
|
|
|
|
Spontano sprejmejo vlogo prosvetljevalca o vsakodnevni negi las in lasišča in o izbiri ustreznih kozmetičnih pripravkov. |
Demonstracija: |
BOLEZNI MELANOCITNEGA SISTEMA |
|
|
|
|
|
Dojamejo vlogo genetskih dejavnikov pri razvoju bolezni. |
Demonstracija: |
BOLEZNI NOHTOV |
|
|
|
|
|
Spontano sprejmejo vlogo prosvetljevalca ljudi o pravilnih postopkih pri vsakodnevni manikuri in pedikuri. Se zavedo svoje poklicne istrokovne odgovornosti do stranke in njenih zdravstvenih problemov. |
Demonstracija: slike bolezni in poškodb nohtne plošče in nohtnega ležišča. |
TUMORJI KOŽE |
|
|
|
|
|
Se zavedo svoje poklicne in strokovne odgovornosti do stranke in zdravja njene kože. |
Demonstracija: slike naštetih tumorjev. |
|
|
||
NEVUSI |
|
|
|
|
|
Se zavedo svoje poklicne odgovornosti- Ravnajo v skladu s poklicno etiko in poslovno moralo- |
Demonstracija: |
BOLEZNI KRVNIH IN LIMFNIH ŽIL |
|
|
|
|
|
Se zavedo pomena kvalitetnega strokovnega poklicnega dela- Razvijejo motivacijo za vseživljenjsko izobraževanje- |
Demonstracija: slike naštetih bolezni in okvar žil |
SPOLNO PRENOSLJIVE BOLEZNI |
|
|
|
|
|
Se zavedo poklicne ogroženosti kozmetičnega tehnika. Dojamejo pomen preventivnih družbenih in zdravstvenih ukrepov v boju zoper spolno prenosljive bolezni. Ravnajo ob srečanju z okuženim človekom v skladu s poklicno etiko. |
Demonstracija: slike kožnega sifilisa. |
LUSKAVICA |
|
|
|
|
|
Širijo svoje strokovno znanje o pomenu zdravega načina življenja. |
Demonstracija: slike luskavice. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
|