Izobraževalni program: VETERINARSKI TEHNIK
Sprejeto na 29.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7. 1999
ANATOMIJA IN FIZIOLOGIJA DOMAČIH ŽIVALI
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
105 |
35 |
140 |
2. |
70 |
35 |
105 |
3. |
|
||
4. |
|
||
skupaj |
175 |
70 |
245 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
1. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Definicija anatomije, njene vrste in predmeti preučevanja |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
|
Razvijajo strokovno mišljenje. |
Slike Posnetki elektronskega mikroskopa. Histološki in citološki preparati. |
Nauk o kosteh |
|
|
|
|
|
Razvijejo in osvojijo sposobnost za razlikovanje v stroki. |
Slike Preparati kosti različnih domačih živali. Vaja: ločevanje med posameznimi kostmi. |
Vezave med kostmi |
|
|
|
|
|
Slike vezav med kostmi. Vaja: preparati posameznih sklepov. |
|
Veda o mišicah |
|
|
|
|
|
Razvijejo sposobnost prepoznavanja in strokovnega razlikovanja. |
Slike Mišični preparati Vaja: mikroskopiranje mišičnih preparatov. |
Kri |
|
|
|
|
|
Osvojijo strokovna spoznanja, pomembna za razumevanje nadgradnje. |
Slike Mikroskopiranje krvnih preparatov. Ogled filma Vaja: priprava krvnega razmaza. |
Srce in krvožilje, vranica |
|
|
|
|
|
Razvijajo svojo osebnost za visok nivo strokovnega znanja. |
Anatomske slike Preparat srca Videoposnetki Vaja: goveje in svinjsko srce - zgradba |
Mezgovni sistem |
|
|
|
|
|
Slike |
|
Živčevje |
|
|
|
|
|
Zavedo se pomembnosti strokovnega poznavanja. |
Slike Preparati Video ponazoritev. |
Čutila |
|
|
|
|
|
Slike Modeli Vaja: sekcija očesa. |
2. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Koža in njeni derivati |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
|
Slike Preparat mlečne žleze. Demonstracijski ogled kože, kopita, rogov. |
|
Sistem z notranjim izločanjem |
|
|
|
|
|
Zavedo se bistva delovanja za uravnavanje vseh funkcij. |
Slike Sheme ponazoritev delovanja. |
Dihalni sistem |
|
|
|
|
|
Slike Model Vaja: preparat pljuč. |
|
Prebavila, jetra in trebušna slinavka |
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomembnosti poznavanja stroke. |
Slike Diapozitivi Videoposnetki Ogled delov prebavil. |
Zgradba in funkcija izločal |
|
|
|
|
|
Slike Diapozitivi Videoposnetki |
|
Spolni organi |
|
|
|
|
|
Razvijejo sposobnost opazovanja in oblikovanja lastnih stališč. |
Slike Modeli Videoposnetki Vaja: ogled reproduktivnega aparata. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Znanja tega predmeta se povezujejo pretežno z znanji s področja zdravstvenega varstva domačih živali in biologije, mestoma pa tudi kemije in fizike.
Konkretno:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Zdravstveno varstvo domačih živali, Biologija |
|
|
Zdravstveno varstvo domačih živali, Osnove laboratorijske diagnostike, Biologija, Fizika |
|
|
Biologija |
|
|
Zdravstveno varstvo domačih živali, Biologija |
|
|
Zdravstveno varstvo domačih živali, Biologija |
|
|
Biologija, Zdravstveno varstvo domačih živali, Kemija |
|