Izobraževalni program: VETERINARSKI TEHNIK
Sprejeto na 29.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7. 1999
BIOTEHNOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
|
||
4. |
68 |
68 |
|
skupaj |
68 |
|
68 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Biotehnologija |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
|
Zavejo se pomena biotehnologije v vsakdanjem življenju. |
|
Biotehnološki proces |
|
|
|
|
|
Ogled biotehnološkega laboratorija. Demonstracija biokultur. |
|
Bioreaktorji |
|
|
|
|
|
Predstavitev laboratorijskega bioreaktorja. |
|
Bioproces |
|
|
|
|
|
Razvijejo spoznanja o stroki. |
Ogled farmacevtske industrije. Ogled industrije pralnih praškov. |
Biotehnološki produkti |
|
|
|
|
|
||
Biotehnološki postopki |
|
|
|
|
|
Razvijejo odgovoren odnos do strokovnih stališč. |
|
Odstranjevanje odpadkov |
|
|
|
|
|
Zavejo se pomembnosti skrbi za okolje. |
Ogled čistilne naprave. |
Dobra laboratorijska praksa |
|
||
Molekularna biologija |
|
||
Genetika |
|
|
|
|
|
Razvijajo svojo osebnowst za čim višji nivo strokovnega znanja. |
Okrogla miza |
Biotehnologija in družba |
|
|
|
|
|
Razvijajo sposobnost razmišljanja in razpravljanja o aktualnih vprašanjih, ki so posledica novih spoznajonj v biotehnologiji. |
Okrogla miza |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Predmet se navezuje zlasti na biologijo in kemijo, pa tudi na nekatere strokovne predmete.
Konkretno
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Biologija Kemija |
|
|
Biologija Kemija Fizika Higiena okolja z ddd Higiena živil živalskega izvora |
|
|
Biologija Kemija Matematika |
|