Izobraževalni program: VETERINARSKI TEHNIK
Sprejeto na 29.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7. 1999
GOJITEV RIB IN ČEBEL
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
70 |
70 |
|
3. |
|
||
4. |
|
||
skupaj |
70 |
|
70 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
RIBE IN NJIHOV POMEN |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Zavedo se pomena ribogojstva kot posebne živinorejske panoge. |
|
NARAVNE MOŽNOSTI ZA ZREJO RIB |
|
|
|
|
|
Zavedo se pomena dejavnikov okolja z zrejo rib. |
|
ZREJA POSTRVI |
|
|
|
|
|
Razvijejo občutek za pomembnost dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost zreje. |
Ogled preparatov postrvjih vrst. |
ZREJO KRAPOV |
|
|
|
|
|
Razvijejo občutek za biološke zahteve za zrejo krapov. Zavedo se zahtev za premeščanje krapov. |
Ogled preparatov krapov. |
BOLEZNI RIB |
|
|
|
|
|
Zavedo se interakcije med fizikalnimi, kemičnimi in biogenimi dejavniki, za nastanek bolezni. |
|
RIBOGOJSTVO IN VARSTVO OKOLJA |
|
|
|
|
|
Razvijejo občutek za pozitivne in negativne dejavnike, ki jih prinašata ribogojstvo in ribištvo. |
Ogled ribogojnice. Ogled krapskega ribnika. |
ČEBELARJENJE NEKOČ IN DANES |
|
|
|
|
|
Zavedo se pomen čebelarjenja od začetkov do danes. |
Ogled čebelarskega muzeja. |
ŽIVLJENJE ČEBEL |
|
|
|
|
|
Razumejo organizacijo življenja čebel. |
Ogled video posnetkov. |
BOLEZNI ČEBEL IN ZASTRUPITVE |
|
|
|
|
|
Razumejo mehanizme nastanka bolezni. Povežejo kemična sredstva za varstvo rastlin z nevarnostmi za čebele. |
|
ČEBELJA PAŠE |
|
|
|
|
|
Zavedo se razlike med nektarnimi in maninimi pašami. Razumejo soodvisnost rastlin in njihovih opraševalcev. |
|
ČEBELARJENJE |
|
|
|
|
|
Zavedo se zahtevnosti čebelarjenja. Razumejo povezanost čebelarjenja in dobrega strokovnega dela. |
Obisk čebelarja. |
ČEBELJI PRIDELKI |
|
|
|
|
|
Zavedo se številnih zdravilnih učinkov čebeljih proizvodov. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Biologija Kemija |
|
|
Biologija |
|
|
Zdravstveno varstvo domačih živali Osnove farmakologije |
|
|
Biologija |
|
|
Biologija |
|
|
Zdravstveno varstvo domačih živali kemija Osnove farmakologije |
|
|
Kemija Osnove farmakologije |
|