Izobraževalni program: VETERINARSKI TEHNIK
Sprejeto na 29.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7. 1999
HIGIENA OKOLJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
70 |
70 |
|
3. |
|
||
4. |
|
||
skupaj |
70 |
|
70 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Higiena okolja |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
|
Razvijejo sposobnost razumevanja strokovnih stališč. |
|
Higiena pitne vode |
|
|
|
|
|
Ogled laboratorija, ki opravlja ustrezne analize. |
|
Klima in mikroklima |
|
|
|
|
|
Razvijajo sposobnost strokovnega razmišljanja in povezovanja. |
Ogled živinorejskega obrata. |
Transport živali |
|
||
Higiensko sanitarne zahteve |
|
|
|
|
|
Razvijejo ekološko zavest. |
Ogled razkuževalne postaje v Zalogu. Ogled tovarne beljakovinskih koncentratov (kafilerije). |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Znanja tega predmeta se povezujejo pretežno z znanji s področij biologije, fizike in kemije.
Konkretno
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Biologija Fizika Kemija Živinoreja |
|
|
Biologija Kemija Živinoreja |
|
|
Živinoreja |
|
|
Kemija Zdravstveno varstvo domačih živali |
|
|
Kemija Biologija |
|