Izobraževalni program: VETERINARSKI TEHNIK
Sprejeto na 29.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7. 1999
ŽIVINOREJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
70 |
70 |
|
4. |
68 |
68 |
|
skupaj |
138 |
|
138 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
3. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Hranilne snovi |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
|
Zavedajo se usklajene povezanosti med rastlinami in živalmi. Razvijajo poklicno logično razmišljanje. |
|
Prebava, absorbcija in presnova hranilnih snovi |
|
|
|
|
|
Razvijajo svojo osebnost za čim višji nivo strokovnega znanja. |
Delo v skupinah |
Vrednotenje krme |
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena strokovnega poznavanja tehnoloških postopkov za ugotavljanje kakovosti krme. |
Ogled laboratorija za vrednotenje krme. |
Krmljenje |
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za ekonomičnost in gospodarnost. Razvijajo sposobnost strokovnega razmišljanja. |
Izračunavanje obroka po skupinah. |
Krma |
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena strokovnega razmišljanja, za kvalitetno delo v poklicu. Zavedajo se poklicne odgovornosti. Razvijajo natančnost in vestnost pri delu. |
Prikaz jemanje vzorcev silaže. Ogled tovarne močnih krmil. |
Etologija pri krmljenju |
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena opazovanja za kvalitetno delo v poklicu. |
Delo v skupinah. |
Govedoreja |
|
|
|
|
|
Razvijajo pozitiven in odgovoren odnos do govedoreje. Zavedajo se odgovornosti veterinarskega tehnika pri prireji mleka. Razvijajo pozitiven in odgovoren odnos do kakovosti proizvodov. Razvijajo občutek za ekonomičnost in rentabilnost. Zavedajo se gospodarske škode zaradi neustrezno opravljenega dela. |
Ogled plemenskih bikov, v osemenjevalnem centru. Videoposnetki Prosojnice Slike Delo v skupinah. |
Reja drobnice |
|
|
|
|
|
Razvijajo pozitivno zavest o pomenu reje drobnice za Slovenijo. |
Prosojnice Knjige Izdelava plakata -delo v skupinah. Videoposnetki |
4. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Prašičereja |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
|
Razvijajo pozitiven in odgovoren odnos do prašičereje. Razvijajo občutek za ekonomičnost in rentabilnost. Razvijajo svojo osebnost za čim višji nivo strokovnega znanja. |
Ogled prašičje farme. Ogled odvzema semena, umetni in naravni pripust. Slike Makete |
Perutninarstvo |
|
|
|
|
|
Razvijajo pozitiven in odgovoren odnos do reje perutnine. Širijo svoje znanje. Zavedajo se pomena strokovnega znanja za kvalitetno delo v poklicu. |
Ogled valilnice (kurje farme). Ogled farme brojlerjev in farme nesnic. Slike Plakati Makete |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Predmet živinoreja se povezuje s številnimi predmeti: kemija, anatomija in fiziologija domačih živali, osnove laboratorijske diagnostike, higiena okolja in ddd, zdravstveno varstvo domačih živali, reja konj, praktični pouk in biologija.
Konkretno
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Kemija |
|
|
Anatomija in fiziologija domačih živali |
|
|
Osnove laboratorijske diagnostike Praktični pouk |
|
|
Higiena okolja z DDD |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Biologija |
|
|
Higiena okolja z DDD Reja konj Praktični pouk |
|
|
Anatomija in fiziologija domačih živali Praktični pouk Zdravstveno varstvo domačih živali |
|
|
Osnove laboratorijske diagnostike Praktični pouk |
|
|
Zdravstveno varstvo domačih živali Anatomija in fiziologija domačih živali |
|