Izobraževalni program: VRTNARSKI TEHNIK
Sprejeto na 35.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
POSLOVNO KOMUNICIRANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
50 |
20 |
70 |
4. |
|
||
skupaj |
50 |
20 |
70 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINA |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijak |
Dijak |
Dijak |
|
PREDMET IN METODE POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA |
|||
|
|
Razvija, uri in razume metode opazovanja, spraševanja in pogovora. |
Praktične vaje – igranje vlog. Opazovanje, snemanje in voden razgovor o praktičnih vajah. |
PROCES MANAGEMENTA IN VODENJA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost opazovanja in prepoznavanja lastne osebnosti in osebnosti drugih. Uri različne stile vodenja. Razume moč, vpliv in odgovornost vodenja za dosego ciljev organizacije. |
Ogled različnih stilov vodenja. Praktične vaje – snemanje in učenje na napakah. |
ČLOVEK KOT OSEBNOST |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost opazovanja in prepoznavanja lastne osebnosti ter osebnosti drugih. |
Praktične vaje – igranje vlog: prepoznavanje človeka kot osebnosti. Ogled situacije. Demonstracija različnih oblik vedenja pri poslovnem komuniciranju. |
POSLOVNA KOMUNIKACIJA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost boljše komunikacije. Razvija sposobnost opazovanja poslovne uspešnosti. |
Praktične vaje v urjenju komunikacije. Demonstracija različnih vlog (prodajalec, kupec) v različno opremljenih poslovnih prostorih. |
|
Uri sposobnost komuniciranja v skupinah. |
Vaje: prepoznavanje osebnostnih lastnosti. |
|
NAČINI KOMUNICIRANJA |
|
|
|
|
|
Se nauči opazovati in spoznavati pomen nebesedne in besedne komunikacije. Krepi nebesedno komuniciranje. |
Igranje vlog. opazovanje besedne in nebesedne komunikacije ob prikazu različnih vlog. Ogled situacije na terenu. |
KOMUNICIRANJE V POSLOVNIH SITUACIJAH |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost prilagajanja komunikacije različnim poslovnim ciljem. Razvija in krepi najrazličnejše spretnosti v poslovnih situacijah. |
Vaje – poslovni razgovor, prodajni razgovor, reševanje reklamacij. Seminarske naloge (na osnovi velikega števila aktualne literature naredi dijak vaje in seminarsko nalogo, ki jo predstavi sošolcem). Ogled njihovih predstavitev-demonstracija z videom. |
DELO IN NJEGOVE ZAKONITOSTI |
|
|
|
|
|
Razvija pomembnost sodelovanja pri delu, natančnost, doslednost pri dajanju navodil za delo. Razvija in uri organiziranost lastnega dela. Uri organiziranost in vodenje sodelavcev. |
Igranje vloge: pomen uspešnosti delavca pri delu, konfliktna situacija. Ogled situacije na terenu. Demonstracija. Snemanje različnih situacij. Ogled posnetih skupin in pogovor o tem. |
|
Ugotavljanje osebnega dnevnega ritma. |
||
ODLOČANJE |
|
|
|
|
|
Uri različne vrste odločitev. Uri različne tehnike odločitev. Razume blokade ustvarjalnosti. Uri odločanje in obvladovanje najrazličnejših sprememb. |
Predavanje Vaje – igranje vlog: Vaje: analiza reševanja problema kako ostati odprt za ideje. |
EKONOMSKA REKLAMA IN PROPAGANDA |
|
|
|
|
|
Razvije potrebo po spremljanju ekonomske propagande in reklame. Razvije sposobnost opazovanja. Se seznanja z novostmi in se tako dodatno izobražuje in usposablja. |
Vaje: priprava reklame in ekonomske propagande s svojega področja. Ogled najrazličnejših reklam. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktični pouk Gospodarsko poslovanje Cvetlične vezave Sociologija |
|