Izobraževalni program: CVETLIČAR (ds)
ARANŽERSTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
85 |
20 |
105 |
3. |
85 |
20 |
105 |
skupaj |
170 |
40 |
210 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
2. letnik
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnostiv izvedbi |
REZANO CVETJEIN ZELENJE |
Vajenci: |
Vajenci: |
|
|
|
Razvijajo natančnost. Razvijajo odnos do cvetja in zelenja kot živega bitja. Razvijajo sposobnost prilagajanja strankam in zahtevam tržišča. Razvijajo sposobnost komuniciranja. |
Vaja:ureditev cvetličarne in možni načini skladiščenja rezanega cvetja. Ekskurzija: ogled skladišča rezanega cvetja in zelenja. |
PRIPOMOČKI V ARANŽERSTVU-OSNOVNI IN POMOŽNI MATERIAL |
|
|
|
|
|
Razvijajo estetski čut. Razvijajo sposobnost ocenjevanja želja in zmožnosti strank. Razvijajo sposobnost hitrega reagiranja. Razvijajo sposobnost prilagajanja. |
Ekskurzija: ogled prodajnega prostora s pripomočki in materialom. |
UČINEK ENAKIH IN NEENAKIH VIŠIN, BARV, OBLIK IN STRUKTUR RASTLIN IN RASTLINSKI DELOV V CVETLIČNI POVEZAVI |
|
|
|
|
|
Razvijajo estetske vrednote (urejenost, uglajenost). Razvijajo vztrajnost in natančnost. |
Vaja: iskanje učinkov višine, barve in oblike ter strukture rastlin in rastlinskih delov s pomočjo revij in katalogov. |
ETIKA IN ESTETIKA |
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za etiko in estetiko. |
Vaja: estetske vrednote. |
3. letnik
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
STILI IN CVETLIČNE VEZAVESKOZI ZGODOVINO |
Vajenci: |
Vajenci: |
|
|
|
Razvijajo sposobnost samoobvladovanja. Razvijajo sposobnost primerjave in povezave. |
Vaja: izdelovanje plakatov s prikazom prevladujočih cvetličnih in rastlinskih okraskov skozi zgodovino. |
PSIHOLOŠKI UČINEK BARV, SVETLOBE |
|
|
|
|
|
Razvijajo sposobnost oblikovanja. Razvijajo sposobnost razločevanja. Razvijajo discipliniranost. Razvijajo zmožnost povezovanja. |
Vaja: iskanje in določanje barvne harmonije in barvnih kontrastov s pomočjo barvnega kroga. Demonstracija: efekti svetlobe v prostoru in v aranžmajih. |
NAČINI oziroma STILI OBLIKOVANJA S POUDARKOM NA MODNIH TRENDIH |
|
|
|
|
|
Razvijajo doslednost. Razvijajo natančnost. Razvijajo sposobnost hitrega reagiranja in sledenja modnim trendom. |
Vaja: iskanje posameznih stilov s pomočjo strokovne literature. |
SPOROČILNOST CVETLIČNIH VEZAV IN DEKORACIJ |
|
|
|
|
|
Razvijajo kreativnosti. Izkoriščajo naravne vrednote posameznika. Izražajo naravni talent. Razvijajo vsesplošno razgledanost in osveščenost. Razvijajo sposobnost komuniciranja s strankami. Razvijajo estetski čut. Izurjajo čutila. Razvijajo sposobnost oblikovanja prostorske orientiranosti. Razvijajo odnos do poklicne skrivnosti. Razvijajo sposobnost prenašanja konkurence. Sposobnost komuniciranja. |
Demonstracija:posamezne cvetlične vezave. Diafilm: nasadki, izložbe, adventni venčki. Vaja:iskanje novih trendov, barv in stilov po internetu. |
FLEUROP |
|
|
|
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno: Znanja tega predmeta nadgrajujejo znanja iz naslednjih predmetov praktični pouk in okrasne zelnate rastline.
Konkretno:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktični pouk Okrasne zelnate rastline |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Praktični pouk |
|
|
Praktični pouk |
|