Izobraževalni program: CVETLIČAR (ds)
EKONOMIKA IN GOSPODARSKO POSLOVANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
70 |
35 |
105 |
skupaj |
70 |
35 |
105 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
3. letnik
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
GOSPODARSTVO |
Vajenci: |
Vajenci: |
|
|
|
Razvijajo čut za ekonomičnost. Razvijajo sposobnost reševanja konfliktov. |
|
GOSPODARSKE ENOTE |
|
|
|
|
|
Razvijajo odnos posameznik-podjetja-družba. Ugotavljajo možnosti za delovno kariero. |
Vaja: katerih gospodarskih družb je največ. |
PROIZVODNI DEJAVNIKI |
|
|
|
|
|
Razvijajo odnos do dela. Razvijajo zavest o strokovni odgovornosti v delovnem okolju. Razvijajo čut za ekonomičnost. |
Vaja: prepoznavanje osnovnih in obratnih sredstev v cvetličarni. |
STROŠKI |
|
|
|
|
|
Krepijo čut za odgovornost do dela. Krepijo čut za natančnost. Razvijajo čut za ekonomičnost. |
Vaja: prepoznavanje posameznih pojmov (strošek, potrošek, izdatek, prihodek). Vaja: prepoznavanje posameznih vrst stroškov v cvetličarni. Vaja: računanje lastne cene. Vaja: primerjanje lastne cene in prodajne cene. |
KALKULACIJE |
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za natančnost. Razvijajo vztrajnost. Razvijajo čut za ekonomičnost. Razvijajo zavest o strokovni odgovornosti. |
Vaja: izdelovanje kalkulacij. |
OBSEG DEJAVNOSTI IN STROŠKI |
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za ekonomičnost. Razvijajo odgovornost do podjetja. Razvijajo čut za natančnost. |
Vaja: prepoznavanje stalnih in spremenljivih stroškov v cvetličarni. |
BILANCE PODJETJA |
|
|
|
|
|
Razvijajo čut za natančnost. Pridobijo sposobnost reševanja konfliktov. Razvijajo osebno odgovornost. |
Vaja: primeri posameznih meril uspešnosti poslovanja. Vaja: izdelava bilanc uspeha. |
TRG IN TRŽENJE |
|
|
|
|
|
Razvijajo sposobnost delovanja v določenih situacijah. Razvijajo sposobnost strokovne komunikacije s strankami. |
Vaja: oblikovanje reklame za cvetličarno. |
PRODAJA IN NABAVA |
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena natančnosti. Razvijajo sposobnost strokovne komunikacije s strankami. |
Vaja: izdelava prodajne pogodbe. |
NAČINI PLAČEVANJA |
|
|
|
|
|
Razvijajo odnos do lastnine. Razvijajo sposobnost pravilnega odločanja. Razvijajo sposobnost delovanja v določenih situacijah. |
Demonstracija: obrazci v žiro prometu. |
FINANCIRANJE PODJETJA |
|
|
|
|
|
Razvijajo zavest o strokovni odgovornosti. Razvijajo odločnost. Razvijajo odnos do poklicnih skrivnosti. |
|
MATERIALNO POSLOVANJE |
|
|
|
|
|
Razvijajo odnos do standardov. Razvijajo čut za odgovornost in zanesljivost. |
Ogled skladišča in skladiščenja cvetličarskega materiala. Strokovna ekskurzija. |
TRGOVSKA PODJETJA |
|
|
|
|
|
Ozaveščajo relacije posameznik-podjetje-družba. Razvijajo sposobnost komunikacije. |
Izdelava seminarskih nalog: notranje- zunanje-trgovinska podjetja. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno: Znanja tega predmeta nadgrajujejo znanja iz naslednjih predmetov: matematika, družboslovje, psihologija prodaje, računalništvo, vrtnarstvo, okrasne zelnate rastline in aranžerstvo.
Konkretno:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Družboslovje |
|
|
Okrasne zelnate rastline Vrtnarstvo Praktični pouk |
|
|
Aranžerstvo Praktični pouk |
|
|
Matematika Računalništvo |
|
|
Matematika Praktični pouk |
|
|
Matematika Računalništvo |
|
|
Psihologija prodaje Praktični pouk |
|
|
Psihologija prodaje Praktični pouk |
|
|
Aranžerstvo Praktični pouk |
|