Izobraževalni program: CVETLIČAR (ds)
POSLOVNA KOMUNIKACIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
70 |
35 |
105 |
skupaj |
70 |
35 |
105 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
3. Letnik
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Vajenci |
Vajenci |
||
ČLOVEK KOT OSEBNOST |
|
Razvijajo sposobnost opazovanja in prepoznavanja lastne osebnosti ter osebnosti drugih. |
Praktične vaje (igranje vlog): prepoznavanje človeka kot osebnosti. |
POSLOVNA KOMUNIKACIJA |
|
Razvijajo sposobnost boljše komunikacije. Razvijajo sposobnost opazovanja poslovne uspešnosti. |
Praktične vaje v urjenju komunikacije. |
NAČINI KOMUNICIRANJA |
|
Naučijo se opazovati in spoznavati pomen nebesedne in besedne komunikacije. |
Igranje vlog - opazovanje besedne in nebesedne komunikacije. |
KOMUNICIRANJE V POSLOVNIH SITUACIJAH |
|
Naučijo se prilagajati komuniciranje različnim poslovnim ciljem. Razvijajo najrazličnejše spretnosti v poslovnih situacijah. |
Vaje - poslovni razgovor, prodajni razgovor, reševanje reklamacij. Seminarske naloge (na osnovi velikega števila aktualne literature naredijo dijaki seminarske naloge, ki jih predstavijo sošolcem. |
DELO IN NJEGOVE ZAKONITOSTI |
|
Razvijajo pomembnost sodelovanja pri delu, natančnost, doslednost pri dajanju navodil za delo. |
Igranje vloge: pomen uspešnosti delavca pri delu, konfliktna situacija. |
EKONOMSKA REKLAMA IN PROPAGANDA |
|
Razvijejo potrebo po spremljanju ekonomske propagande in reklame. Razvijejo sposobnost opazovanja. Seznanjajo se z novostmi in se tako dodatno izobražujejo in usposabljajo. |
Vaje: priprava reklame in ekonomske propagande iz svojega področja. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Predmet se povezuje z znanjem strokovnih predmetov, z izkušnjami pridobljenimi pri izvajanju praktičnega pouka ter s predmetom ekonomika in gospodarsko poslovanje.
Konkretno:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Z vsemi predmeti, še zlasti pa s praktičnim poukom, kjer je možnost sodelovanja v smeri pogovora, opazovanja, prepoznavanja večja zaradi metod in tehnik dela. |
|