Izobraževalni program: FRIZER (ds)
PSIHOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
40 |
8 |
48 |
skupaj |
40 |
8 |
48 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
3. Letnik
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Vajenec/ci: |
Vajenec/ci |
||
Predmet psihologije |
|
Boljše razume pomen pridobivanja osnovnih psiholoških znanj za delo v svojem poklicu. |
|
Temelji duševnega delovanja |
|
Razume, da za uspeh ni dovolj le eden od dejavnikov, temveč da vplivajo eden na drugega. |
|
|
|
Razume pomen dednih potencialov. Zna izkoristiti možnosti, ki jih nudi okolje; razume zakaj se je vredno. |
|
|
|
Truditi za doseganje cilja. |
|
|
|
||
Čustva |
Boljše razumevanje lastnih čustvenih stanj in pomena posameznih čustev. |
||
|
|
Boljše razumevanje lastnega in tujega obnašanja v posameznih čustvenih stanjih. Znajo pojasniti spremembe. |
|
|
|
V telesu, ki spremljajo čustveno doživljanje; boljše prepoznavanje čustev pri gostih. Razvijajo sposobnost ustreznega čustvenega odzivanja in kontrole v konkretnih situacijah. |
|
|
|
||
|
|
||
Motivacija |
Razume motive za konkretno obnašanje. |
||
|
|
Gostov in svoje lastno; boljše razume kako zadovoljiti posamezne motive gosta; razume potrebo po izboljševanju ponudbe gostom. |
|
|
|
||
Spoznavni procesi |
|
Razvijejo bolj učinkovito učenje, boljše pomnjenje, bolj učinkovito reševanje problemov |
|
Osebnost |
Obravnavanje gosta je kot enkratno celovito osebnost; |
||
|
|
Upoštevajo individualnost in je pozoren na njegove posebnosti. |
|
|
|
Boljše spozna samega sebe, svoje prednosti in slabosti, lažje gradi pozitivno samopodobo. |
|
Dinamika osebnosti |
|
Razume lastno vedenje in vedenje gostov v posameznih konfliktnih situacijah. |
|
Osebnostna zrelost in motnje v razvoju osebnosti |
|
Razume pomen osebnostne zrelosti. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
||
|
Zdravstvena vzgoja Biologija z ekologijo |
|
|
Zdravstvena vzgoja in higienski minimum |
|
|
||
|
Gostinsko poslovanje, turizem, |
|
|
Poslovno komuniciranje |
|
|
Zdravstvena vzgoja |
|
|
Poslovno komuniciranje |
|