Izobraževalni program: NATAKAR (ds)
TURIZEM
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
48 |
48 |
|
skupaj |
48 |
|
48 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
3. letnik
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
DEFINICIJA TURIZMA |
Vajenec: |
Vajenec: |
|
|
|
Obravnava turizem kot splet raznih gospodarskih dejavnosti. Sposoben je ločiti turiste glede na motiv potovanja. Je dojemljiv za prilagajanje ponudbe turističnega povpraševanja. Razvije sposobnost dojemanja turizma kot spleta raznih gospodarskih dejavnosti. Pridobi sposobnost ločiti turista glede na motiv potovanja. Razvije sposobnost prilagajanja ponudbe turistične.mu povpraševanju |
Slikovni material. |
TURISTIČNA PONUDBA |
|
|
|
|
|
Pridobi sposobnost svetovanja turistom glede naravnih in družbenih značilnosti dežele. Razvije sposobnost povezovanja raznih dejavnosti v turistični proizvod. |
Slikovni material. |
KULTURNO-ZGODOVINSKE ZNAMENITOSTI DOMAČEGA KRAJA (REGIJE) IN SVETOVNIH MEST (PARIZ, RIM, ATENE, ...) |
|
Razširi svoje obzorje, kar s pridom uporablja pri kontaktu s turisti |
|
OGLED DOMAČEGA KRAJA |
|
Pridobi si sposobnost turistu svetovati, ga napotiti. |
Terensko delo. Slikovni material. |
TURISTIČNE ZNAČILNOSTI SLOVENSKE POKRAJINE |
|
Pridobi znanje in zna pritegniti turista, da obišče tudi sicer neznane znamenitosti naše lepe dežele. |
Slikovni material. |
TURISTIČNA INFRASTRUKTURA IN SUPRASTRUKTURA |
|
Osvoji pomen infrastrukture in suprastrukture in to v praksi koristno uporablja. |
|
PROMET V TURIZMU |
|
Pridobi sposobnost turistu svetovati glede izbire prevoznih sredstev. |
|
TURISTIČNI KRAJI TURISTIČNE AGENCIJE |
|
Razvije sposobnost sodelovati z delavci drugih panog turizma in pozna najpomembnejše odnose med njimi. |
Terensko delo. |
Prosta razporeditev ur za preverjanje znanja in obravnavo aktualnih dogodkov s področja turizma (turistični itinerar, seminarske naloge). |
|||
Enodnevna ekskurzija po domači regiji |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Znanja tega predmeta nadgrajujejo znanja iz gostinskega poslovanja.
Konkretno:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Gostinsko poslovanje |
|