Izobraževalni program: NATAKAR (ds)
POSLOVNO KOMUNICIRANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
22 |
26 |
48 |
3. |
|
||
skupaj |
22 |
26 |
48 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Vajenci |
Vajenci |
||
Komunikacija |
|
Razvijajo odnos do sebe za komunikacijo z drugimi ljudmi Razvijajo si osebno odgovornost do komuniciranja z drugimi. Spontano si razvijajo strpnost, spoštovanje in iskrenost v komunikaciji. Prizadevajo si ohraniti zaupanje, čuststveno stanje sproščenosti, sprejetosti sogovornika. |
Predavanja in učne delavnice, ki se prepletajo s samostojnim delom v manjših skupinah. Komunikacija z učiteljem in v komunikaciji s posamezniki in v delovni skupini. Komunikacija s celim razredom. |
Vrste poslovnega komuniciranja |
|
Naučijo se poslovno vesti s strankami Usposobijo se za sporazumevanje in dogovarjanje s stranko. Razvijajo si samokritičnost, so pripravljeni odpraviti napake in izboljšati svoje nastope. Razvijajo si sposobnost in spretnost za učinkovito sporazumevanje s stranko. |
|
Vodenje poslovnega razgovora |
|
Razvijajo si sposobnost prepoznati ključne elemente za uspešno delo vodje. Usposabljajo se za ocenjevanje sodelavcev in načrtovanje razvoja lastne kariere in kariere sodelavcev. |
|
Spodbude in ovire pri uspešnem poslovnem komuniciranju |
|
Razvijajo si pripravljenost in sposobnost za komunikacijo in strpnost reševanja ovir pri komunikaciji s stranko. Naučijo se kako spodbujati pozitivno komunikacijo. |
|
Telefonska komunikacija |
|
Razvijajo si odgovornost in tolerantnost do sebe in do sogovornika. Zavedajo se razlik med poslovnim in privatnim telefonskim razgovorom. |
Vaja: Telefonski razgovor. |
Pisno poslovno komuniciranje |
|
Zavedo se pomena pravilnega naslavljanja oseb in pomena dopisov brez napak. |
Vaja: Delo na pisnih primerih. |
Poslovni sestanek |
|
Spoznajo pomen ustrezno pripravljenega poslovnega srečanja in vrednost dobro pripravljenega poslovnega sestanka, ki nudi možnost boljšega poslovnega sodelovanja. |
Vaja: Izvedba sestanka. |
Urejenost in vedenje na promocijskih aktivnostih |
|
Dojamejo pomen ustrezne urejenosti, javnega predstavljanja in aktivno vlogo posameznika na teh aktivnostih. |
Vaja: Vaja na primeru. |
Urejenost in vedenje na delovnem mestu |
|
Razvijejo si spoštovanje do osebnosti drugih, visoko delovno kulturo in uglajeno obnašanje. Identificirajo se s skladno in glede na priložnost ustrezno oblečeno in naličeno osebo. Oblikujejo ustrezen odnos do obeh spolov na delovnem mestu in spoznajo pomen profesionalnosti ne glede na pripadnost spolu. |
|
Poslovni obed |
|
Identificirajo se z gostiteljem, ki pripravlja poslovni obed. Pridobijo si samozavest s poznavanjem protokola. Vrednotijo poslovni obed kot del poslovnega komuniciranja v drugem prostoru, kjer je še bolj važno upoštevanje pravil ustreznega obnašanja. |
Vaja: Poslovni obed. |
Komunikacija in svetovne kulture |
|
Spoštujejo različne kulture narodov in le temu prilagodijo svoje vedenje in razvijajo strpnost do drugačnih |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
Poslovni bonton. Vrste poslovnega sporazumevanja. Kako voditi pogovor. |
Gostinsko poslovanje |
Potrebe, želje in pričakovanja ljudi; |
Oblike obnašanja. |
Družbena znanja |
|
Reševanje problemov: |
Pshologija |
Motivacija, konflikti in frustracije; |