Izobraževalni program: NATAKAR (ds)
RAČUNALNIŠTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
10 |
46 |
56 |
2. |
|
||
3. |
|
||
skupaj |
10 |
46 |
56 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenec:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Vajenec: |
Vajenec: |
||
Informatika |
|
Je pridobil potrebne informacije za razumevanje in strokovnost pri rabi informacijske tehnologije. Prične znane pojme pravilno uporabljati. Sprejema delovno in osebno odgovornost do industrijske lastnine. |
Stalna demonstracijo z uporabo računalnika in dobro prezentacijsko opremo. Izbrane vaje morajo vajenci preizkusiti samostojno v računalniški učilnici z računalniki povezanimi v mrežo in dostopom do internet omrežja. |
Računalnik, sestavni deli in periferne enote |
|
Sprejema računalnik kot ne kot misleči stroj in kot orodje za obdelavo podatkov, s prirejanjem različnih oblik informacij v električne signale na vhod računalnika pa tudi za vodenje, nadzor in kontrolo procesov po vnaprej določenem pravilu – programu. |
|
Programska oprema |
|
||
Naloga operacijskega sistema |
|
Razume filozofijo dela računalnika in ve, da je za izvršitev najenostavnejšega ukaza potrebno programsko ozadje. |
|
Osnovne operacije v okolju windows |
|
Razvija natančnost in sistematičnost pri množici podatkov z racionalno rabo sodobnega orodja za večanje učinkovitosti dela. |
|
Pomožna orodja v operacijskem sistemu |
|
Razvija inovativnost z najrazličnejšo rabo pripomočkov in njihovih kombinacij. |
|
Urejevalnik teksta |
|
Razvija inovativnost, estetiko pri oblikovanju dokumentov, se zaveda in išče nove možnosti za oblikovanje teksta in številčnih podatkov v različne prijazne in estetske oblike. Spreminja odnos do estetskega oblikovanja gradiv, ki jih sprejema in oddaja drugim. Se zaveda in išče vedno nove možnosti. |
|
Urejanje preglednic |
|
||
Mrežna vezava računalnika, elektronska pošta in internet |
|
Čuti vse večjo potrebo po uporabi novih načinov komuniciranja zaradi neverjetnih možnosti in razvija inovativnost na najširšem področju. Razvija ustvarjalnost na osnovi novih virov podatkov in jih vse bolj uporablja. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Primer 1: poiskati datoteko na določenem spominskem mediju, jo prekopirati, preimenovati, določiti atribute.
Primer 2: oblikovati namizje v WINDOWS okolju za start določenega programa in izdelava aplikacije.
Primer 3: poiskati določen podatek iz stroke na Internetu in ga uporabiti v poročilu za praktični pouk.
Pri ustnem zagovoru na računalniku izdelane vaje se ocenjuje predvsem samostojnost in učinkovitost, razumevanje posameznih rešitev in metode reševanja, poznavanje alternativnih rešitev, izvirnost pristopa idr.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
Urejevalnik teksta. |
Gostinsko poslovanje Strežba Osnove kuharstvo |
Poslovni dopisi. Pisna ponudba. Jedilniki. |
Urejanje preglednic. |
Gostinsko poslovanje Strežba Osnove kuharstva |
Kalkulacije. |