Izobraževalni program: NATAKAR (ds)
ZDRAVSTVENA VZGOJA IN HIGIENSKI MINIMUM
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
56 |
56 |
|
2. |
|
||
3. |
|
||
skupaj |
56 |
|
56 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Vajenci:
1. letnik
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Vajenci: |
Vajenci: |
||
ZDRAVJE IN ZDRAVO ŽIVLJENJE |
|
So odgovorni, dosledni. Znajo varovati sebe in druge. |
|
HIGIENA TELESA, ZOB, OBLAČENJA, OBUVANJA |
|
So odgovorni, dosledni. Razumejo pomen higiene za zdravje. |
|
HIGIENA PREHRANE |
|
Morajo biti odgovorni do sebe in potrošnikov. |
|
HIGIENA DELOVNEGA, ŽIVLJENSKEGA OKOLJA |
|
Razumejo pomen higiene delovnega prostora za zdravje. |
|
MIKROORGANIZMI |
|
So odgovorni, dosledni, natančni. |
|
ZAČETNA ZNAMENJA BOLEZNI |
|
So odgovorni, dosledni, informirani. |
|
NALEZLJIVE BOLEZNI |
|
So odgovorni, informirani. Storiti morajo vse kar je potrebno, da na delovnem mestu ne bo prišlo do nastanka, širjenja nalezljivih bolezni. |
|
NEZGODE |
|
So odgovorni, prilagodljivi, sposobni takojšnjega reševanja problemov. |
|
BOLEZNI GIBAL |
|
Zavedajo se pomena zdravih gibal za stoječi poklic. |
|
TOKSIKOMANIJE |
|
Zavedajo se, da zaradi naše odvisnosti ni ogroženo samo naše zdravje, ampak tudi zdravje družbe. |
|
ODNOSI MED SPOLOMA |
|
Spoštujejo razlike med spoloma. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno:
Znanja tega predmeta nadgrajujejo znanja naslednjih predmetov: prehrana, kuharstvo, strežba.
Konkretno:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Prehrana |
|
|
Prehrana |
|
|
Prehrana |
|
|
Strežba |
|
|
Kuharstvo |
|