Izobraževalni program: PEK (ds)
Sprejeto na 28.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 6. 1999
PSIHOLOGIJA PRODAJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
10 |
58 |
68 |
skupaj |
10 |
58 |
68 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenci:
3.letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
OSNOVE PSIHOLOGIJE |
Vajenci |
Vajenci |
|
|
|
Motivacija za nadaljnje delo. |
|
osebnost in duševni procesi |
|
|
|
osebnost |
|
|
|
|
|
Začenjajo se zavedati bistva človekove osebnosti. Pridobljeno znanje jim olajšuje komunikacijo. Empatija jim postaja bližja. V sebi začnejo razvijati sposobnosti in lastnosti za trgovski poklic. |
Vaja: sposobnosti in druge človeške zmogljivosti. |
duševni procesi |
|
|
|
|
|
Pridobljeno znanje bo vajencem koristilo pri komuniciranju. Razvijajo občutek za kontaktiranje z ljudmi. Navajajo se na strpnost. Poraja se jim občutek za spoznavanje oziroma Zaznavanje dejavnikov, ki vplivajo na naše obnašanje. |
Vaja: prenašanje informacij, Vaja: učenje s poskusi in napakami, sposobnosti in druge človeške zmogljivosti. |
zaznavanje, dražljaji, čutni pragi, pozornost, barve |
|
|
|
|
|
Razvijajo občutek za stike z ljudmi. Zavedajo se, da na naše odločitve vplivajo številni dejavniki, na katere lahko tudi vplivamo. Navajajo se na strpnost, Razvijajo empatijo. |
Vaja: trajanje in fluktuacija pozornosti. Vaja: barvni krog, pomen barv. |
čustvovanje |
|
|
|
|
|
Navajajo se na strpnost. Razvijajo empatijo. Poglabljajo razumevanje samega sebe in drugih. Oblikujejo občutek za druge. S pomočjo poznavanja potreb poglobijo svoja spoznanja o sebi in drugih. |
Vaja: avtogeni trening. Vaja: poslušanje različnih vrst glasbe na razpoloženje in človekovo odločitev. |
motivacija |
|
|
|
|
|
Vaja: |
|
interpersonalna komunikologija |
|
|
|
|
|
Začutijo pomen uspešne komunikacije. V njih se še naprej razvija občutek empatije. Znajo sami izbirati primerne oblike uspešne komunikacije. |
Vaja: |
psihološki vidiki prodaje |
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena primernega odnosa do kupca. Kodeks prodajalca jim ni več tuj. |
Vaja: |
konflikti in reševanje konfliktov |
|
|
|
|
|
Empatija postane del vajenčevega doživljanja druge osebe. Zavedajo se pomembnosti poklica prodajalca. |
Vaja: lastnosti kupcev. |
psihologija reklame |
|
|
|
|
|
Oblikujejo pozitivno samopodobo. Postajajo samozavestnejši. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Vsebine predmeta psihologija prodaje se vsebinsko navezuje na predmet gospodarsko poslovanje, tehnologija in praktično izobraževanje v delovnem procesu.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Gospodarsko poslovanje |
|
|
Tehnologija |
|
|
Praktično izobraževanje |
|
|
Mikrobiologija |
|