Izobraževalni program: PRODAJALEC (ds)
prejeto na 35.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
POSLOVNA MATEMATIKA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
44 |
44 |
|
3. |
32 |
32 |
|
skupaj |
76 |
|
76 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Vajenec:
2. letnik
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
SKLEPNI RAČUN |
Vajenec |
Vajenec |
|
|
|
Razvija natančnost. |
Reševanje nalog iz enostavnega in sestavljenega sklepnega računa. |
VERIŽNI RAČUN |
|
|
|
|
|
Razvija odgovornost. |
Reševanje nalog iz verižnega računa. |
RAZDELILNI RAČUN |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost. |
Reševanje nalog iz enostavnega in sestavljenega razdelilnega računa. |
PROCENTNI RAČUN |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost. Razvija odgovornost. |
Reševanje nalog iz procentega računa. |
3. letnik
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
PROCENTNI RAČUN |
Vajenec |
Vajenec |
|
|
|
Razvija strokovnost. Razvija odgovornost. |
Reševanje nalog iz procentega računa. |
TRGOVINSKA KALKULACIJA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost timskega dela. Razvija občutek za varčnost. Razvija natančnost. |
Reševanje nalog enostavne trgovinske kalkulacije. |
NAVADNI OBRESTNI RAČUN |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za varčnost. Razvija odgovornost. Razvija zanesljivost. |
Reševanje nalog navadnega obrestnega računa. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
|