Izobraževalni program: PRODAJALEC (ds)
Sprejeto na 35.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 1. 2000
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
44 |
44 |
|
2. |
44 |
44 |
|
3. |
32 |
32 |
|
skupaj |
|
120 |
120 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Vajenec:
1. letnik
INFOMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI v izvedbi |
VIZUALNI DEJAVNIKI POSPEŠEVANJA PRODAJE |
Vajenec |
Vajenec |
|
|
|
Razvija sposobnost opazovanja in vrednotenja. |
Anketa priljubljenosti trgovine glede na svoje ime. |
|
|
Razvija estetski čut. |
|
|
|
Se seznani z delom aranžerja. |
|
|
|
Razvija prostorski čut in razmišlja o prodajnem procesu. |
|
|
|
Razvija estetski čut in občutek za skladnost. |
|
|
|
Razvija kreativnost. |
Vaja z reflektorji-usmerjanje svetlobe na skupino izdelkov. |
|
|
Razvija estetski čut in čut za kompozicijo. |
Vaja v zlaganju blaga. |
|
|
Razvija natančnost, estetski čut in poklicno odgovornost. |
Izdelava napisne ploskve(razprodaja, voščilo, cena). |
|
|
Razvija ekološko zavest, estetski čut in občutek za varčnost. |
Izdelava vrečke iz ekoloških papirjev. |
|
|
Razvija čut pripadnosti. |
Uporabi celostno podobo na vsaj treh različnih elementih. |
|
|
Razvija estetski čut, kreativnost. |
Izdela vzorec za novoletno dekoracijo, okrasi darilni zavitek. |
|
|
Razvija sposobnost komuniciranja, čut za ekonomičnost. |
Opazuje in beleži trgovske akcije v svojem okolju. |
2. letnik
INFOMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti V izvedbi |
INFORMATIKA V PRODAJALNI |
Vajenec |
Vajenec |
|
Informacijska tehnologija v prodajalni |
|||
|
|
Razvija občutek za ekonomičnost. Razvija natančnost. |
Računalniška učilnica z ustrezno opremo: blagajna, čitalci črtnih kod. |
PROGRAMSKA OPREMA |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost. Razvija zanesljivost. |
Program za podporo trgovinskega poslovanja. |
INFORMACIJSKI PROCESI V PRODAJALNI |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost. Razvija strokovnost. |
3. letnik
INFOMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti V izvedbi |
PSIHOLOGIJA in TEHNIKE PRODAJE |
Vajenec |
Vajenec |
|
RAZISKAVE KUPCEV |
|
|
|
|
|
Izvedba enostavne raziskave kupcev in predstavitev rezultatov. |
|
KOMUNIKACIJSKE SPRETNOSTI |
|
|
|
|
|
Razvija komunikacijske spretnosti. Razvija samozavest in uspešnost v medosebnih odnosih. Razvija občutek sposobnosti obvladovanja konfliktnih situacij. |
Vaje (16) najdemo v knjigi Lamovec, T.: Spretnosti v medosebnih odnosih, Ljubljana, ZRS za produktivnost dela, 1991. |
NEVERBALNA KOMUNIKACIJA |
|
|
|
|
|
Razvija spretnosti neverbalnega komuniciranja. Bolje se zaveda samega sebe v odnosih z drugimi. |
Igra vlog |
PSIHOLOGIJA PRODAJE |
|
|
|
|
|
Razvija osebno in strokovno odgovornost. Razvija spretnost opazovanja. Razvija spretnost vživljanja v kupca. Razvija spretnost komuniciranja. Razvija spretnosti timskega dela. |
Igra vlog pri prodaji. Analiza video posnetka igre vlog. |
TEHNIKE PRODAJE |
|
|
|
|
|
Razvija tolerantnost. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Računalništvo in informatika |
|
|
Gospodarsko poslovanje |
|
|
Psihologija prodaje |
|
|
Tehnike prodaje |
|