Izobraževalni program: ŠIVILJA - KROJAČ (ds)
KONSTRUKCIJA KROJEV
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
88 |
24 |
112 |
2. |
|
||
3. |
|
||
skupaj |
88 |
24 |
112 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenci:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI |
UVOD |
|
Razvijati čut za estetiko; razvijati čut za pravilno estetsko, samostojno uporabo orodja in pribora. |
|
PROPORC ČLOVEŠKEGA TELESA SPOZNAVANJE OZNAK IN ČRT NA RISBAH IZRAČUN MER ZA RISANJE KROJEV KRIL PO PROPORCIONALNIH MERAH |
|
Razvijati čut za prepoznavanje proporca človeškega telesa. Osvojiti veščino branja risb. Osvojiti primeren način pisanja. Osvojiti način izračuna mer, razvijati natančnost in kreativnost. |
Navajanje na risanje v pomanjšanem merilu M 1:3, 1:4 in M 1:5 – 1×. Vaja s skico – 3×. Vaje oznak 2×, vaje črt 2×. Vaja izračuna mer 3×. |
JEMANJE IN IZRAČUN MER ZA KONSTRUIRANJE RAZLIČNIH MODELOV KRIL |
|
Razvijati sposobnost natančnega risanja in modeliranja različnih krojev kril v merilu M 1:4. |
Narisati kroj v M 1:1 – vsaj za 3 modele. |
BLUZA BREZ VŠITKOV S SRAJČNIM ROKAVOM RISANJE KROJA ZA BLUZO – SRAJČNI MODEL |
|
Razvijati sposobnost samostojnega izračuna mer, ter osvajanje postopkov natančnega in hitrega risanja bluze, rokava, zapestnika. Razvijati sposobnost dela s predlogami in sposobnost natančnega oblikovanja po predloženem modelu, vzbujati samozavest za oblikovanje. |
Narisati kroj v M 1:1 – 1× Izdelaj šablono v M 1:1 za 3 ovratnike, 3 zapestnike in 3 žepe. |
ŽENSKA BLUZA Z VŠITKI ENOSTAVNA DVODELNA OBLEKA |
|
Motivirati dijaka, da bo natančno in samozavestno izdelal izdelek. Razvijati vajenčeve oblikovne sposobnosti, samozavest. |
Izdelati kroj v M 1:1 – 1× Izdelati šablono krila, bluze v M1:1 – 1×. |
ŽENSKE HLAČE Z ŽEPI |
|
Razvijati sposobnost določitve vrst tkanin za različne vrste hlač, razvijati sposobnost natančnega vrisovanja različnih modelov hlač po predlogi. |
Narisati in modelirati kroj hlač v M 1:1 – 1× in izdelati šablono. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktični pouk |
|
|
Estetika oblačenja |
|
|
Poznavanje tekstilij |
|
|
Tehnologija |
|