Izobraževalni program: ŠIVILJA - KROJAČ (ds)
PRAKTIČNI POUK – KONSTRUKCIJA KROJEV za ženska oblačila
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
32 |
32 |
64 |
skupaj |
32 |
32 |
64 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenec:
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
JOPICE |
Vajenec |
Vajenec |
|
|
|
Zna samostojno skonstruirati kroj za jopico. Zna dodajati dodatke h kroju in modeliranju. Razvija znanje in je kritičen do nepravilnih oblik. Razvije sposobnost pravilnih oblik fazon in natančnost Samokritičnost pri konstruir.anju. Razvija natančnost in sposobnost estetskega videza. |
Skonstruira prednji, zadnji del in rokav. Modeliranje ženske jopice 1:1. Nariše žensko ohlapno jopico in jo zmodelira. Modelira različne fazone 1:4. Z barvnim svinčnikom vriše v kroj podlogo in medvlogo. |
ŽENSKE OBLEKE: |
|
|
|
|
|
Natančnost skonstruiranja zahtevnejših elementov. Kritičnost do sorazmerja posameznih elementov modela. Sposobnost ustvarjalnosti in kreativnosti glede na modni trend. Razvoj kreativnosti in sposobnost ustvarjalnega odnosa do izbire modela glede na namen. |
Modeliranje ženske obleke 1:4. Modeliranje ženske obleke po modi 1:1. Modeliranje obleke po izbiri 1:4. |
ŠPORTNA JOPICA |
|
|
|
|
|
Zna razlikovati kroj od osnovnega in športnega modela. |
Nariše športno jopico s poševno letvico 1:1. |
ŽENSKI PLAŠČI |
|
|
|
|
|
Razvijanje natančnosti in sposobnosti konstruiranja kroja. Natančnost in kreativnost pri konstruiranju. Zna oblikovati linije in jih zmodelira. Natančnost in spretnost modeliranja ter razvijanje sposobnosti do kroja. Zna razlikovati enoredno in dvoredno zapenjanje ter razlikuje koničasto fazono od drugih fazon. |
Konstruiranje in dodajanje dodatkov k osnovi kroja 1:4. Skonstruira na osnovni model in jih zmodelira 1:1. Konstruiranje in modeliranje ovratnikov 1:4. Konstruiranje dvorednega plašča s koničasto fazono 1:1. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktični pouk |
|
|
Estetika oblačenja |
|
|
Poznavanje tekstilij |
|
|
Tehnologija konfekcije |
|