Izobraževalni program: SLAŠČIČAR - KONDITOR (ds)
Sprejeto na 29.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7. 1999
OBLIKOVANJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
31 |
35 |
66 |
2. |
|
||
3. |
|
||
skupaj |
31 |
35 |
66 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenci:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Črta |
Vajenci |
Vajenci |
|
|
|
Ugotovijo pomen povezanosti risbe s slaščičarstvom. Spoznajo natančnost, izvirnost, pomembnost kvalitetnega dela in pazijo na uporabo materiala. |
|
površine |
|
|
|
|
|||
kompozicija |
|
|
|
|
|
Urijo natančnost, ročne spretnosti. Vestnost in postajajo originalni. Ostajajo v okviru estetskega. Veselijo se rezultatov. |
|
ritem |
|
|
|
|
|
Ostajajo v okviru estetskega. Veselijo se rezultatov. Razvijajo osebno mnenje o svojih likovnih sposobnostih. Ugotovijo pomen ravnotežja v vsakodnevnem življenju. |
Uporabljajo: |
ornament |
|
|
|
|
|
Ugotovijo koristnost ornamenta v vsakodnevnem življenju. Potrebnost v slaščičarstvu. So originalni, izvirni. Spoznajo, da je dediščina dedov čudovita popotnica in koristno okrasje. Kombinirajo osnovne oblike v lastne kompozicije. |
Uporabljajo: |
barva |
|
|
|
|
|
Spoznajo psihološki učinek barv na človeka, na človekova čustva. Spoznajo prikrajšanost za lepoto barv pri Daltonistih – barvna slepota. So kreativni, inovativni, se veselijo. Spoznajo simboliko barv v vsakodnevnem življenju, poskušajo določati kičaste in estetske izdelke. Poskušajo izkoreniniti kič ali ga vsaj zmanjšati kot likovno neprimerno in zavajajoče oblikovanje. Spoznavajo pomembnost naravnih barvil v živil. Industriji, so odgovorni. |
Povečujejo, pomanjšujejo preko lastnih kartonov. Barve mešajo sami, pigmente vežejo z vezivi, barvajo narisane originalne načrte za specifične priložnosti, rišejo različne oblike, jih obarvajo, rišejo načrte za torte z različnimi tehničnimi pripomočki, obvladajo tehnično risanje. Uporabljajo lesene torte, oblikujejo tudi po pravih izdelkih. |
ploskev |
|
|
|
|
|
||
telo |
|
|
|
|
|
||
oblike |
|
|
|
|
|
||
pisave |
|
|
|
|
|
Spoznajo zgodovino prednikov, dobijo odnos do tradicije, možnost sporazumevanja, pomnjenja in spominjanja. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktični pouk Tehnologija Umetnost Psihologija |
|
|
Praktični pouk Tehnologija Umetnost Psihologija Zgodovina |
|
|
Praktični pouk Tehnologija Matematika Psihologija |
|
|
Praktični pouk Tehnologija Zgodovina |
|