Izobraževalni program: SLAŠČIČAR-KONDITOR (ds)
Sprejeto na 29.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 9. 7. 1999
RAČUNALNIŠTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
16 |
52 |
68 |
2. |
|
||
3. |
|
||
skupaj |
16 |
52 |
68 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenci:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Osnove informatike |
Vajenci |
Vajenci |
|
|
|
Razumevajo pomen informacije v sodobni družbi. Spoznajo, da je učinkovitost in uspešnost odvisna od razpoložljivih informacij. Spoznajo, da je razumljivost predstavljene informacije odvisna od uporabljenih podatkov. Spoznajo, da je človekov vsakdan močno odvisen od informacij in informacijske tehnologije. |
|
Informacijska tehnologija |
|
|
|
|
|
Utrjujejo povezavo človek-informacija-tehnika. Spoznajo pomen računalnika kot pripomočka pri reševanju informacijskih problemov v družbi. |
|
Naloga: pisna predstavitev informacije |
|
|
|
|
|
Razumejo pomen urejanja besedila za kasnejše razumevanje posredovane informacije. Se motivirajo za iskanje informacij in samoizobraževanje; Krepijo odgovornost sodelovanja v skupini. Razumevajo pomen pisnega komuniciranja. Pridobivajo sposobnost za ocenjevanje in vrednotenje lepega. Se motivirajo za izdelavo oblikovno dovršenih sporočil z računalniki. |
Delajo v skupinah. Vsak uporablja svoj računalnik. Izvedejo predstavitev pred celotnim razredom. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Pri pisni oceni naloge oziroma projekta ocenjujemo izvirnost izbranega problema, razumljivost in jasnost opredelitve problema in prikazanih rešitev, pestrost uporabljenih virov in medijev, kvaliteto in aktualnost pridobljenih podatkov, organiziranost naloge v skladu z zahtevami, širino predstavljene informacije, bogastvo in ustreznost besedišča, tehnično in oblikovno dovršenost izdelka.
Pri ustnem ocenjevanju vrednotimo uporabo znanja in razumevanje osnovnih zakonitosti Informatike. To ocenjevanje izvedemo z razgovorom neposredno med izdelavo izdelka.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Gospodarsko poslovanje Tehnologija |
|
|
Tehnologija Praktični pouk Matematika |
|
|
Angleški jezik Nemški jezik Tehnologija |
|
|
Slovenski jezik Oblikovanje Umetnost |
|