Izobraževalni program: VRTNAR (ds)
POSLOVNA KOMUNIKACIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
33 |
33 |
66 |
2. |
|
||
3. |
|
||
skupaj |
33 |
33 |
66 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu vajenec:
INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINA |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
ČLOVEK KOT OSEBNOST |
Vajenec |
Vajenec |
|
|
|
Razvija sposobnost opazovanja in prepoznavanja lastne osebnosti ter osebnosti drugih. |
Praktične vaje (igranje vlog): prepoznavanje človeka kot osebnosti. |
POSLOVNA KOMUNIKACIJA |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost boljše komunikacije. Razvija sposobnost opazovanja poslovne uspešnosti. |
Praktične vaje v urjenju komunikacije. |
NAČINI KOMUNICIRANJA |
|
|
|
|
|
Nauči se opazovati in spoznavati pomen nebesedne in besedne komunikacije. |
Igranje vlog - opazovanje besedne in nebesedne komunikacije. |
KOMUNICIRANJE V POSLOVNIH SITUACIJAH |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost prilagajanja komunikacije različnim poslovnim ciljem. Razvija najrazličnejše spretnosti v poslovnih situacijah. |
Vaje - poslovni razgovor, prodajni razgovor, reševanje reklamacij. Seminarske naloge (na osnovi velikega števila aktualne literature naredi vajenec vaje in seminarsko nalogo, ki jo predstavi sošolcem. |
DELO IN NJEGOVE ZAKONITOSTI |
|
|
|
|
|
Razvija pomembnost sodelovanja pri delu, natančnost, doslednost pri dajanju navodil za delo. |
Igranje vloge: pomen uspešnosti delavca pri delu, konfliktna situacija. |
EKONOMSKA REKLAMA IN PROPAGANDA |
|
|
|
|
|
Razvije potrebo po spremljanju ekonomske propagande in reklame. Razvije sposobnost opazovanja. Seznanja se z novostmi in se tako dodatno izobražuje in usposablja. |
Vaje: priprava reklame in ekonomske propagande iz svojega področja. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Predmet se povezuje z znanjem strokovnih predmetov, z izkušnjami, pridobljenimi pri izvajanju praktičnega pouka ter s predmetom gospodarsko poslovanje.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktični pouk Gospodarsko poslovanje |
|