Izobraževalni program: VZDRŽEVALEC TEKSTILIJ (ds)
Sprejeto na 36.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 21. 1. 2000
PSIHOLOGIJA DELA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
32 |
32 |
|
3. |
32 |
32 |
|
skupaj |
64 |
|
64 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki in dijakinje:
2. letnik
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Vajenci |
Vajenci |
||
Temelji človekovega delovanja |
|
Razvijajo sposobnost sprejemanja drugačnosti in različnosti strank. Razvijajo sposobnost vživljanja v druge ljudi. Razvijajo tolerantnost. |
|
Struktura osebnosti |
|
Se naučijo učinkovito komunicirati s stranko. |
Igranje vlog (stranka, delavec v kemični čistilnici). |
Prepoznavanje osebnostnih lastnosti |
|
Razvijajo spretnost vživljanja v druge. Razvijajo spretnost prilagajanja. |
|
Vedenje vzdrževalca tekstilij |
|
Razvijajo komunikativnost. Razvijajo strokovno odgovornost in občutljivost do strank. |
Igranje vlog (stranka, sprejem in izdaja izdelkov). |
3. Letnik
Informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Vajenci |
Vajenci |
||
Reševanje konfliktnih situacij v odnosu s stranko |
|
Razvijajo spretnost prilagajanja. Razvijajo spretnost vživljanja v druge. |
Igra vlog |
Obrambni mehanizmi |
|
Razvijajo spretnost prilagajanja. razvijajo tolerantnost. |
|
Prepoznavanje oblik človekove motivacije |
|
Razvijajo spretnost opazovanja in vživljanja v stranko. |
|
Značilnosti, ki določajo uspeh pri delu |
|
Se navajajo na učinkovito in kvalitetno delo. |
|
Pomen učenja in znanja za delavčevo uspešnost |
|
Se naučijo ceniti svoje znanje in razvijati strokovno odgovornost. |
|
Vodenje in socialna klima |
|
Razvijajo spretnost opazovanja. Razumejo pomembnost in potrebnost učinkovitega komuniciranja in dobrih medsebojnih odnosov med zaposlenimi za učinkovito delo. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Praktični pouk |
|