Izobraževalni program: ČISTILEC OBJEKTOV
Sprejeto na 43.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 11. 2000
PRAKTIČNI POUK
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela
Letnik | Oblike izobraževalnega dela | ||
| Teorija (ur) | Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
420 | 420 | |
2. |
455 | 475 | |
3. |
| ||
skupaj |
| 875 |
875 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI |
OBJEKTI ČIŠČENJA |
Dijak | Dijak |
|
|
|
Konkretno spozna obseg dejavnosti in značilnosti poklica, za katerega se izobražuje s pozitivnih in negativnih strani. Zave se raznolikosti poklica. Zave se raznolikosti ter pomembnosti pravilnega vzdrževanja materialov. Razvija si zavest spoštovanja tuje lastnine in vrednosti materialov. |
Strokovni ogledi različnih vrst objektov in razgovori z dijaki. |
priprava na delo |
|
|
|
|
|
Zave se pomena osebne zaščite za ohranitev zdravja. Razvija si odgovornost do lastnega zdravja. |
|
|
|
Praktični prikaz in izbiranje zaščitnih sredstev. | |
dnevno in genaralno čiščenje |
|
|
|
|
| Razvija občutek odgovornosti do imovine, tuje lastnine. Upošteva pravila varovanja zaupnih podatkov. Razvija čut odgovornosti za pravilni postopek čiščenja. | Pravilne tehnike rabe in uporabe posameznih delovnih orodij, pripomočkov in strojev. |
|
| Razvija čut za higieno in odnos do okolja. Razvija si čut za ekonomičnost rabe delovnih sredstev v povezavi z varovanjem narave. Razvija občutek odgovornosti za pravilno rabo strojne opreme. |
|
|
|
Razvija si občutek za čas, v katerem mora biti delo opravljeno. |
|
|
| Razvija si strokovni pristop k delu. Razvija si čut za ekonomičnost rabe delovnih sredstev. Upošteva načela za varovanje okolja. |
|
|
|
Razvija si natančnost in zanesljivost pri delu. | Praktično izvajanje vaj v šolskih prostorih ali izven šole na različnih objektih. Delo na višini. |
|
|
Zave se odgovornosti za pravilno nego različnih vrst materialov zaves. Zave se odgovornosti upoštevanja dela po pravilnih postopkih. |
|
|
| Razvija čut odgovornosti za pravilni postopek čiščenja. Razvija si odnos do strokovnega dela in vzdrževanja materialov. Razvija si odnos do tuje lastnine. Zave se pomena pravilne izbire postopka, razvija si vztrajnost, natančnost pri delu. |
Delo v skupini ali dvojicah. Delo s pralnim in sušilnim strojem ter likalnikom. |
čiščenje okolice in dvorišč |
|
|
|
|
|
Razvija si estetski čut in primeren odnos do urejenosti. Razvija si odnos do varovanja okolja pred strupenimi in drugimi škodljivimi snovmi. Skrbi za varovanje materialov pred poškodbami. | Delo na terenu oziroma na zunanjih površinah. |
|
|
Razvija si pozornost in selektivnost. |
|
|
|
Razvija si odgovornost do strokovnega dela. Zave se pomena kakovostnega strokovnega dela do naročnika. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Storitev z zagovorom - dijak zagovarja storitev tako, da za vsako storitev razloži tehnološki postopek, varstvene ukrepe pri delu ter pokaže znanje iz predmetov tehnologije in poznavanje materialov.
Znanja |
Povezava s predmetom | |
| Predmet |
Znanja |
| Poznavanje materialov |
|
|
Tehnologija Varstvo pri delu |
|
|
Tehnologija |
|
| Poznavanje materialov Tehnologija |
|