PREDMETNIK OBDELOVALEC LESA (gluhi in naglušni dijaki in dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami) / NPI
PREDMETI |
1. letnik |
2. letnik |
3. letnik |
SKUPNO |
||||
št. ur na | št. ur na | št. ur na | ||||||
teden | leto | teden | leto | teden | leto | |||
A-Splošno izobraževalni predmeti |
||||||||
Slovenščina |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
68 |
208 |
|
Strokovno računstvo |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
68 |
208 |
|
Komunikacija |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
34 |
104 |
|
Slovenski znakovni jezik |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
34 |
104 |
|
Družboslovje |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
34 |
104 |
|
Naravoslovje |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
34 |
104 |
|
Športna vzgoja |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
68 |
208 |
|
Skupaj |
10 |
350 |
10 |
350 |
10 |
340 |
1040 |
|
B-Strokovno teoretični predmeti |
||||||||
Tehnologija |
3 |
105 |
3 |
105 |
3 |
102 |
312 |
|
Konstrukcije |
2 |
70 |
2 |
70 |
2 |
68 |
208 |
|
Gospodarjenje |
1 |
35 |
1 |
35 |
1 |
34 |
104 |
|
Skupaj |
6 |
210 |
6 |
210 |
6 |
204 |
624 |
|
C-Praktično izobraževanje |
||||||||
Praktični pouk |
16 |
560 |
16 |
560 |
16 |
544 |
1664 |
|
Skupaj |
16 |
560 |
16 |
560 |
16 |
544 |
1664 |
|
|
||||||||
D-interesne dejavnosti |
|
64 |
|
64 |
|
32 |
160 |
|
Skupaj strokovni del (B+C) | 22 | 770 | 22 | 770 | 22 | 748 | 2288 | |
Skupaj ur(A+B+C) | 32 | 1120 | 32 | 1120 | 32 | 1088 | 3328 | |
Število tednov izobraževanja | 37 |
|
37 | 36 | 110 |
Pojasnilo k predmetniku:
Tuj jezik se nadomesti s predmetoma komunikacija in slovenski znakovni jezik.
Delitev dijakov v skupine
Letnik |
Predmet |
Letno št. ur za vaje* |
Št. dijakov v skupini** |
1. |
Praktični pouk |
560 |
do 6 dijakov |
2. |
Praktični pouk |
560 |
do 4 dijakov |
3. |
Praktični pouk |
544 |
do 4 dijakov |
* Vaje, pri katerih se dijaki delijo v skupine
** V skladu z Odredbo o normativih in standardih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami (Ur. l. RS, št. 39/97 in 62/01).
Znanje, ki ga morajo imeti izvajalci posameznega predmeta:
Predmet |
Izvajalec |
Znanje |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti |
Strokovno računstvo |
učitelj |
visoka izobrazba strojništva ali lesarstva |
Komunikacija |
učitelj |
visokošolska izobrazba defektologije surdo-logo smeri |
Slovenski znakovni jezik |
učitelj |
višja oziroma visokošolska izobrazba z opravljenim izpitom za tolmača |
Družboslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz zgodovine, geografije ali sociologije |
Naravoslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz fizike, kemije ali biologije |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
Tehnologija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva |
Konstrukcije |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva |
Gospodarjenje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva |
Praktični pouk |
učitelj |
višješolska ali srednje šolska izobrazba s področja lesarstva |
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti dopolnilno izobrazbo defektološke smeri in znanje slovenskega znakovnega jezika.
Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje optimalnega razvoja posameznega mladostnika
Individualna specialno pedagoška pomoč na področju slušne, govorne in jezikovne rehabilitacije