B. POSEBNI DEL

PREDMETNIK POMOŽNI ADMINISTRATOR (prilagojen za gibalno ovirane) / NPI

Predmetnik

1. letnik

2. letnik

3. letnik

SKUPNO
št. ur
v programu

POMOŽNI ADMINISTRATOR

št. ur na

št. ur na

št. ur na

 

teden

leto

teden

leto

teden

leto

A. Splošno izobraževalni predmeti

Slovenščina

70

2

64

2

64

198

Strokovno računstvo

70

2

64

2

64

198

Tuji jezik

1

35

1

32

1

32

99

Naravoslovje

1

35

1

32

1

32

99

Družboslovje

70

2

64

2

64

198

Športna vzgoja

70

2

64

2

64

198

Skupaj A

10

350

10

320

10

320

990

 

B. Praktično izobraževanje v šoli

Praktični pouk s strokovno teorijo

10

350

10

320

10

320

990

 

C. Praktično izobraževanje v delovnem procesu

Praktično izobraževanje pri delodajalcu

 

76

 

76

152

 

Č. Na ravni šole

3

105

2

64

2

64

233

 

D. Interesne dejavnosti

 

64

 

64

 

32

160

 

Število ur pouka (A+B+Č)

23

805

22

704

22

704

2213

Skupaj praktično izobraževanje (B+C)

10

350

10

396

10

396

1142

Število ur izobraževanja (A+B+C+Č+D)

 

869

 

844

 

812

2525

Št. tednov pouka

35

 

32

 

32

 

99

Št. tednov praktičnega izobraževanja v delovnem procesu

 

 

3

 

3

 

6

Št. tednov interesnih dejavnosti

2

 

2

 

1

 

5

Skupno število tednov izobraževanja

37

 

37

 

36

 

110

Delitev dijakov v skupine in sodelovanje laborantov

Letnik

Predmet

Izvajalec

Letno število ur za vaje*

Število dijakov v skupini

1.

Praktični pouk s strokovno teorijo

Učitelj

350

do 6

2.

Praktični pouk s strokovno teorijo

Učitelj

320

do 6

3.

Praktični pouk s strokovno teorijo

Učitelj

320

do 6

* Vaje, pri katerih se dijaki delijo v skupine

Znanja, ki jih morajo imeti izvajalci posameznega predmeta

Predmet

Izvajalec

Znanja

Slovenščina

učitelj

visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti

Strokovno računstvo

učitelj

visokošolska izobrazba iz ekonomije ali matematike

Družboslovje

učitelj

visokošolska izobrazba iz sociologije, zgodovine ali geografije

Naravoslovje

učitelj

visokošolska izobrazba kemije ali biologije ali živilske tehnologije ali tekstilne tehnologije ali agronomije

 

laborant

srednja izobrazba ali srednja strokovna izobrazba, pridobljena po štiriletnem srednješolskem izobraževalnem programu, ki vsebuje najmanj 315 ur biologije, fizike ali kemije ali drugih predmetov z biološkega, fizikalnega ali kemijskega predmetnega področja

Tuji jezik

učitelj

visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika

Športna vzgoja

učitelj

visokošolska izobrazba iz športne vzgoje

Praktični pouk s strokovno teorijo

učitelj

visokošolska izobrazba iz ekonomije, informatike in računalništva ali upravnega in poslovnega področja

višješolska izobrazba iz ekonomije ali upravnega in poslovnega področja

Vsak učitelj posameznega predmeta mora imeti specialno-pedagoško dokvalifikacijo za delo z dijaki s posebnimi potrebami za področje gibalne oviranosti.

Navodila za izvajanje

Izvajanje vzgojno izobraževalnega dela je prilagojeno psihofizičnim posebnostim dijakov, ki obiskujejo program. Upoštevana je njihova mobilnost, sposobnost komunikacije, samostojnost pri posameznih aktivnostih, možnost spremljanja pouka zaradi zmanjšane koncentracije, večje utrudljivosti ter potrebe po uporabi medicinskih pripomočkov, medicinske nege in rehabilitacijskih obravnav. Športna vzgoja je v celoti prilagojena fizičnim zmogljivostim.              

Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje posameznikovega optimalnega razvoja

Individualna specialno pedagoška in druga pomoč na področju gibalne oviranosti (prilagoditve delovnih mest, učnega okolja, specialni pripomočki, treningi socialnih veščin, pripomočki za uspešno komunikacijo) – ena ura na teden na dijaka. Dejavnosti se določajo skladno z individualiziranimi programi. Izvajalci so pedagoški delavci v sodelovanju z drugimi strokovnimi delavci (delovni terapevti, logopedi, psihologi, socialnimi delavci, vzgojitelji).