PREDMETNIK POMOŽNI ADMINISTRATOR (prilagojen za gibalno ovirane) / NPI
Predmetnik |
1. letnik |
2. letnik |
3. letnik |
SKUPNO |
|||
POMOŽNI ADMINISTRATOR |
št. ur na |
št. ur na |
št. ur na |
||||
teden |
leto |
teden |
leto |
teden |
leto |
||
A. Splošno izobraževalni predmeti |
|||||||
Slovenščina |
2 |
70 |
2 |
64 |
2 |
64 |
198 |
Strokovno računstvo |
2 |
70 |
2 |
64 |
2 |
64 |
198 |
Tuji jezik |
1 |
35 |
1 |
32 |
1 |
32 |
99 |
Naravoslovje |
1 |
35 |
1 |
32 |
1 |
32 |
99 |
Družboslovje |
2 |
70 |
2 |
64 |
2 |
64 |
198 |
Športna vzgoja |
2 |
70 |
2 |
64 |
2 |
64 |
198 |
Skupaj A |
10 |
350 |
10 |
320 |
10 |
320 |
990 |
B. Praktično izobraževanje v šoli |
|||||||
Praktični pouk s strokovno teorijo |
10 |
350 |
10 |
320 |
10 |
320 |
990 |
C. Praktično izobraževanje v delovnem procesu |
|||||||
Praktično izobraževanje pri delodajalcu |
76 |
76 |
152 |
||||
Č. Na ravni šole |
3 |
105 |
2 |
64 |
2 |
64 |
233 |
D. Interesne dejavnosti |
|
64 |
|
64 |
|
32 |
160 |
Število ur pouka (A+B+Č) |
23 |
805 |
22 |
704 |
22 |
704 |
2213 |
Skupaj praktično izobraževanje (B+C) |
10 |
350 |
10 |
396 |
10 |
396 |
1142 |
Število ur izobraževanja (A+B+C+Č+D) |
|
869 |
|
844 |
|
812 |
2525 |
Št. tednov pouka |
35 |
|
32 |
|
32 |
|
99 |
Št. tednov praktičnega izobraževanja v delovnem procesu |
|
|
3 |
|
3 |
|
6 |
Št. tednov interesnih dejavnosti |
2 |
|
2 |
|
1 |
|
5 |
Skupno število tednov izobraževanja |
37 |
|
37 |
|
36 |
|
110 |
Delitev dijakov v skupine in sodelovanje laborantov
Letnik |
Predmet |
Izvajalec |
Letno število ur za vaje* |
Število dijakov v skupini |
1. |
Praktični pouk s strokovno teorijo |
Učitelj |
350 |
do 6 |
2. |
Praktični pouk s strokovno teorijo |
Učitelj |
320 |
do 6 |
3. |
Praktični pouk s strokovno teorijo |
Učitelj |
320 |
do 6 |
* Vaje, pri katerih se dijaki delijo v skupine
Znanja, ki jih morajo imeti izvajalci posameznega predmetaPredmet |
Izvajalec |
Znanja |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti |
Strokovno računstvo |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ekonomije ali matematike |
Družboslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz sociologije, zgodovine ali geografije |
Naravoslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba kemije ali biologije ali živilske tehnologije ali tekstilne tehnologije ali agronomije |
|
laborant |
srednja izobrazba ali srednja strokovna izobrazba, pridobljena po štiriletnem srednješolskem izobraževalnem programu, ki vsebuje najmanj 315 ur biologije, fizike ali kemije ali drugih predmetov z biološkega, fizikalnega ali kemijskega predmetnega področja |
Tuji jezik |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
Praktični pouk s strokovno teorijo |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ekonomije, informatike in računalništva ali upravnega in poslovnega področja |
višješolska izobrazba iz ekonomije ali upravnega in poslovnega področja |
Vsak učitelj posameznega predmeta mora imeti specialno-pedagoško dokvalifikacijo za delo z dijaki s posebnimi potrebami za področje gibalne oviranosti.
Navodila za izvajanjeIzvajanje vzgojno izobraževalnega dela je prilagojeno psihofizičnim posebnostim dijakov, ki obiskujejo program. Upoštevana je njihova mobilnost, sposobnost komunikacije, samostojnost pri posameznih aktivnostih, možnost spremljanja pouka zaradi zmanjšane koncentracije, večje utrudljivosti ter potrebe po uporabi medicinskih pripomočkov, medicinske nege in rehabilitacijskih obravnav. Športna vzgoja je v celoti prilagojena fizičnim zmogljivostim.
Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje posameznikovega optimalnega razvojaIndividualna specialno pedagoška in druga pomoč na področju gibalne oviranosti (prilagoditve delovnih mest, učnega okolja, specialni pripomočki, treningi socialnih veščin, pripomočki za uspešno komunikacijo) – ena ura na teden na dijaka. Dejavnosti se določajo skladno z individualiziranimi programi. Izvajalci so pedagoški delavci v sodelovanju z drugimi strokovnimi delavci (delovni terapevti, logopedi, psihologi, socialnimi delavci, vzgojitelji).