Izobraževalni program: POMOČNIK PEKA IN SLAŠČIČARJA - KONDITORJA
OSNOVE EKONOMIKE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
65 |
5 |
70 |
3. |
|
||
skupaj |
65 |
5 |
70 |
Dijaki:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
OSNOVNI POJMI GOSPODARJENJA |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
|
Razvijajo zavest o pravilnem odnosu do naravnih dobrin in o prizadevanjih za ohranjanje naravnih dobrin. |
|
|
|
Se zavedajo, da je koristno poznati osnovne ekonomske izraze. |
|
|
|
Se zavedajo, da je proizvodnja temeljni način pridobivanja dobrin (drugi načini so prisila, prosjačenje, menjava). Se zavedajo, da nobeno pošteno delo ni manj vredno. |
|
OSNOVNI POJMI GOSPODARJENJA DRŽAVE |
|
Razmišljajo o svojem odnosu do denarja. Razmišljajo o reševanju problematike brezposelnosti. Razmišljajo o pomembnosti živilske industrije. |
Vaja: izdelajo plakate o infrastrukturi in o različnih dejavnostih (kmetijstvo, industrija, trgovina ipd.). |
OSNOVNI POJMI GOSPODARJENJA PODJETJA |
|
|
|
|
|
Razmišljajo o poslovanju podjetij glede morale in ekološke osveščenosti. Razpravljajo o težavah pri organiziranju. |
|
|
Razvijajo zavest o odgovornem ravnanju in uporabi premoženja doma, v šoli in podjetju. Razmišljajo o solidarnosti med ljudmi v družbi. |
||
|
|
Razvijajo zavest o odgovornosti za nastale stroške. Razmišljajo o prizadevanjih, kaj lahko sami naredijo, za zmanjševanje stroškov in izdatkov doma, v šoli in podjetju. |
Vaja: z metodo brainstorming (burjenje možganov) naštevajo prizadevanja za zmanjšanje stroškov. |
|
|
|
|
|
|
Razmišljajo o koristnosti uporabe knjigovodskih načel pri delu in v življenju (sprotnost, natančnost ipd.). Zavedajo se pomena dobrih medčloveških odnosov med zaposlenimi na uspešnost sanacije. |
|
|
|
Zavedajo se pomena varčevanja in odrekanja, ki sta potrebna za investicije v družini in podjetju. |
Vaja: vnašajo podatke v računalniški program. |
TRG |
|
Razmišljajo o zdravi konkurenci. Zavedajo se problema. Pomanjkanja hrane v svetu in si oblikujejo spoštljiv odnos do hrane. |
Vaja: obiščejo tržnico in napišejo poročilo. |
TRŽENJSKA (MARKETINŠKA) USMERITEV PODJETJA |
|
|
|
|
|
Se zavedajo, da imamo za oblikovanje in kombiniranje instrumentov omejeno sredstev. Razmišljajo o pripadnosti podjetju, trudu in ustvarjalnosti, ki na moreta nikoli biti popolnoma poplačana z denarjem. |
Vaja: izdelajo plakate na temo trženja. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
tehnologija |
|
|
tehnologija, praktični pouk |
|
|
družboslovje |
|
tehnologija, praktični pouk |
|
|
|
družboslovje |
|
|
praktični pouk |
|
|
tehnologija, praktični pouk |
|
|
tehnologija, praktični pouk |
|
|
tehnologija, praktični pouk |
|
|
tehnologija, praktični pouk |
|