Izobraževalni program: PREDŠOLSKA VZGOJA
Sprejeto na 23.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 4. 12. 1998
INSTRUMENT - KITARA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
28 |
28 |
|
skupaj |
|
28 |
28 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Delitev dijakov v skupine: pouk instrumenta - kitare poteka individualno 15 minut tedensko oziroma 12 ur letno na dijaka.
Pri predmetu dijak:
informativni cilji |
formativni cilji |
socializacijski cilji |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Uvod v igranje kitare in uglaševanje instrumenta Tehnične prvine |
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
Biti natančen in vztrajen. |
|
|
|||
|
|
||
Muzikalne prvine |
|
|
|
|
|
||
|
|
Vzbujati, ohranjati in poglabljati veselje do instrumentalne igre. |
|
|
|
Doživljati glasbena dela, ki jih izvajajo. |
|
Pesemsko gradivo |
|
|
|
|
|
Z igranjem in petjem ljudskih pesmi ohranjati ljudsko izročilo. Osvestiti se, da je to bodoče strokovno delo. |
|
Ustvarjalnost |
|
|
|
|
|
||
|
|
Biti ustvarjalen in zaupati v lastne zmožnosti. |
|
Tehnične prvine |
|
||
|
|
||
|
|
Biti natančen in vztrajen. |
|
|
|
||
Muzikalne prvine |
|
|
|
|
|
||
|
|
Doživljati glasbena dela, ki jih izvajajo. |
|
|
|
Vzbujati, ohranjati in poglabljati veselje do instrumentalne igre. |
|
Pesemsko gradivo |
|
|
|
|
|
Z igranjem in petjem ljudskih pesmi ohranjati ljudsko izročilo. Osvestiti se, da je to bodoče strokovno delo. |
|
Ustvarjalnost |
|
|
|
|
|
Biti ustvarjalen in zaupati v lastne zmožnosti. |
|
|
|
Biti toleranten in spodbuden do izmišljarij drugih dijakov. Navdušiti se in v delo vlagati energijo. |
|
Tehnične prvine |
|
||
|
|
||
|
|
Biti natančen in vztrajen. |
|
|
|
||
Muzikalne prvine |
|
|
|
|
|
||
|
|
Vzbujati, ohranjati in poglabljati veselje do instrumentalne igre. |
|
|
|
Doživljati glasbena dela, ki jih izvajajo. |
|
Pesemsko gradivo |
|
|
|
|
|
Z igranjem in petjem ljudskih pesmi ohranjati ljudsko izročilo. Osvestiti se, da je to bodoče strokovno delo. |
|
|
|
Biti ustvarjalen in zaupati v lastne zmožnosti. |
|
|
|
Biti toleranten in spodbuden do izmišljarij drugih dijakov. |
|
|
|
Navdušiti se in v delo vlagati energijo. |
|
Tehnične prvine |
|
||
|
|
||
|
|
Biti natančen in vztrajen. |
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
Muzikalne prvine |
|
|
|
|
|
||
|
|
Vzbujati, ohranjati in poglabljati veselje do instrumentalne igre. |
|
|
|
Doživljati glasbena dela, ki jih izvajajo |
|
Pesemsko gradivo |
|
|
|
|
|
Z igranjem in petjem ljudskih pesmi ohranjati ljudsko izročilo. Osvestiti se, da je to bodoče strokovno delo. |
|
|
|
||
|
|
Biti ustvarjalen in zaupati v lastne zmožnosti. |
|
|
|
Biti toleranten in spodbuden do izmišljarij drugih dijakov. Navdušiti se in v delo vlagati energijo. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Znanje tega predmeta nadgrajuje znanja predmetov: zgodovina, likovna kultura z metodiko, slovenščina (književnost), pedagogika, psihologija, fizika, kemija, biologija, higiena z gospodinjstvom, športna vzgoja.
Konkretno
Ples z metodiko, slovenščina (literatura), likovna kultura z metodiko se z glasbo tesno prepletajo ob oblikovanju in izvajanju vsakoletnih prireditev za otroke, ki jih pripravijo in izvedejo dijaki pod vodstvom mentorjev.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Fizika Biologija Športna vzgoja (ritmika) Zgodovina |
|
|
Športna vzgoja Higiena z gospodinjstvom Zgodovina Likovna kultura z metodiko Slovenščina (književnost) |
|
|
Slovenščina (književnost) Informatika |
|
|
Slovenščina (književnost) Pedagogika Slovenščina (otroška književnost) Likovna kultura z metodiko Psihologija (otroška) Pedagogika Športna vzgoja Ples z metodiko Fizika |
|
|
Kemija Biologija (ekologija) Slovenščina (književnost) Likovna kultura z metodiko Ples z metodiko (ritmično-gibalna vzgoja) Pedagogika Psihologija |
|
|
Higiena z gospodinjstvom |
|