Izobraževalni program: PREDŠOLSKA VZGOJA
Sprejeto na 23.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 4. 12. 1998
PLES Z METODIKO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
28 |
28 |
56 |
skupaj |
28 |
28 |
56 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev;
Dijaki:
INFORMATIVNI CILJI |
formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Telo in gibanje v času in prostoru |
|
Sproščanje in obvladovanje psihofizičnih napetosti. Razvijajo pozitiven odnos do ustvarjalnega dela, ter samokritičen in pozitiven odnos do dela z otroki. Samopotrjevanje in premagovanje treme pri javnih nastopih. |
Nastopanje in vodenje plesa in plesnih zaposlitev v skupini. |
Ples kot način izražanja z gibi, način komunikacije in način ustvarjanja |
|
Ob skupinskem ustvarjanju spoznavajo in si pridobijo smisel za skupinsko delo. |
Pod mentorskim vodstvom v povezavi z drugimi estetsko-vzgojnimi področji, svoje delo predstavijo v obliki igrice. |
Igra in ples se povezujeta |
|
Spoznajo ples kot univerzalen način komunikacije. |
Teoretično in praktično delo povezujemo z uporabo audiovizualnih sredstev. |
Plesna dejavnost predšolskega otroka |
|
Pridobivajo pozitiven odnos do kreativnega dela z otroki. |
Praktično preizkušanje dela z otroki pri plesni vzgoji in v povezavi.z drugimi dejavnostmi. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Ples je del umetnostne vzgoje, zato se povezujemo predvsem z ostalimi umetniškimi predmeti. Nikakor pa ne moremo zanemariti tudi ostala vzgojna področja (psihologija, pedagogika, naravoslovje), saj izhajamo iz otroškega doživljanja sebe in svojega okolja, zato lahko rečemo, da je plesna vzgoja najbolj kompleksna, saj vključuje razum in čustva, ki so pomembna za razvoj človeka.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Z GLASBO |
|
|
|
|
|
Z LIKOVNO VZGOJO |
|
|
|
|
|
GLEDALIŠČE - PANTOMIMA - LUTKE |
|
|
|
|
|
Z LITERATURO: KNJIŽEVNOSTJO |
|
|
|
|
|
S PEDAGOGIKO IN PSIHOLOGIJO |
|
|
|
|
|
ŠPORTNA VZGOJA |
|
|
|
|