SREDNJE POKLICNO TEHNIŠKO IZOBRAŽEVANJE

Izobraževalni program: GOSTINSKO–TURISTIČNI TEHNIK

KATALOG ZNANJ

Sprejeto na 44.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000

1. IME PREDMETA

PRAKTIČNI POUK - STREŽBA Z ANIMACIJO

2. ŠTEVILO UR

Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.

Letnik

Oblike izobraževalnega dela

 

Teorija (ur)

Vaje (ur)

Skupaj (ur)

1.

 

105

105

2.

 

140

140

skupaj

 

245

245

* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;

** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.

3. USMERJEVALNI CILJI

Pri predmetu dijaki:

  • nadgradijo znanje o različnih oblikah pisne ponudbe v gostinskih lokalih;

  • se usposobijo za pripravo prostorov in omizij za goste;

  • znajo prevzeti naročilo in sestaviti menuje za redne in izredne obroke;

  • spoznajo različne načine strežbe in organizacijske oblike dela v strežbi ter se usposobijo zanje;

  • si pridobijo znanje za pripravo jedi pred gostom;

  • znajo pripravljati mešane pijače in jih vključevati v ponudbo;

  • poznajo prehrambene navade različnih gostov;

  • usposobijo se za organizacijo in izvedbo različnih aktivnosti v prostem času gostov (animacija);

  • uporabljajo znanja iz varstva pri delu;

  • znajo pripraviti ponudbo in obračunati gostinsko storitev;

  • si pridobijo znanja za organizacijo in izvedbo zahtevnejših del v strežbi;

  • razvijajo pozitivni odnos do gostov in sodelavcev;

  • razvijejo specifične osebnostne lastnosti za opravljanje poklica;

  • razvijajo osebnostne lastnosti kot vrednote;

  • razvijejo sposobnost komuniciranja;

  • se naučijo različnih pristopov do gosta;

  • poznajo pravila splošnega bontona;

  • spoznajo pomen estetike dela;

  • si privzgojijo čut moralne in finančne odgovornosti do gosta in delodajalca;

  • znajo poiskati informacije in jih uporabiti;

  • upoštevajo identiteto Slovenije v gastronomiji;

  • poznajo predpise in standarde na področju gostinstva;

  • se zavedajo vpliva hrane na kvaliteto življenja in zdravja;

  • varujejo okolje;

  • razumejo pojem kakovost;

  • znajo reševati probleme v manjši skupini;

  • razvijajo podjetne spretnosti in lastnosti ter podjetno vedenje;

  • znajo svoje znanje, spretnost, lastnosti, in vedenje uporabljati v različnih situacijah ( na delovnem mestu in v življenju ).


  • 4. OPERATIVNI CILJI

    Vsebine in informativni cilji

    Formativni cilji

    Socializacijski cilji

    Posebnosti v izvedbi

    UVOD V PREDMET

    Dijaki

    Dijaki

     

  • spoznajo cilje predmeta, delovne prostore

  • učitelj in dijaki se predstavijo in spoznajo med seboj

  • z dijaki pregledajo vsebine in cilje predmeta ter se o njih pogovorijo

  • pregleda in pripravi se učilnica in inventar

  • Razumejo cilje predmeta.

    Vedo, kje in kako bodo uporabljali pridobljena znanja.

    Zavedo se pomena osebnega prispevka k izvedbi vsebin predmeta.

  • priprava učilnice strežbe

  • PISNE OBLIKE PONUDBE

     

     

     

    JEDILNI LIST

     

     

     

  • spoznajo vrste jedilnih listov

  • znajo sestaviti in napisati različne jedilne liste

  • znajo razložiti sestavo jedi

  • znajo priporočati jedi

  • Razvijajo ustvarjalnost, znajo poiskati informacije in jih uporabiti.

    Zavedajo se pomena kakovosti ponudbe.

  • naredijo jedilni list za določen gostinski obrat

  • sodelujejo z vodjem gostinskega obrata in učiteljem

  • MENU

     

     

     

  • spoznajo dnevni menu

  •  specialni menu

  •  svečani menu

  • znajo sestaviti in napisati različne vrste menujev

  • znajo prisluhniti gostom in upoštevati druga pravila pri sestavi menujev

  • Razvijajo prilagodljivost, znajo poiskati priložnosti, zaupajo vase.

  • naredijo menu karte za različne menuje

  • sodelujejo z gostinskimi delavci in učiteljem

  • VINSKI LIST

     

     

     

  • spoznajo vinsko karto

  • znajo sestaviti in napisati vinski list

  • poznajo pravila za razvrstitev vin

  • znajo prilagoditi ponudbo vin glede na ponudbo jedi in trende

  • poznajo vina

  • Se znajo odzivati na lastno pobudo.

  • naredijo vinski list

  • upoštevajo mnenje gostinskega delavca, ki ga poiščejo dijaki sami

  • sodelujejo z učiteljem

  • CENIK PIJAČ

     

     

     

  • spoznajo cenik pijač

  • znajo sestaviti različne cenike pijač

  • namizni, stenski, kot dodatek jedilnemu listu

  • Razvijajo iniciativnost, se zavedajo pomena timskega dela.

    Znajo ustvarjalno reševati konflikte.

  • skupina treh, štirih dijakov izdela cenik pijač

  • projektna naloga (upošteva se cikel projektnega dela)

  • učitelj je samo usmerjevalec

  • ORGANIZACIJSKE OBLIKE DELA

     

     

     

  • spoznajo organizacijske oblike dela

  • spoznajo različne oblike dela glede vrste lokala, ponudbe jedi in pijač

  • znajo organizirati in voditi skupino

  • Se zavedo pomena dobre organizacije dela, se usposabljajo za timsko delo, znajo načrtovati.

  • projektna naloga (priprava delovnega razporeda za manjši lokal z določeno ponudbo)

  • dijaki delajo v skupinah , ki jih sami izberejo

  • NAČINI STREŽBE

     

     

     

    AMERIŠKI NAČIN STREŽBE

     

     

     

  • nadgradijo že pridobljena znanja in izkušnje

  • znajo sprejeti naročilo in postreči vse skupine jedi

  • poznajo pravila postrežbe vseh skupin jedi

  • znajo priporočati jedi

  • poznajo trende v prehranjevanju

  • znajo organizirati delo

  • So dimamični, znajo komunicirati z gosti in sodelavci.

    Se zavedajo pomena kakovosti postrežbe.

  • praktične vaje

  • vajo izvedejo sami dijaki v povezavi s kuhinjo

  • skupinsko ocenjevanje dela (hoja, drža, pristop, … )

  • FRANCOSKI NAČIN STREŽBE

     

     

     

  • nadgradijo že pridobljena znanja in izkušnje

  • znajo sprejeti naročilo in postreči vse skupine jedi

  • poznajo pravila postrežbe vseh skupin jedi

  • znajo organizirati postrežbo

  • znajo način strežbe uporabiti glede na zahteve (vrsta obrata, namen obroka, zahteve gostov, ...)

  • Se zavedajo pomena kakovosti postrežbe, do spoznanj pridejo z lastno dejavnostjo, so usmerjeni k dosežkom.

  • praktične vaje v povezavi s kuhinjo dijaki sami izvedejo

  • ocenjujejo se dijaki sami

  • povzetek naj vsebuje vprašanja: kaj mi je bilo všeč in kaj ne, oziroma kaj bi lahko opravil bolje

  • KAVARNIŠKI NAČIN STREŽBE

     

     

     

  • spoznajo kavarniški način postrežbe pijač, napitkov in prigrizkov

  • poznajo ponudbo v kavarni in poznaja pravila postrežbe

  • znajo organizirati delo v strežbi

  • Sledijo trendom, problem vzamejo kot izziv.

  • pripravijo ponudbo pijač in prigrizkov v izmišljeni kavarni

  • projekt poteka v manjših skupinah dijakov

  • učitelj je samo usmerjevalec

  • POSTREŽBA PIJAČ

     

     

     

  • spoznajo pravila pri postrežbi pijač

  • poznajo pijače in njihovo sestavo

  • znajo uporabljati pravi inventar

  • znajo pijače postreči

  • Znajo prilagoditi ponudbo, zavedajo se pomena kakovosti ponudbe in postrežbe,

  • praktične vaje

  • PRIPOROČANJE VIN K JEDEM

     

     

     

  • spoznajo pravila priporočanja vin k jedem

  • se naučijo osnovna pravila priporočanja vin k različnim skupinam in posameznim jedem

  • znajo strokovno utemeljiti

  • znajo pripraviti degustacijo vin

  • Sledijo trendom, zavedajo se pomena stalnega izobraževanja.

  • obisk vinske kleti z degustacijo

  • priprava poročila o obisku vinske kleti s poudarkom na pripravi in izvedbi degustacije vin

  • REDNI OBROKI V GOSTINSTVU

     

     

     

  • nadgradijo znanja:

  • zajtrk

  • dopoldanska in popoldanska malica

  • kosilo

  • večerja

  • poznajo redne obroke

  • znajo sestaviti menuje

  • znajo k jedem priporočiti pijače

  • poznajo načine in pravila postrežbe

  • znajo organizirati postrežbo od pripravljalnih del do pospravljanja

  • Znajo načrtovati, se odzivajo na izzive tržišča, obvladujejo negotovosti.

  • vaje v postrežbi obrokov

  • delo vodijo in izvedejo dijaki v povezavi s kuhinjo

  • skupinsko ocenjevanje dela ("šefa", natakarjev, ..)

  • obvezen povzetek o možnih izboljšavah dela

  • POSTREŽBA V GOSTOVO SOBO

     

     

     

  • spoznajo organizacijo strežbe v sobo

  • poznajo pisno ponudbo za postrežbo v sobe

  • znajo organizirati delo

  •  

  • Zavedo se nujnosti diskretnosti dela v gostinstvu.

    Znajo komunicirati z gosti, so strpni.

  • ogled hotelske hiše z organizirano postrežbo v sobo

  • pogovor o delu z glavno hotelsko gospodinjo

  • pripravijo ponudbo strežbe v sobe za izmišljen (svoj) penzion

  • DEKORACIJA OMIZIJ IN PROSTOROV ZA GOSTE

     

     

     

  • spoznajo osnovna priporočila za dekoracijo

  • znajo dekorirati prostor in omizja

  • sledijo trendom

  • kot dekoracijo ne uporabljajo samo cvetja

  • se prilagajajo okolju

  • znajo naročiti cvetlični aranžma

  • So inovativni.

    Znajo poskrbeti za prijeten in domač videz obrata, razvijajo občutek za estetiko.

  • obisk in razgovor s cvetličarjem, floristom

  • MEŠANJE PIJAČ

     

     

     

  • spoznajo mešane pijače po skupinah

  • poznajo inventar

  • znajo brati recepture

  • poznajo postopke za pripravo različnih mešanih pijač

  • znajo pijačo pripravi in postreči

  • Zavedajo se pomena estetike dela, so atraktivni.

    Vključujejo te pijače v ponudbo obrata.

  • praktične vaje v pripravi mešanih pijač (po skupinah)

  • POSTREŽBA NA VRTU, TERASI

     

     

     

  • spoznajo posebnosti postrežbe jedi in pijač na vrtu, terasi ,na nepogrnjeni mizi

  • uporabljajo ustrezno organizacijsko obliko dela

  • znajo vrt, teraso opremiti

  • izberejo primeren inventar

  • izberejo ustrezen način postrežbe

  • Znajo prilagoditi ponudbo letnemu času, so iznajdljivi.

  • sodelujejo z gostinsko hišo pri odpiranju vrta, pripravi ponudbe in organizaciji dela

  • zapisujejo si faze dela in jih predstavijo ostalim sošolcem

  • POSTREŽBA NA PREVOZNIH SREDSTVIH

     

     

     

  • ladje

  • vlak

  • avtobus

  • letalo

  • spoznajo opremo in ponudbo na različnih prevoznih sredstvih

  • spoznajo organizacijo dela

  • spoznajo vse posebnosti pri postrežbi na prevoznih sredstvih

  • So prilagodljivi, zaupajo vase.

  • ogled prevoznega sredstva z organizirano postrežbo

  • pogovor z osebjem

  • povzetek vodijo dijaki na šoli

  • DELO V TOČILNICI

     

     

     

  • nadgradijo znanje

  • znajo delo organizirati in voditi

  • poznajo poslovanje v točilnici

  • Sledijo trendom.

    So inovativni.

     

    ANGLEŠKI NAČIN STREŽBE IN PRIPRAVA JEDI PRED GOSTOM

     

     

     

  • spoznajo:

  • razkosavanje

  • filiranje

  • mariniranje

  • flambiranje

  • fondue

  • mešanje

  • spoznajo možnosti priprave jedi pred gostom

  • poznajo faze dela

  • poznajo tehniko dela

  • znajo ta način strežbe vključevati v obroke

  • Razvijajo ustvarjalnost, so atraktivni pri delu, animirajo goste, zavedajo se pomena estetike dela.

  • praktične vaje

  • IZBOR IN NAKUP STREŽNEGA INVENTARJA

     

     

     

  • spoznajo možnosti nakupa

  • spoznaja normative števila inventarja

  • upoštevajo standarde in normative

  • znajo izbrati inventar glede na ponudbo obrata

  • Se obnašajo podjetno, znajo poiskati priložnost in jo uporabiti.

  • ogled sejma z gostinsko opremo

  • priprava poročila (po skupinah) o strežnem inventarju, cenah, popustih in podobno

  • DOPOLNILNE DEJAVNOSTI V GOSTINSTVU

     

     

     

  • V ponudbo vključujejo športne, kulturne, zabavne in druge aktivnosti in prireditve

  • znajo pripraviti program dejavnosti

  • upoštevajo ciljne skupine ( struktura gostov )

  • izvajajo animacijo gostov

  • napravijo povzetek izpeljave programa

  • pripravijo obračun storitve

  • Sprejemajo povratne informacije, zavedajo se razlik med ljudmi in jih znajo upoštevati.

  • ogled znamenitosti v okolici s piknikom

  • obisk vinske kleti z degustacijo

  • zabavne prireditve

  • vodeni obroki s tematiko

  • izobraževalni programi (vino, jedi itd.)

  • ponudba zdrave prehrane

  • ponudba posebnih jed

  • ORGANIZACIJA IN IZVEDBA REDNIH OBROKOV

     

     

     

  • zajtrk

  • poznajo obrok in znajo pripraviti ponudbo jedi in pijač

  • znajo ponudbo predstaviti

  • znajo organizirati in izvesti postrežbo

  • Razvijajo komunikativnost, so prijazni do gostov, so iznajdljivi in odločni.

  • skupina dijakov izvede obrok v povezavi s kuharstvom

  • projektno delo (za prihodnji teden)

  • obvezen povzetek (kako so se dijaki počutili, koliko časa so porabili za posamezne faze itd.)

  • dopoldanska in popoldanska malica

  • znajo pripraviti ponudbo za različno strukturo gostov

  • znajo ponudbo predstaviti gostom - tržišču

  • znajo organizirati in izvesti postrežbo

  • Razvijajo prilagodljivost, se učijo načrtovanja.

  • projektno delo v povezavi s kuharstvom

  • po vaji vodja skupine pripravi povzetek

  • učitelj je usmerjevalec

  • kosilo

  • poznajo obrok

  • znajo pripraviti ponudbo za kosila znajo organizirati in postreči obrok

  • znajo goste motivirati in razložiti sestavo jedi

  • znajo na različne načine popestriti obrok

  • Razvijajo ustvarjalnost, so komunikativni, so dinamični.

    Znajo poskrbeti za gostovo dobro počutje.

  • projektno delo

  • izvedba v povezavi s kuharstvom priprava kosil na različne teme

  • animacija gostov

  • povzetek - kaj bi lahko naredili bolje

  • večerja

  • poznajo obrok

  • znajo pripraviti ponudbo

  • znajo izvesti organizacijo in postrežbo

  • znajo goste animirati med obrokom (ples, nastopi itd. )

  • So usmerjeni k dosežkom, znajo prepričati druge.

  • projektno delo v povezavi s kuharstvom

  • ponudba, program, dekoracija, menu karte, način postrežbe

  • povzetek vodij posameznih skupin

  • učitelj je povezovalec

  • NARODNE JEDI SLOVENIJE IN OBIČAJI

     

     

     

  • spoznajo slovenske narodne jedi po pokrajinah

  • spoznajo slovenske narodne običaje

  • poznajo slovenske narodne jedi in jih znajo vključevati v ponudbo

  • poznajo običaje in jih znajo tržiti (vključevati v obroke oziroma v ponudbo obrata )

  • znajo vključevati te jedi v vsakodnevno ponudbo

  • znajo sestaviti ponudbo za tržišče in ponuditi kot dopolnilno dejavnost

  • znajo nato obroke tudi organizirati in izvesti

  • znajo program voditi

  • Zavedajo se pomena identitete Slovenije v gastronomiji.

    Znajo načrtovati, so dinamični in iznajdljivi, znajo komunicirati.

    Znajo poskrbeti za gostovo dobro počutje.

  • priprava obrokov z nar. jedmi po pokrajinah

  • projektno delo po skupinah

  • dekoracija, program-animacija, menu karte, izvedba obroka

  • izbran dijak usmerja delo posameznih skupin

  • povzetek izvedene vaje

  • OSNOVE DIETNE PREHRANE

     

     

     

  • spoznajo različne oblike dietne prehrane

  • poznajo zahteve dietne prehrane

  • znajo te jedi vključiti v ponudbo

  • znajo pripraviti dopolnilno ponudbo

  •  

  • So prilagodljivi, znajo poiskati tržno nišo, so vztrajni.

  • priprava različnih obrokov v sodelovanju s kuharstvom

  • projektno delo v skupinah

  • učitelj je usmerjevalec

  • povzetek

  • ALTERNATIVNE OBLIKE PREHRANE

     

     

     

  • spoznajo vrste alternativnih oblik prehrane

  • poznajo alternativne oblike prehrane

  • znajo pripraviti dopolnilno ponudbo v obratu

  • znajo ponudbo predstaviti gostom

  • znajo ponudbo predstaviti na sejmih, na lokalnih prireditvah, po medijih

  • Se stalno izobražujejo, so ustvarjalni, sledijo trendom, zaupajo vase.

  • priprava različnih obrokov z alternativno vsebino

  • povezava s kuharstvom

  • delo v skupini

  • izvedba obroka

  • animacija gostov

  • povzetek vodje skupine

  • IZREDNI OBROKI

     

     

     

    SPREJEM NAROČILA

     

     

     

  • spoznajo izredne obroke in znajo sprejeti naročilo

  • spoznajo podatke, ki jih potrebujejo za izvedbo obroka

  • So komunikativni, so prilagodljivi, se odzivajo na izzive.

  • vaje sprejema naročila v parih

  • povzetek dela

  • HLADNO TOPLI BIFE

     

     

     

  • spoznajo obrok

  • znajo sprejeti naročilo

  • poznajo možnosti postavitve omizja

  • znajo poskrbeti za dekoracijo

  • znajo obrok predstaviti

  • se usposobijo za organizacijo in izvedbo hladno toplega bifeja

  • znajo redne obroke ponuditi kot bife (tudi kot catering)

  • So usmerjeni k dosežkom, z lastno dejavnostjo pridejo do spoznanj, ustvarjalno rešujejo konflikte v skupini, sprejemajo tvegane odločitve in jih obvladujejo.

  • izvedba obrokov na različne teme

  • delo v skupinah, ki jih povezuje izbrani dijak za prihodnji teden

  • povzetek in samoocenjevanje v skupini

  • PARTI

     

     

     

  • spoznajo obrok

  • znajo sprejeti naročilo

  • poznajo možnosti izvedbe

  • znajo organizirati in izvesti postrežbo

  • znajo izredni obrok pripraviti izven matične hiše (catering)

  • Znajo načrtovati, znajo pretehtati argumente in se odločiti.

  • delo v skupinah

  • izvedba obroka

  • predstavitev opravljenega dela po skupinah

  • povzetek celotnega dela

  • HLADNO-TOPLI BIFE PARTI

     

     

     

  • spoznajo obrok

  • znajo sprejeti naročilo

  • poznajo možnosti postavitve omizja

  • znajo obrok predstaviti

  • znajo obrok vključiti v redne obroke

  • So iznajdljivi, so komunikativni, uživajo v negotovosti in problem vzamejo kot izziv.

  • delo v skupinah

  • izvedba obrokov na različno tematiko

  • POSLOVNO KOSILO

     

     

     

  • spoznajo obrok

  • znajo organizirati in izvesti poslovno kosilo

  • znajo jedi in vina predstaviti

  • znajo storitev obračunati

  • Znajo se pogajati, so vztrajni.

  • delo v skupinah

  • izvedejo obroke na različno tematiko

  • pisno poročilo vodij skupin

  • BANKET

     

     

     

  • spoznajo banket kot vrsto obroka

  • znajo sprejeti naročilo

  • se usposobijo za organizacijo in izvedbo banketa

  • znajo pripraviti ponudbo in obračun

  •  

  • Upoštevajo pravila poslovnega bontona.

    Znajo načrtovati, so odločni in vztrajni.

  • projektno delo (v skupinah)

  • učitelj-usmerjevalec

  • pisno poročilo vodje

  • ČAJANKA

     

     

     

  • spoznajo obrok

  • znajo pripraviti obrok in ga vključiti kot del ponudbe gostiteljske hiše

  • znajo goste animirati

  • Iščejo priložnosti, znajo izkoristiti ponujeno priložnost, so prepričljivi.

  • izvedejo obrok s poudarkom na animaciji gostov

  • pisno poročilo vodje skupine

  • PIKNIK

     

     

     

  • spoznajo obrok

  • znajo vključiti v ponudbo obrata

  • poznajo lokalne posebnosti

  • znajo gostom predstaviti okolico

  • So samoiniciativni, vključujejo domače prebivalce v izvedbo obroka.

  • izvedba obroka glede na možnosti šole.

  • BOŽIČNONOVOLETNI OBROK

     

     

     

  • spoznajo obrok kot del ponudbe

  • znajo sprejeti naročilo

  • znajo pripraviti zanimiv program

  • poznajo faze izvedbe

  • znajo narediti obračun storitve

  • Se stalno izobražujejo, so inovativni, so prepričljivi.

  • izvedba obroka

  • po skupinah razdeljeno delo

  • pisno poročilo vodje

  • povzetek

  • MARTINOVANJE

     

     

     

  • spoznajo obrok kot del tradicije

  • znajo pripraviti kompletno ponudbo

  • jedi, pijače, zabavni program, ceno

  • ponudbo predstavijo tržišču

  • izvedejo prireditev

  •  

  • Spoštujejo tradicijo in običaje, so ustvarjalni.

  • delo v skupinah

  • izvedba obroka

  • pisno poročilo vodje

  • povzetek.

  • PUSTOVANJE

     

     

     

  • spoznajo obrok kot del tradicije

  • znajo pripraviti celovito ponudbo

  • znajo predstaviti obrat in ponudbo

  • znajo organizirati in izvesti obrok

  • znajo goste voditi skozi veseli večer

  • So ustvarjalni, so usmerjeni k dosežkom.

  • timsko delo pod vodstvom vodje-dijak

  • izvedba obroka

  • pisno poročilo vodje

  • skupinski povzetek

  • OBROKI POVEZANI Z DRUGIMI OBIČAJI

     

     

     

  • spoznaji možnosti priprave obrokov ob različnih priložnostih

  • poznajo svojo regijo

  • znajo pritegniti goste

  • znajo gostom ponuditi svoje značilne običaje in jedi ter pijače

  • znajo ponudbo predstaviti v medijih

  • Se odzivajo na pobude, so komunikativni, se znajo pogajati, ustvarjalno rešujejo probleme.

  • pripravijo ideje za obrok

  • timsko delo

  • izvedba s poudarkom na animaciji gostov

  • pisno poročilo vodje in povzetek

  • REKLAMACIJE

  • zavedajo se pomena kakovosti

  • se trudijo, da reklamacij sploh ni

  • Znajo poslušati.

  • vaja v skupinah

  • poročilo vodij skupin


  • 5. OBVEZNE OBLIKE PREVERJANJA IN OCENJEVANJA ZNANJA

    V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:

  • s pregledom in ocenjevanjem delavniških dnevnikov ter

  • izdelkov oziroma storitev z zagovorom,

  • v 2. letniku seminarska naloga, ki obsega znanja iz vseh strokovnoteoretičnih predmetov ter njih povezava z znanji praktičnega pouka.

    Ocenjevanje vključuje tudi dijakov odnos do dela, inventarja, do sošolcev in druge lastnosti, ki so nujne za uspešno delo v gostinstvu in življenju.

    6. POVEZANOST Z DRUGIMI PREDMETI

    Znanja

    Povezava s predmetom

     

    Predmet

    Znanja

  • vrste gostinskih obratov

  • Organizacija in ekonomika poslovanja

  • poznavanje gostinskih obratov glede na kategorizacijo

  • blokiranje in obračun storitev

  • Kuharstvo

    Organizacija in ekonomika poslovanja

  • poznavanje dokumentov, ki spremljajo živilo od skladišča do jedi na gostovi mizi

  • sprejem naročila

  • Prehrana

    Kuharstvo

    Komunikacija

  • poznavanje jedi in pijač

  • odnos do sodelavcev in gostov

  • Komunikacija

  • poznavanje tipov gostov in ustrezno komuniciranje z njimi

  • strokovna terminologija v gostinstvu v tujih jezikih

  • Tuji jezik 1

    Tuji jezik 2

  • znati tujemu gostu obrazložiti jedi in pijače

  • animacija gostov

  • Splošno izobraževalni predmeti

    Strežba

    Komunikacija

    Turizem

  • animacija gostov v obratu

  • priprava prireditev

  • znanje o zdravstvenih in higienskih standardih

  • Kuharstvo

    Strežba

  • skrb za osebno zdravje in higieno pri delu z živili in inventarjem

  • splošna razgledanost

  • Splošno izobraževalni predmeti

  • splošna razgledanost, bonton