Izobraževalni program: GOSTINSKO–TURISTIČNI TEHNIK
Sprejeto na 44.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 1. 12. 2000
PRAKTIČNI POUK - STREŽBA Z ANIMACIJO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
105 |
105 |
|
2. |
140 |
140 |
|
skupaj |
|
245 |
245 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
Vsebine in informativni cilji |
Formativni cilji |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
UVOD V PREDMET |
Dijaki |
Dijaki |
|
|
|
Razumejo cilje predmeta. Vedo, kje in kako bodo uporabljali pridobljena znanja. Zavedo se pomena osebnega prispevka k izvedbi vsebin predmeta. |
|
PISNE OBLIKE PONUDBE |
|
|
|
JEDILNI LIST |
|
|
|
|
|
Razvijajo ustvarjalnost, znajo poiskati informacije in jih uporabiti. Zavedajo se pomena kakovosti ponudbe. |
|
MENU |
|
|
|
|
|
Razvijajo prilagodljivost, znajo poiskati priložnosti, zaupajo vase. |
|
VINSKI LIST |
|
|
|
|
|
Se znajo odzivati na lastno pobudo. |
|
CENIK PIJAČ |
|
|
|
|
|
Razvijajo iniciativnost, se zavedajo pomena timskega dela. Znajo ustvarjalno reševati konflikte. |
|
ORGANIZACIJSKE OBLIKE DELA |
|
|
|
|
|
Se zavedo pomena dobre organizacije dela, se usposabljajo za timsko delo, znajo načrtovati. |
|
NAČINI STREŽBE |
|
|
|
AMERIŠKI NAČIN STREŽBE |
|
|
|
|
|
So dimamični, znajo komunicirati z gosti in sodelavci. Se zavedajo pomena kakovosti postrežbe. |
|
FRANCOSKI NAČIN STREŽBE |
|
|
|
|
|
Se zavedajo pomena kakovosti postrežbe, do spoznanj pridejo z lastno dejavnostjo, so usmerjeni k dosežkom. |
|
KAVARNIŠKI NAČIN STREŽBE |
|
|
|
|
|
Sledijo trendom, problem vzamejo kot izziv. |
|
POSTREŽBA PIJAČ |
|
|
|
|
|
Znajo prilagoditi ponudbo, zavedajo se pomena kakovosti ponudbe in postrežbe, |
|
PRIPOROČANJE VIN K JEDEM |
|
|
|
|
|
Sledijo trendom, zavedajo se pomena stalnega izobraževanja. |
|
REDNI OBROKI V GOSTINSTVU |
|
|
|
|
|
Znajo načrtovati, se odzivajo na izzive tržišča, obvladujejo negotovosti. |
|
POSTREŽBA V GOSTOVO SOBO |
|
|
|
|
|
Zavedo se nujnosti diskretnosti dela v gostinstvu. Znajo komunicirati z gosti, so strpni. |
|
DEKORACIJA OMIZIJ IN PROSTOROV ZA GOSTE |
|
|
|
|
|
So inovativni. Znajo poskrbeti za prijeten in domač videz obrata, razvijajo občutek za estetiko. |
|
MEŠANJE PIJAČ |
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena estetike dela, so atraktivni. Vključujejo te pijače v ponudbo obrata. |
|
POSTREŽBA NA VRTU, TERASI |
|
|
|
|
|
Znajo prilagoditi ponudbo letnemu času, so iznajdljivi. |
|
POSTREŽBA NA PREVOZNIH SREDSTVIH |
|
|
|
|
|
So prilagodljivi, zaupajo vase. |
|
DELO V TOČILNICI |
|
|
|
|
|
Sledijo trendom. So inovativni. |
|
ANGLEŠKI NAČIN STREŽBE IN PRIPRAVA JEDI PRED GOSTOM |
|
|
|
|
|
Razvijajo ustvarjalnost, so atraktivni pri delu, animirajo goste, zavedajo se pomena estetike dela. |
|
IZBOR IN NAKUP STREŽNEGA INVENTARJA |
|
|
|
|
|
Se obnašajo podjetno, znajo poiskati priložnost in jo uporabiti. |
|
DOPOLNILNE DEJAVNOSTI V GOSTINSTVU |
|
|
|
|
|
Sprejemajo povratne informacije, zavedajo se razlik med ljudmi in jih znajo upoštevati. |
|
ORGANIZACIJA IN IZVEDBA REDNIH OBROKOV |
|
|
|
|
|
Razvijajo komunikativnost, so prijazni do gostov, so iznajdljivi in odločni. |
|
|
|
Razvijajo prilagodljivost, se učijo načrtovanja. |
|
|
|
Razvijajo ustvarjalnost, so komunikativni, so dinamični. Znajo poskrbeti za gostovo dobro počutje. |
|
|
|
So usmerjeni k dosežkom, znajo prepričati druge. |
|
NARODNE JEDI SLOVENIJE IN OBIČAJI |
|
|
|
|
|
Zavedajo se pomena identitete Slovenije v gastronomiji. Znajo načrtovati, so dinamični in iznajdljivi, znajo komunicirati. Znajo poskrbeti za gostovo dobro počutje. |
|
OSNOVE DIETNE PREHRANE |
|
|
|
|
|
So prilagodljivi, znajo poiskati tržno nišo, so vztrajni. |
|
ALTERNATIVNE OBLIKE PREHRANE |
|
|
|
|
|
Se stalno izobražujejo, so ustvarjalni, sledijo trendom, zaupajo vase. |
|
IZREDNI OBROKI |
|
|
|
SPREJEM NAROČILA |
|
|
|
|
|
So komunikativni, so prilagodljivi, se odzivajo na izzive. |
|
HLADNO TOPLI BIFE |
|
|
|
|
|
So usmerjeni k dosežkom, z lastno dejavnostjo pridejo do spoznanj, ustvarjalno rešujejo konflikte v skupini, sprejemajo tvegane odločitve in jih obvladujejo. |
|
PARTI |
|
|
|
|
|
Znajo načrtovati, znajo pretehtati argumente in se odločiti. |
|
HLADNO-TOPLI BIFE PARTI |
|
|
|
|
|
So iznajdljivi, so komunikativni, uživajo v negotovosti in problem vzamejo kot izziv. |
|
POSLOVNO KOSILO |
|
|
|
|
|
Znajo se pogajati, so vztrajni. |
|
BANKET |
|
|
|
|
|
Upoštevajo pravila poslovnega bontona. Znajo načrtovati, so odločni in vztrajni. |
|
ČAJANKA |
|
|
|
|
|
Iščejo priložnosti, znajo izkoristiti ponujeno priložnost, so prepričljivi. |
|
PIKNIK |
|
|
|
|
|
So samoiniciativni, vključujejo domače prebivalce v izvedbo obroka. |
|
BOŽIČNONOVOLETNI OBROK |
|
|
|
|
|
Se stalno izobražujejo, so inovativni, so prepričljivi. |
|
MARTINOVANJE |
|
|
|
|
|
Spoštujejo tradicijo in običaje, so ustvarjalni. |
|
PUSTOVANJE |
|
|
|
|
|
So ustvarjalni, so usmerjeni k dosežkom. |
|
OBROKI POVEZANI Z DRUGIMI OBIČAJI |
|
|
|
|
|
Se odzivajo na pobude, so komunikativni, se znajo pogajati, ustvarjalno rešujejo probleme. |
|
REKLAMACIJE |
|
Znajo poslušati. |
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Ocenjevanje vključuje tudi dijakov odnos do dela, inventarja, do sošolcev in druge lastnosti, ki so nujne za uspešno delo v gostinstvu in življenju.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Organizacija in ekonomika poslovanja |
|
|
Kuharstvo Organizacija in ekonomika poslovanja |
|
|
Prehrana Kuharstvo Komunikacija |
|
|
Komunikacija |
|
|
Tuji jezik 1 Tuji jezik 2 |
|
|
Splošno izobraževalni predmeti Strežba Komunikacija Turizem |
|
|
Kuharstvo Strežba |
|
|
Splošno izobraževalni predmeti |
|