Izobraževalni program: KONFEKCIJSKI MODELAR
Sprejeto na 43.seji SS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 11. 2000
Oblikovanje tekstilij
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
21 |
84 |
105 |
2. |
60 |
80 |
140 |
skupaj |
81 |
164 |
245 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijaki:
1. letnik
informativni cilji |
formativni cilji |
Socializacijski cilji |
posebnosti v izvedbi |
|||
moda in oblačenje |
|
|
|
|||
|
|
Pridobi večjo samozavest, razvije večjo kritičnost. Pridobi večjo odgovornost, pridobi večjo motivacijo. Razvije občutek glede različnih oblikovnih vrednot. |
Pregled slikovnega gradiva (revije, časopisi, knjige, diapozitivi, videokasete itn.). Razprave o vseh oblikah in načinih oblačenja. |
|||
skladnost |
|
|
|
|||
|
|
Razvija boljši občutek za barve. Razvija boljši občutek za krojno in tekstilno skladnost. Pridobi večjo spretnost pri izbiranju. Razvija boljšo komunikativnost. Pridobi večjo samozavest. |
Vaje:
|
|||
modna risba |
|
|
|
|||
|
|
Razvija spretnost pri risanju, natančnost, kritičnost, samozavest. |
Vaje:
|
|||
oblikovanje oblačil in detajlov |
|
|
|
|||
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje:
|
|||
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje:
|
|||
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje:
|
|||
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje:
|
|||
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje:
|
|||
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje: oblikovanje hlačnega krila in različic. | |||
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje:
|
2. letnik
informativni cilji |
formativni cilji |
Socializacijski cilji |
posebnosti v izvedbi |
oblikovanje oblačil |
|
|
|
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje: modna kolekcija dvodelnih oblek iz primerne tkanine za različne sezone. |
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje: |
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje: modne kolekcije ženskih kostimov za različne sezone iz primernih tkanin. |
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje: |
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje: |
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje: |
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje: |
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje: |
|
|
Večja motivacija, večja kreativnost, večja samozavest, večja kritičnost, večja fleksibilnost, večja spretnost. |
Vaje: |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Risanje |
|
|
Konstrukcija in modeliranje |
|
Praktični pouk |
|