PREDMETNIK KONFEKCIJSKI TEHNIK (gluhi in naglušni dijaki in dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami) / PTI
PREDMETI |
1.letnik |
2.letnik |
SKUPNO
|
||
št.ur na |
št.ur.na |
||||
teden |
leto |
teden |
leto |
||
A.Splošno izobraževalni predmeti |
|||||
Slovenščina |
4 |
140 |
4 |
136 |
276 |
Angleščina |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Komunikacija |
1 |
35 |
1 |
34 |
69 |
Slovenski znakovni jezik |
1 |
35 |
1 |
34 |
69 |
Matematika |
4 |
140 |
4 |
136 |
276 |
Psihologija |
2 |
70 |
70 |
||
Fizika |
2 |
68 |
68 |
||
Kemija |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Športna vzgoja |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Skupaj A |
18 |
630 |
16 |
612 |
1242 |
B – Strokovno – teoretični predmeti |
|||||
Poznavanje materialov |
3 |
102 |
102 |
||
Estetika oblačenja |
2 |
70 |
70 |
||
Računalništvo |
2 |
70 |
70 |
||
Tehnologija konfekcije |
3 |
105 |
3 |
102 |
207 |
Osnove konstruiranja |
2 |
70 |
3 |
102 |
172 |
Študij dela in časa |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
Skupaj B |
11 |
385 |
11 |
374 |
759 |
C – Praktično izobraževanje v šoli |
|||||
Praktični pouk |
5 |
175 |
5 |
170 |
345 |
Č – Praktično izobraževanje v delovnem procesu |
|||||
Delovna praksa |
72 |
72 |
|||
D – Interesne dejavnosti |
|||||
Interesne dejavnosti (IND) – letno št.ur |
64 |
32 |
96 |
||
Skupno število ur pouka (A+B+C) |
34 |
1190 |
34 |
1156 |
2346 |
Št. ur praktičnega izobr. (C+Č) |
247 |
170 |
417 | ||
Št.ur izobraževanja v šoli (A+B+C+D) |
1254 |
1188 |
2442 | ||
Skupno št. ur izobržev. (A+B+C+Č+D) |
1326 |
1188 |
2514 | ||
Število tednov pouka |
35 |
34 |
69 | ||
Št.tednov prakt. izob. v del. procesu |
2 |
|
2 | ||
Št. tednov interesnih dejavnosti |
2 |
1 |
3 | ||
Skupno število tednov izobraževanja |
39 |
35 |
74 |
Pojasnilo k predmetniku:
Vsebine splošno izobraževalnega predmeta umetnost so integrirane v strokovno-teoretični predmet estetika oblačenja. Vsebine splošnoizobraževalnega predmeta informatika so integrirane v strokovno- teoretični predmet računalništvo. Vsebine strokovno-teoretičnega predmeta podjetništvo so integrirane v strokovno-teoretični predmet študij dela in časa.
Delitev dijakov v skupine
Letnik |
Predmet |
Letno št. ur za vaje* |
Št. dijakov v skupini** |
1. |
Praktični pouk |
175 |
Do 4 dijakov |
2. |
Praktični pouk |
175 |
Do 4 dijakov |
* Vaje, pri katerih se dijaki delijo v skupine.
** V skladu z Odredbo o normativih in standardih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami (Ur. l. RS, št. 39/97 in 62/01).
Znanje, ki ga morajo imeti izvajalci posameznega predmeta
Predmet |
Izvajalec |
Znanje |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti |
Angleščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz angleščine |
Slovenski znakovni jezik |
učitelj |
višja oziroma visokošolska izobrazba z opravljenim izpitom za tolmača |
Komunikacija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz defektologije surdo logo smeri |
Matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz matematike |
Psihologija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz psihologije |
Fizika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz fizike |
Kemija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz kemije |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
Poznavanje materialov |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz tekstilstva |
Estetika oblačenja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz modnega oblikovalstva |
Računalništvo |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz računalništva in informatike ali visokošolska izobrazba iz tekstilstva, ki je vključevala v dodiplomskem študiju najmanj 150 ur računalništva ali končan program izpopolnjevanja iz računalništva |
Tehnologija konfekcije |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz tekstilne tehnologije ali tekstilne konfekcije |
Osnove konstruiranja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz tekstilne tehnologije ali tekstilne konfekcije |
Študij dela in časa |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz tekstilstva |
Praktični pouk |
učitelj |
višja izobrazba iz tekstilstva |
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti dopolnilno izobrazbo defektološke smeri in znanje slovenskega znakovnega jezika.
Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje optimalnega razvoja posameznega mladostnika
Individualna specialno pedagoška pomoč na področju slušno, govorno in jezikovne rehabilitacije.