PREDMETNIK LESARSKI TEHNIK (gluhi in naglušni dijaki in dijaki z govorno-jezikovnimi motnjami) / PTI
P R E D M E T I |
1. letnik |
2. letnik |
SKUPNO |
|||
št. ur na |
št. ur na |
|||||
teden |
leto |
teden |
leto |
|||
A - Splošnoizobraževalni predmeti |
||||||
Slovenščina |
4 |
140 |
4 |
136 |
276 |
|
Angleščina |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
|
Komunikacija |
1 |
35 |
1 |
34 |
69 |
|
Slovenski znakovni jezik |
1 |
35 |
1 |
34 |
69 |
|
Umetnost |
1 |
35 |
35 |
|||
Matematika |
4 |
140 |
4 |
136 |
276 |
|
Psihologija |
2 |
70 |
70 |
|||
Fizika |
2 |
68 |
68 |
|||
Kemija |
2 |
70 |
70 |
|||
Športna vzgoja |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
|
Skupaj A |
19 |
665 |
16 |
544 |
1209 |
|
B - Strokovnoteoretični predmeti |
||||||
Tehnologija |
4 |
140 |
3 |
102 |
207 |
|
Konstrukcije |
4 |
140 |
3 |
102 |
242 |
|
Stroji in naprave |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
|
Organizacija in ekonomika |
2 |
70 |
2 |
68 |
138 |
|
Projektiranje |
|
|
3 |
102 |
102 |
|
Izbirni predmeti * |
|
|
2 |
68 |
68 |
|
Skupaj B |
12 |
420 |
15 |
510 |
965 |
|
C - Praktično izobraževanje v šoli |
||||||
Praktični pouk |
3 |
105 |
3 |
102 |
207 |
|
Č - Praktično izobraževanje v delovnem procesu |
||||||
Delovna praksa |
72 |
72 |
72 |
|||
D - Interesne dejavnosti |
||||||
Interesne dejavnosti |
64 |
32 |
96 |
|||
Skupno število ur pouka (A+B+C) |
34 |
1190 |
34 |
1156 |
2346 |
|
Št. ur praktičnega izobraževanja (C+Č) |
177 |
102 |
279 |
|||
Št. ur izobraževanja v šoli (A+B+C+D) |
1254 |
1188 |
2442 |
|||
Skupno št. ur iz. (A+B+C+Č+D) |
1326 |
1188 |
2514 |
|||
Št. tednov pouka |
35 |
34 |
69 |
|||
Št. tednov prakt. izobr. v del. procesu |
2 |
2 |
||||
Št. tednov interesnih dejavnosti |
2 |
1 |
3 |
|||
Skupno število tednov izobraževanja |
39 |
35 |
74 |
Pojasnilo k predmetniku:
Vsebine predmeta informatika so integrirane z uporabo računalniških programskih paketov za strokovna področja v strokovno teoretičnih predmetih tehnologija, konstrukcije ter organizacija in ekonomika.
*Preglednica izbirnih predmetov
Predmeti |
1. letnik |
2. letnik |
Skupno št. ur |
||
št. ur na |
št. ur na |
||||
teden |
leto |
teden |
leto |
||
Tehnologija ali konstrukcije ali stroji in naprave ali organizacija in ekonomika ali projektiranje | 2 | 68 | 68 |
Delitev dijakov v skupine
Letnik |
Predmet |
Letno št. ur za vaje* |
Št. dijakov |
1. |
Praktični pouk |
105 |
do 4 |
2. |
Praktični pouk |
102 |
do 4 |
* Vaje, pri katerih se dijaki delijo v skupine.
** V skladu z Odredbo o normativih in standardih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami (Ur. l. RS, št. 39/97 in 62/01).
Znanje, ki ga morajo imeti izvajalci posameznega predmeta
Predmet |
Izvajalec |
Znanje |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenskega jezika in književnosti |
Tuji jezik |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika |
Slovenski znakovni jezik |
učitelj |
višja oziroma visokošolska izobrazba z opravljenim izpitom za tolmača |
Komunikacija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz defektologije surdo logo smeri |
Umetnost |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz umetnosti ali umetnostne zgodovine |
Matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz matematike |
Psihologija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz psihologije |
Fizika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz fizike |
Kemija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz kemije |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
Tehnologija |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva |
Konstrukcije |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva ali arhitekture ali industrijskega oblikovanja |
Stroji in naprave |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva ali strojništva |
Organizacija in ekonomika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva ali organizacije dela |
Projektiranje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz lesarstva ali arhitekture |
Praktični pouk |
učitelj |
višješolska izobrazba iz lesarstva ali srednja strokovna izobrazba iz lesarstva |
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti dopolnilno izobrazbo defektološke smeri in znanje slovenskega znakovnega jezika.
Dejavnosti, ki so potrebne za doseganje optimalnega razvoja posameznega mladostnika
Individualna specialno pedagoška pomoč na področju slušno, govorno in jezikovne rehabilitacije.