Izobraževalni program: MEDIJSKI TEHNIK
Sprejeto na 62. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, 17. 12. 2002
MULTIMEDIJSKO OBLIKOVANJE
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
|
1. |
70 |
70 |
140 |
2. |
34 |
34 |
68 |
skupaj |
104 |
104 |
208 |
* T- teoretični pouk, seminarji, projektno delo
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev
Pri predmetu dijak:
INFORMATIVNI CILJI | FORMATIVNI CILJI | SOCIALIZACIJSKI CILJI | POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Opredelitev multimedije |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Usvaja strokovno terminologijo. Zaveda se pomembnosti novih tehnologij. |
Ogled multimedije: zgoščenka, internet, dvd. |
Uvod v izdelavo multimedije |
|||
|
|
Zaveda se pomena načrtovanja. Razvija inovativnost in sposobnost komuniciranja v skupini ter strokovnost. |
Ogled in analiza multimedijskega računalnika. Risanje diagramov. |
Poklici in znanja, potrebna za izdelavo multimedije |
|||
|
|
Razvija sposobnost komuniciranja in strokovnost. Zaveda se pomena skupinskega dela. |
Ogled profesionalnega studia za multimedijo. |
|
|||
Strojna in Programska oprema za multimedijo (splošno) |
|||
|
|
Razvija strokovnost. Zaveda se pomena ustrezne izbire in povezljivosti med posameznimi programskimi orodji. |
Ogled programske opreme po posameznih področjih. Demonstracija. |
Specialna orodja za oblikovanje multimedije |
|||
|
|
Razvija natančnost in skrbnost pri delu s programskim orodjem. |
Ogled programskega orodja za »authoring«. Vaje s programskim orodjem. |
Sprejem, priprava in obdelava osnovnih vhodnih podatkov |
|||
|
|
Razvija natančnost in strokovnost pri uporabi posameznih gradnikov multimedije. |
Simulacija postopka sprejema materialov. |
Zvok |
|||
|
|
Razvija natančnost pri obdelavi zvoka in pri pripravi zvoka v različnih kvalitetah. |
Delo s programskim orodjem za obdelavo zvoka. Digitalizacija. Obdelava in konverzija v ustrezen format za nadaljnjo obdelavo. |
Slikovni material in računalniška grafika |
|||
|
|
Razvija natančnost pri obdelavi zvoka in pri pripravi slik v različnih kvalitetah. |
Obdelava slikovnega materiala in pretvarjanje formatov v ustreznem programskem orodju. Opredelitev vhodnega in izhodnega formata za nadaljnjo obdelavo. Nadzorovanje kvalitete zapisa. |
Animacija |
|||
|
|
Zaveda se strokovnosti in razvija ustvarjalnost. |
Izdelava enostavne animacije s programskim orodjem. |
Video |
|||
|
|
Pozna občutek za odgovornost in kvaliteto pri izdelavi videoizdelka. |
Določitev formata, ustreznega za nadaljnjo obdelavo in pretvarjanje. Izbira in nastavitev stiskanja. |
Multimedija in internet |
|||
|
|
Razvija strokovnost in se zaveda pomembnosti različnih tehnologij. |
Ogled multimedijske predstavitve na internetu. |
Načrtovanje izdelave in ocena stroškov |
|||
|
|
Zaveda se odgovornosti pri načrtovanju izdelka. Razvije sposobnost komuniciranja. |
Vaje iz načrtovanja in spremljanja nalog in urejanja dokumentacije. |
Oblikovanje strukture |
|||
|
|
Razvija ustvarjalnost pri oblikovanju strukture za multimedijski izdelek. Razvija občutek za odgovornost. |
Vaje iz oblikovanja strukture. Risanje idejnih zamisli. |
Izdelava multimedije |
|||
|
|
Razvija občutek za skupinsko delo in vztrajnost. |
Izdelava multimedijske predstavitve v programskem orodju za »authoring«. Integracija osnovnih gradnikov multimedije. Preskušanje izdelka. |
Izdelava multimedije za www |
|||
|
|
Razvija vztrajnost in natančnost. |
Izdelava multimedijskih spletnih strani. |
Distribucija multimedijskega izdelka |
|||
|
|
Razvija odgovornost pri izdelavi končnega izdelka. |
Izdelava cd rom. Prenos spletne predstavitve na spletni strežnik. |
Projektno delo |
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Potreben je nadzor pri delu z računalnikom, ocenjuje se sposobnost uporabe računalnika v praksi.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
Predmet |
Znanja |
|
|
Fotografija in videotehnika |
|
|
Informatika |
|
|
Digitalna tipografija in reprodukcija |
|