Izobraževalni program: TEHNIK ZDRAVSTVENE NEGE
Sprejeto na 43.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 10. 11. 2000
ANATOMIJA IN FIZIOLOGIJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
56 |
14 |
70 |
2. |
|
||
skupaj |
56 |
14 |
70 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
Celica |
Dijak |
Dijak |
Vaja |
|
|||
Tkiva |
|
Mikroskopiranje histoloških preparatov. |
|
Skelet |
|
|
|
|
|
Se zaveda pomena telesne aktivnosti za pravilen razvoj gibal. |
Prepoznavanje in orientacija kosti hrbtenice, prsnega koša in medenice na modelih in skicah. Prepoznavanje in orientacija kosti obeh ekstremitet in glave na modelih in skicah. |
Mišičje |
|
|
|
|
Prepoznavanje skeletnih mišic na modelih in skicah, določanje narastišč in pritrdišč mišic. |
||
Živčevje |
|
|
|
|
|
Prepoznavanje in orientacija delov živčevja na modelih in skicah. Sekcija sesalčjih možganov. |
|
Prebavila |
|
|
|
|
|
Se zaveda pomena zdrave prehrane za svoje zdravje. |
Prepoznavanje in orientacija delov prebavil in prebavnih žlez na modelih in skicah. Delovanje
prebavnih encimov Jezik kot prebavni organ in kot kemoreceptor. |
Obtočila |
Se zaveda nevarnosti kajenja in uživanja alkohola za srce in ožilje. |
Prepoznavanje in orientacija srca in ožilja na modelih in skicah. Sekcija sesalčjega srca. Opazovanje delovanja srca, označevanje toka krvi skozi srce, merjenje pulza. |
|
Dihala |
|
|
|
|
|
Se zaveda nevarnosti kajenja in onesnaženega zraka za dihala. |
Prepoznavanje in orientacija delov dihal na modelih in skicah. Sekcija sesalčjih pljuč. Nastajanje co2 pri človeku. |
Izločala |
|
|
|
Sečila |
|
|
|
|
|
Prepoznavanje in orientacija delov sečil na modelih in skicah. Sekcija sesalčjih ledvic. |
|
Koža |
|
Se zaveda pomena osebne higiene za vzdrževanje zdrave kože. |
|
Čutila |
|
|
|
|
|
||
Oko |
|
Sekcija sesalčjega očesa. |
|
Uho |
|
|
|
|
|
||
Koža |
|
Se zaveda pomena pravilne uporabe zaščitnih krem pri sončenju. |
Koža kot čutilo. |
Endokrine žleze |
|
|
|
|
|
||
Spolovila |
|
|
|
|
|
Se zaveda pomembnosti higiene svojih sečil in spolovil. Se zaveda pomena odgovornega načrtovanja družine. |
Prepoznavanje in orientacija delov moških in ženskih spolovil na modelih in skicah. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Patologija in patološka fiziologija z osnovami interne medicine 1. letnik |
|
|
Patologija in patološka fiziologija z osnovami interne medicine 1. letnik Zdravstvena nega in prva pomoč Etika in psihologija 2. letnik |
|
|
Zdravstvena
nega in prva pomoč |
|
|
Zdravstvena nega in prva pomoč 1. Letnik |
|
|
Farmakologija 2. letnik Osnove kliničnih predmetov 2. letnik Zdravstvena nega in prva pomoč Patologija in patološka fiziologija z osnovami interne medicine 1. letnik Zdravstvena nega in prva pomoč |
|
|
Patologija
in patološka fiziologija z osnovami interne medicine Zdravstvena nega in prva pomoč Osnove kliničnih predmetov 2. letnik Zdravstvena nega in prva pomoč |
|
|
Osnove kliničnih predmetov 2. letnik Zdravstvena nega in prva pomoč Patologija
in patološka fiziologija z osnovami interne medicine Zdravstvena nega in prva pomoč |
|
|
Osnove kliničnih predmetov 2. letnik Zdravstvena nega in prva pomoč Patologija in patološka fiziologija z osnovami interne medicine 1. letnik |
|
|
Osnove kliničnih predmetov 2. letnik Zdravstvena nega in prva pomoč |
|
|
Osnove kliničnih predmetov 2. letnik Patologija in patološka fiziologija z osnovami interne medicine 1. letnik |
|
|
Zdravstvena nega in prva pomoč Komunikacija 1. letnik Etika in psihologija 2. letnik |
|
|
Zdravstvena nega žene |
|