Izobraževalni program: ADMINISTRATOR
Sprejeto na 62. seji Strokovnega sveta RS za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 17. 12. 2002
TELEKOMUNIKACIJE
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
|
3. |
70 |
32 |
102 |
skupaj |
70 |
32 |
102 |
Dijak:
Vsebine in INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Dijak:
|
Dijak pozna pomen telekomunikacij:
|
Dijak krepi medsebojne odnose in spodbuja zaupljivost. |
|
Dijak:
|
Dijak pozna karakteristične številke v TP:
|
Dijak razvija poklicno etiko. |
|
Dijak:
|
Dijak zna uporabljati:
|
Dijak razvija občutek za natančnost, ustvarjalnost, urejenost in preglednost. |
|
Dijak:
|
Dijak zna uporabljati:
|
Dijak razvija sposobnost natančnega in pravilnega izražanja. |
|
Dijak:
|
Dijak pozna delovanje JATC in NTC
|
Dijak razvija motorične in psihofizične spretnosti, razvija strokovno odgovornost. |
|
Dijak:
|
Dijak pozna delovanje klicnega centra
|
Dijak razvija motorične in psihofizične spretnosti, razvija strokovno odgovornost. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje ustno.
Splošno: predmet telekomunikacije se v veliki meri dopolnjuje s predmeti: poslovna informatika, praktični pouk, retorika in trženje. Prilagoditi se je treba tudi potrebam splošno-izobraževalnih predmetov, predvsem pri izvajanju pouka v učnem podjetju je prepletenost znanj različnih predmetov toliko bolj izrazita in tudi pomembna.