Izobraževalni program: FARMACEVTSKI PROCESNIČAR
SISTEMI KAKOVOSTI
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
||
2. |
|
||
3. |
24 |
10 |
34 |
skupaj |
24 |
10 |
34 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
INFORMATIVNI CILJI IN VSEBINE |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Definicija kakovosti |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Sprejema filozofijo kakovosti kot strategijo uspeha. |
|
Sodobna filozofija kakovosti |
|
|
|
|
|
Povečuje interes za spremljanje novosti. Razvija občutek za uporabo teoretičnih znanj v praksi. |
|
Zagotavljanje kakovosti |
|
|
|
|
|
Se zave, da je kakovost izdelka rezultat vseh aktivnosti v podjetju. Se zave pomena skupinskega dela. Navaja se na komuniciranje z ostalimi sodelavci. Razvija občutek odgovornosti za svoje delo in delo skupine. Dojame organiziranost podjetja. Se zave pomena identifikacije posameznika s cilji podjetja. |
|
Osnovni sistem kakovosti |
|
|
|
|
|
Razvija čut za jasnost in doslednost. Se zave pomena skupinskega dela. Razvija odnos za vestno in natančno delo. Se zave pomena vloge vestne in natančne dokumentacije pri zagotavljanju kakovosti. Pridobi spoznanja o možnostih za izboljšanje procesov in kontinuiranih izboljšav. Razvija občutek za sistemsko zmanjševanje neskladnih izdelkov. Spozna poti in pravila komuniciranja, Razvija občutek za red, natančnost, strokovnost, zanesljivost, ustvarjalnost, varčnost, skrbnost, osebno, poklicno in delovno odgovornost, vztrajnost in inovativnost pri delu, |
Vaja: izvajanje vhodne in procesne kontrole. |
SIST ISO 9001 in SIST ISO 9002 |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za uporabo teoretičnih znanj v praksi. |
Ogled filmov: iso 9001 in uvod v statistično obvladovanje procesov. |
Dobra proizvodna praksa (DPP) |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za uporabo teoretičnih znanj v praks.i |
|
Dokumentacija sistema kakovosti |
|
|
|
|
|
Pridobi občutek za uporabo dokumentacije v praksi. Se zave pomena vloge vestne in natančne dokumentacije pri zagotavljanju kakovosti. Razvija občutek za red, natančnost, strokovnost, zanesljivost, skrbnost, vestnost, osebno, poklicno in delovno odgovornost pri uporabi dokumentacije. |
Vaja: |
Informacijski sistem |
|
|
|
|
|
Spozna možnosti in pomen uporabe informacijskega sistema v podjetju. |
|
Notranje in zunanje presoje sistema kakovosti |
|
|
|
|
|
Se zave pomena in vloge presoj in inšpekcij. Pridobi občutek vloge presojanca. |
Vaja: |
Poslovnik kakovosti |
|
|
|
|
|
Osvoji zgradbo sistema kakovosti. Osvoji pomen certificiranja. Se zave pomembnosti dokumenta. |
|
Prednosti urejenega sistema kakovosti |
|
|
|
|
|
Se zave pomembnosti urejenega sistema kakovosti in vpliva na poslovne rezultate podjetja. |
|
Neurejen sistem kakovosti |
|
|
|
|
|
Se zave pomembnosti neurejenega sistema kakovosti in vpliva na poslovne rezultate podjetja. |
|
Stroški kakovosti |
|
|
|
|
|
Se zave pomena spremljanja stroškov kakovosti. Razvija občutek za nepotrebne stroške in se zave možnosti ukrepanja. |
|
Ogled farmacevtskega podjetja |
|
|
|
|
|
Se zave osebne, poklicne in delovne odgovornosti ter vloge sistema kakovosti v podjetju. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Farmacevtska kemija z analizo zdravil |
|
|
Farmacevtska tehnologija |
|
|
Biologija s somatologijo |
|
|
Praktični pouk |
|