Izobraževalni program: FARMACEVTSKI PROCESNIČAR
STROJESLOVJE IN REGULACIJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
105 |
35 |
140 |
2. |
70 |
35 |
105 |
3. |
68 |
34 |
102 |
skupaj |
243 |
104 |
347 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijaki se delijo v skupine v 1. letniku pri 18 urah; v 2. letniku pri 18 urah; v 3. letniku pri 34 urah.
Pri predmetu dijaki:
1. letnik
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Tehnična dokumentacija |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Se zave pomena tehničnega risanja za razumevanje delovanja posameznih delovnih strojev. Razvija prostorsko predstavo. |
Vaja: |
Materiali |
|
|
|
|
|
Se zave pomena uporabe ustreznega materiala v farmacevtski industriji, posebej delov, ki so v direktnem stiku z aktivno učinkovino. |
Vaja: |
Strojni elementi |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost sporočanja s skico. |
Vaja: |
|
|||
Sklopi strojev |
|
|
|
|
|
Se zna s pomočjo tehniških simbolov strokovno izražati. |
Vaja: |
Stroji v farmacevtski industriji |
|
|
|
|
|
Spozna pomen sodelovanja pri izvedbi nalog. |
|
Proizvodne linije v farmacevtski industriji |
|
|
|
|
|
Prepoznava tehnično dokumentacijo. |
Vaja: |
Varno delo in varnostne naprave |
|
|
|
|
|
Razvija občutek odgovornosti do samega sebe, soljudi in materialnih dobrin. Razvija občutek odgovornosti do samega sebe, soljudi in materialnih dobrin. |
Vaja: |
Vzdrževanje strojev |
|
|
|
|
|
Spozna pomen zanesljivosti sistemov. |
Demonstracija: Vaja: |
Maziva |
|
|
|
|
|
Spozna pomen uporabe ustreznih maziv v farmacevtski industriji. |
|
Informacijska tehnologija |
|
|
|
|
|
Sprejema računalnik kot orodje za obdelavo podatkov. |
Vaje: |
Delo z računalnikom |
|
|
|
|
|
Vaje: |
|
Fizikalne veličine in merski sistem |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za natančnost pri delu in odgovornost za svoje rezultate. Spozna pomen kolektivnega dela in odvisnost uspeha pri delu od doslednosti in poštenja kolegov. |
·Vaja: |
Električne veličine: tok, napetost, upornost |
|
|
|
|
|
Spozna pomen sodelovanja za hitrejše osvajanje znanja. |
Ogled videofilmov. Vaja: |
Osnove električnih vezij |
|
|
|
|
|
Se zna s pomočjo tehniških simbolov strokovno izražati. Prepoznava in razume tehnično (načrtno) dokumentacijo. |
Vaja: |
Električna moč in delo |
|
|
|
|
|||
Izmenični električni tok |
|
|
|
|
|
Se zaveda omejenosti energetskih virov. Razume potrebo po preudarni rabi energije. |
Vaja |
Trasformatorji in usmerniki |
|
|
|
|
|
Vaja: |
|
Elektromotorji in generatorji |
|
|
|
|
|
||
Računalništvo, algebra logike |
|
|
|
|
|
Spoznava povezanost življenja s tehniškimi rešitvami, ki omogočajo hitro odzivanje na spremembe v sistemih. |
Vaja: |
Elektronika |
|
|
|
|
|
Zna presoditi pomen elektronike za prehod v informacijsko družbo. |
Vaja: |
Energetski mediji |
|
|
|
|
|
Razvija poklicno pripadnost in občutek za varčno uporabo energije. |
Vaje: |
Klimatizacija |
|
|
|
|
|||
Pnevmatika |
|
|
|
|
|
Vaje: |
|
Osnove regulacij |
|
|
|
|
|
Razume pomen zanesljivosti pri izvajanju meritev. |
Vaja: |
Izvajalni členi regulacijskih zank |
|
|
|
|
|
Spozna pomen sodelovanja pri izvedbi naloge. |
Vaja: |
Risanje procesno-regulacijskih shem |
|
|
|
|
|
Ogled naprav v industriji omogoča vpogled v resnične probleme, ki izvirajo iz nerazumevanja procesov. |
Vaja: |
Daljinsko vodenje procesov in osnove avtomatizacije |
|
|
|
|
|
Razume, da je v interesu celotne proizvodnje, da ima vodstvo nadzor nad dogajanjem v proizvodnji nad kvaliteto in varnostjo dela. |
Ogled procesa v farmacevtski proizvodnji, ki temelji na bioreakcijskem inženirstvu. |
3. letnik
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
Merilni sistemi |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razume pomen skupne odgovornosti za delovanje merilnega sistema in pomen rednega vzdrževanja merilnikov. |
Vaja: |
Merilniki temperature |
|
|
|
|
|
Razume pomen natančnih meritev in potrebo po rednem kalibriranju vseh merilnikov |
Vaja |
Merilniki tlaka |
|
|
|
|
|
Razume potrebe po varnosti pri meritvi in regulaciji tlaka. |
Vaja: |
Merilniki pretoka |
|
|
|
|
|
Vaja |
|
Merjenje premika in sile |
|
|
|
|
|
Vaja: |
|
Merjenje sestave |
|
|
|
|
|
Vaja: |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Potreben je nadzor pri delu z računalnikom, ocenjuje se sposobnosti uporabe računalnika v praksi.
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Farmacevtska tehnologija |
|
|
Praktični pouk iz farmacevtske tehnologije |
|
|
Matematika |
|
|
Slovenski jezik |
|
|
Farmacevtska tehnologija Angleški jezik |
|
|
Praktični pouk iz farmacevtske tehnologije |
|
|
Praktični pouk iz farmacevtske tehnologije |
|