Izobraževalni program: KMETOVALKA GOSPODINJA (šs)
Sprejeto na 38.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 14. 4. 2000
TEKSTILIJE IN UREJANJE DOMA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
62 |
8 |
70 |
2. |
62 |
8 |
70 |
3. |
60 |
10 |
68 |
skupaj |
182 |
26 |
208 |
* T - teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V- vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Dijak:
1. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
UVOD |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija poklicno odgovornost. Osvaja sposobnost komuniciranja. |
Ogled: šolska šivalnica in tkalnica. |
RAZDELITEV TKANIN PO UPORABI |
|
|
|
|
|
Zave se pomena estetike oblačenja. Razvija strokovnost. Zave se prednosti naravnih materialov. Razvija čut za estetiko in natančnost. Razvija strokovnost. |
Prikaz: Ogled: tekstilna trgovina. Vaja: ugotavljanje vpojnosti naravnih rastlinskih materialov. |
|
|
||
|
|
Demonstracija: izbira dodatkov - vzorci. |
|
PLETENJE |
|
|
|
|
|
Razvija čut za natančnost in estetiko. Zave se prednosti naravnih materialov. Razvija čut za natančnost. |
Ogled: tovarna pletenin. |
USNJE IN KRZNO |
|
|
|
|
|
Krepi ekološko zavest. |
Vaja: prikaz vzorcev usnja. |
2. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
VZDRŽEVANJE IN NEGA TEKSTILA |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija čut za higieno. Razvija čut za estetiko. Krepi ekološko zavest. Razvija občutek za natančnost pri delu. |
Ogled: kemična čistilnica in pralnica. |
DOM, VODA IN OKOLJE |
|
|
|
|
|
Razvija ekološko zavest. |
Vaja: analiza pitne vode. |
DOM, ODPADKI IN OKOLJE |
|
|
|
|
|
Razvija ekološko zavest. |
Vaja: sortiranje odpadkov. |
DOM, ENERGIJA IN OKOLJE |
|
|
|
|
|
Razvija občutek za varčnost. |
Ogled: kurilne naprave. |
3. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
Socializacijski cilji |
Posebnosti v izvedbi |
ZGODOVINA OBLAČENJA |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvije občutek za estetiko. |
Ogled: modna revija, videokaseta. |
OBLAČILNA TEHNOLOGIJA |
|
|
|
|
|
Razvija čut za natančno delo. Razvija pozitiven odnos do dela. |
Ogled: obrat oblačilne tehnologije. |
KULTURNA DEDIŠČINA |
|
|
|
|
|
Zave se pomena kulturne dediščine. Razvija občutek pripadnosti slovenski kulturi. Zave se smisla ohranjanja kulturne dediščine. Zave se pomena za oživljanje starih običajev. |
Ogled: |
OBLIKOVANJE DOMA |
|
|
|
|
|
Razvija občutek pripadnosti slovenski kulturi. Krepi ekološko zavest. |
Ogled: slikovni material. |
STANOVANJSKI PROSTORI IN INSTALACIJE |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost in varčnost. |
Ogled: |
OPREMLJANJE DOMA |
|
|
|
|
|
Razvija strokovnost in inovativnost. |
Vaja: načrt opremljanja stanovanjskih prostorov. Ogled: dekorativni predmeti. |
VZDRŽEVANJE DOMA |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, ekološko zavest in osebno odgovornost. |
Prikaz: čistila. Demonstracija: čiščenja z večnamenskim čistilnim strojem. |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Splošno
Znanje tega predmeta se vsebinsko povezuje z naslednjimi predmeti: rastlinska proizvodnja, praktični pouk.
Konkretno
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Rastlinska proizvodnja |
|
|
Praktični pouk |
|