Izobraževalni program: OSKRBNIK/OSKRBNICA
PRAKTIČNI POUK – OBLIKOVANJE TEKSTILA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
25 |
150 |
175 |
2. |
15 |
160 |
175 |
3. |
15 |
160 |
175 |
skupaj |
55 |
470 |
525 |
Pri predmetu dijak:
INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOST V IZVEDBI |
Delovna sredstva in pribor |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Pridobiva pravilen odnos do delovnih sredstev in poklica. |
|
Osnovne lastnosti materialov |
|
|
|
|
|
Razvija pravilen odnos do tekstilnih materialov. |
|
Ročno šivanje |
|
|
|
|
Razvija natančnost. |
||
Vezenje, pletenje |
|
Razvija natančnost in ustvarjalnost. |
|
Spoznavanje šivalnega stroja |
|
|
|
|
|
Pridobiva pravilen odnos do delovnih sredstev. |
|
Likanje in fiksiranje medvlog |
|
|
|
|
|
Pridobiva pravilen odnos do delovnih sredstev. Razvija sposobnost za varno delo. Razvija natančnost, doslednost. |
|
Strojno šivanje |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnosti za varno delo. Razvija natančnost, doslednost. |
|
Specialni stroj za ometični obod |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, zanesljivost. |
|
Zavese, prti, posteljnina, dekorativni izdelki |
|
Razvija natančnost, zanesljivost. Razvija ustvarjalnost. |
|
Slikanje na svilo, izdelava igrač iz blaga |
|
Razvija ustvarjalnost. |
|
Jemanje mer |
|||
|
|
Razvija natančnost pri jemanju mer. |
|
Izdelava ženskega krila |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost, varčnost pri krojenju. Razvija osebno odgovornost. Je ustvarjalen. |
|
Izdelava hlač (ženske hlače, otroške hlače) |
|
|
|
|
|
Razvija osebno odgovornost, natančnost. Varčnost pri krojenju. S pridobljenim znanjem si pridobiva zanesljivost pri delu. |
|
Izdelava ženske srajčne bluze in otroške bluze |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost. Se zave odgovornosti pri delu. |
|
Priprava krojev s pomočjo modnih revij in spreminjanje krojev |
|
|
|
|
|
Je ustvarjalen. Razvija strokovnost pri svojem delu. Razvija natančnost. |
|
Izdelava oblačil lahke konfekcije po lastni izbiri |
|
Je ustvarjalen. Razvija natančnost. Se zave poklicne odgovornosti. |
Ogledi tekstilnih in konfekcijskih tovarn. Ogledi specializiranih sejmov in prireditev (sejem mode, modni bazar, modne revije). |
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
LETNIK |
OCENJEVALNO OBDOBJE |
PREVERJANJE IN OCENJEVANJE |
1 |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
2. |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
3. |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Poznavanje tekstilij |
|
|
Kultura bivanja |
|
|
Matematika |
|
|
Priprava in serviranje jedi |
|
|
Tuji jezik |
|