Izobraževalni program: ARANŽERSKI TEHNIK
Sprejeto na 52.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 26. 10. 2001
TRŽENJE
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
50 |
20 |
70 |
2. |
50 |
20 |
70 |
3. |
50 |
20 |
70 |
4. |
48 |
20 |
68 |
skupaj |
198 |
80 |
278 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
1.letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
OSNOVNI POJMI TRŽENJA |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija strokovno odgovornost. Razvija osebno odgovornost. Ozavešča relacije: posameznik-podjetje-družba. |
Analizira koncepte poslovanja iz prakse. |
NAKUPNO VEDENJE PORABNIKOV |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost vživljanja v vloge kupca,porabnika, tržnika. Razvija sposobnost opazovanja. Razvija komunikacijske sposobnosti. |
Simulira in analizira nakupne situacije. |
IZDELEK |
|
|
|
|
|
Razvija ustvarjalnost in inovativnost. Razvija strokovno odgovornost. Razvija poštenost do strank. Razvija ekološko zavest. Razvija varčnost. |
Prikaže izdelčni splet na praktičnih primerih (katalogih izdelkov). Izdela in prikaže koncept novega izdelka. Pišče primere vseh vrst blagovnih znamk v praksi. Išče ideje za nove oblike embalaže. |
STORITVE |
|
|
|
|
|
Razvija strokovno odgovornost. Razvija poštenost do strank. |
Primerja trženje storitev in trženje izdelkov na praktičnih primerih. Išče storitvene znamke in jih predstavi. Predstavi svoj pogled na kakovost storitev. |
2. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
TRŽNO KOMUNICIRANJE |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija strokovno odgovornost. Utrjuje sposobnost komuniciranja. Razvija kreativnost. Razvija tolerantnost. Razvija sposobnost vživljanja. |
Izdela in predstavi načrt tržnega komuniciranja. Za konkretni primer izdela oglasno sporočilo. |
CENOVNE STRATEGIJA |
|
|
|
|
|
Razvija natančnosti. Razvija zanesljivost. |
Z instrumentom cenovne elastičnosti meri odziv kupcev na spremembo prodajnih cen. |
POSREDNIKI NA PRODAJNI POTI |
|
|
|
|
|
Razvija strokovno odgovornost. Razvija poštenost do strank. Razvija natančnost. |
Izdela in predstavi shemo prodajnih poti za izbrano podjetje. |
3. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
TRGOVINA NA DROBNO |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija strokovno odgovornost. Razvija kreativnost. Razvija spretnost opazovanja. |
Izdela poročilo o obisku prodajaln. |
NEPOSREDNO TRŽENJE |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost. |
Prikaže primere elektronskega trženja iz prakse. |
ZADOVOLJSTVO KUPCEV |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost vživljanja. Razvija načelo varčnosti. Razvija kreativnost. |
Izdela in predstavi intervju s kupci o zadovoljstvu po nakupu. |
4. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
STRATEŠKO UPRAVLJANJE TRŽENJA |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija strokovno odgovornost. Razvija sposobnost opazovanja. |
Izdela in predstavi swot analizo za določeno podjetje. Predstavi segmentacijo trga za izbran izdelek ali storitev. |
TRŽENJSKI INFORMACIJSKI SISTEM |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost. Razvija strokovno odgovornost. Razvija zmožnost predvidevanja. |
Izdela enostavno tržno raziskavo in prikaže rezultate. |
GLOBALNO TRŽENJE |
|
|
|
|
|
Razvija tolerantnost in spoštovanje. |
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Zgodovina |
|
|
Psihologija |
|
|
Kemija s poznavanjem blaga |
|
|
Metode oglaševanja |
|
|
Poslovno komuniciranje |
|
|
Pospeševanje prodaje |
|