Izobraževalni program: ARANŽERSKI TEHNIK
Sprejeto na 52.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 26. 10. 2001
PODJETNIŠTVO
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
|  
           Letnik  | 
         
           Oblike izobraževalnega dela  | 
      ||
|  
           
  | 
         
           Teorija (ur)  | 
         
           Vaje (ur)  | 
         
           Skupaj (ur)  | 
      
|  
           1.  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           2.  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           3.  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           4.  | 
         
           28  | 
         
           40  | 
         
           68  | 
      
|  
           skupaj  | 
         
           28  | 
         
           40  | 
         
           68  | 
      
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
4. letnik
|  
           VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI  | 
         
           FORMATIVNI CILJI  | 
         
           SOCIALIZACIJSKI CILJI  | 
         
           POSEBNOSTI V IZVEDBI  | 
      
|  
           PODJETNIŠTVO  | 
         
           Dijak  | 
         
           Dijak  | 
         
           
  | 
      
|  
           
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Razvija zanimanje za podjetništvo Povezuje teorijo s prakso Razvija podjetniško mišljenje.  | 
         
           
 
 
  | 
      
|  
           PODJETNIK  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           
 
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           Krepi pozitivne osebnostne lastnosti. Razvija podjetniške lastnosti. Krepi osebno predstavitev. Razvija smisel za komunikacijo v skupni. Razvija pogajalske sposobnosti. Razvija moralno etične vrline. Povezuje teorijo s prakso. Ugotavlja možnosti za osebno kariero. Povezuje teorijo s prakso.  | 
         
           
 
 
 
 
 
  | 
      
|  
           PODJETNIŠKE ENOTE  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           
  | 
         
           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
         
           Razvija sposobnost opazovanja ekonomskega okolja. Razvija socialno povezanost z delovnim okoljem. Razvija odnos do lastnine. Krepi komunikacijske spretnosti. Razvija podjetniško razmišljanje. Ugotavlja možnosti za osebno kariero. Razvija ekološko zavest.  | 
         
           
 
 
 
 
 
 
  | 
      
|  
           OD PODJETNIŠKE IDEJE DO NJENE URESNIČITVE  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           Poslovne zamisli  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           
 
 
  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
         
           Se nauči načrtno reševati probleme. Razvija domiselnost in krepi ustvarjalno in logično mišljenje. Krepi spoznanje o dobri zamisli. Krepi komunikacijske spretnosti. Razvija sodelovanje v skupini. Razvija zavest o pomenu tržnega okolja za uresničitev zamisli. Razvija vztrajnost. Se zave pomena načrtovanja dela. Razvija osebno odgovornost. Razvija strokovno odgovornost.  | 
         
           
 
 
 
 
  | 
      
|  
           Dejavnosti za pripravo poslovnega načrta  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
        |
|  
           
  | 
         
          
 
  | 
         
           Razvija sposobnosti sodelovanja v skupini. Razvija podjetniško razmišljanje. Razvija ustvarjalnost. Krepi komunikacijske spretnosti. Razvija osebno, delovno in strokovno odgovornost. Razvija sposobnost ekonomičnega presojanja. Razvija zanesljivost, natančnost, točnost. Razvija podjetniško razmišljanje.  | 
         
          
  | 
      
|  
           Poslovni načrt  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
         
           
  | 
      
|  
           
 
  | 
         
          
 
  | 
         
           Povezuje teorijo s prakso. Razvija sposobnosti za vodenje skupin oziroma za vključevanje v timsko delo. Razvija pogajalske in druge komunikacijske spretnosti. Razvija osebno, delovno in strokovno odgovornost. Razvija sposobnost ekonomičnega presojanja. Razvija samoiniciativnost. Razvija zanesljivost, natančnost, točnost. Krepi podjetniško razmišljanje.  | 
         
          
  | 
      
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
|  
           Znanja  | 
         
           Povezava s predmetom  | 
      |
|  
           
  | 
         
           Predmet  | 
         
           Znanja  | 
      
|  
           
 
  | 
         
           Metode oglaševanja  | 
         
           
 
 
 
 
 
  | 
      
|  
           
 
 
 
  | 
         
           Pospeševanje prodaje  | 
         
           
 
 
 
 
 
  | 
      
|  
           
 
 
 
  | 
         
           Trženje  | 
         
           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
      
|  
           
 
 
  | 
         
           Poslovno komuniciranje  | 
         
           
 
 
 
 
 
 
 
  | 
      
|  
           
 
 
  | 
         
           Psihologija  | 
         
           
 
  | 
      
|  
           
 
  | 
         
           Slovenščina  | 
         
           
 
 
 
  |