Izobraževalni program: ARANŽERSKI TEHNIK
Sprejeto na 52.seji Strokovnega sveta za poklicno in strokovno izobraževanje, dne 26. 10. 2001
METODE OGLAŠEVANJA
Po posameznih letnikih in oblikah izobraževalnega dela.
Letnik |
Oblike izobraževalnega dela |
||
|
Teorija (ur) |
Vaje (ur) |
Skupaj (ur) |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
35 |
70 |
105 |
4. |
34 |
68 |
102 |
skupaj |
69 |
138 |
207 |
* T – teoretični pouk, seminarji, projektno delo;
** V - vaje, individualno projektno delo oziroma projektno delo v skupinah, storitev.
Pri predmetu dijak:
3. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
računalnik kot sredstvo za likovno izražanje |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Se zave hitrega napredka v računalniški tehnologiji. |
Prikaz računalniških komponent. Ogled grafičnega studija. |
računalniško obravnavanje slikovnega podatka |
|
|
|
|
|
Razvija veselje do računalniškega grafičnega programa. |
Delo na računalniku v računalniški učilnici. |
vektorska in bitna grafika |
|
|
|
|
|
Razvija natančnost pri delu z računalnikom |
Izreže vektorsko risbo iz samolepilne folije s pomočjo rezalnika. Prikaže izdelke. |
oglaševanje |
|
|
|
|
|
Razvija komunikacijsko sposobnost. Se zaveda poklicne odgovornosti oglaševalca. |
Prikaže oglaševalske izdelke. |
4. letnik
VSEBINE IN INFORMATIVNI CILJI |
FORMATIVNI CILJI |
SOCIALIZACIJSKI CILJI |
POSEBNOSTI V IZVEDBI |
načini oglaševanja |
Dijak |
Dijak |
|
|
|
Razvija strokovnost v izdelavi oglaševalskih izdelkov. Se zaveda osebne in strokovne odgovornosti. Razvija inovativnost, ustvarjalnost in kreativnost v izdelovanju oglaševalskih izdelkov. |
Prikaže izdelke in se samoocenjuje in soocenjuje. |
uporabnost oglaševanja |
|
|
|
|
|
Razvija ročne spretnosti v izdelavi oglaševalskih izdelkov. Razvija smisel za estetiko in barve. Krepi inovativnost, ustvarjalnost in kreativnost pri izdelavi oglaševalskih izdelkov. Se zaveda osebne in poklicne odgovornosti oglaševalca. |
Delo na računalniku v računalniški učilnici. Prikaže izdelke in se samoocenjuje in soocenjuje. |
celostna podoba podjetja |
|
|
|
|
|
Razvija smisel za estetiko in barve. Krepi inovativnost, ustvarjalnost in kreativnost pri izdelavi oglaševalskih izdelkov. Se zaveda osebne in poklicne odgovornosti aranžerskega tehnika. |
Delo na računalniku v računalniški učilnici. Prikaže izdelke in se samoocenjuje in soocenjuje. |
razvijanje novih proizvodov |
|
|
|
|
|
Razvija smisel za estetiko in barve. Razvija ekološko zavest. Razvija inovativnost in ustvarjalnost pri izdelavi novih izdelkov in embalaže. |
Delo na računalniku v računalniški učilnici. Prikaže izdelke in se samoocenjuje in soocenjuje. |
elektronsko trženje |
|
|
|
|
|
Razvija sposobnost elektronskega komuniciranja. Razvija željo in osebno ustvarjalnost dela z računalnikom. |
Delo na računalniku v računalniški učilnici. Demonstrirajo izdelane spletne strani. |
trendi oglaševanja |
|
|
|
|
|
Zaveda se poklicne in etične odgovornosti oglaševalca. |
Delo na računalniku v računalniški učilnici. Prikažejo izdelke. |
mediji |
|
|
|
|
|
Zaveda se poklicne in etične odgovornosti oglaševalca. |
Delo na računalniku v računalniški učilnici. |
vrednotenje dosežkov oglaševanja |
|
|
|
|
|
Zaveda se osebne in poklicne odgovornosti. |
|
V posameznem ocenjevalnem obdobju se znanje preverja in ocenjuje:
Znanja |
Povezava s predmetom |
|
|
Predmet |
Znanja |
|
Trženje |
|
|
Dekoriranje |
|
|
Aranžerstvo in oblikovanje |
|
3. letnik
4. letnik